Golf 8 Hakkında Bilgi


şerit takip için ön cam değişmesi lazım diye biliyorum + kamera sistemi donanım olarak ekleniyor
Ön logoya ekleniyor hepsi diye gördüm hocam ama
Evet haklı, ön cam değişmeli. Kamera sistemi gerekiyor çünkü.

Katlanır ayna da maliyetli olur, çünkü sadece ayna değil kapı modülleri de değişmesi gerekiyor. Kapı modülleri uygun değil katlanır aynaya
 

Evet haklı, ön cam değişmeli. Kamera sistemi gerekiyor çünkü.

Katlanır ayna da maliyetli olur, çünkü sadece ayna değil kapı modülleri de değişmesi gerekiyor. Kapı modülleri uygun değil katlanır aynaya
Evet 24k fiyat aldım 😂
 
Merhabalar iyi günler dilerim. Hali Hazırda 1.2Tsi 2013 Model Golf 7 Comfortline Kullanıcısıyım. Aracım Aşşağı Yukarı 60.000km’dir yağ yakmakta. Hangi Ustaya Götürsem Bu Kasanın Kronik Problemi Sandık Motor Atılması Gerek Dedi. Çok Uzun Götürmez Deselerde 60.000km’dir bu şekilde binilmekte 😁. Şimdi Golf’ün Yanına İkinci Araç Olarak 1.0tsi İmpression Golf’e Niyetlendim. Fakat Motoru Hakkında Hiçbir Bilgiye Rastlamadım. İnternette Bazı Skoda 1.0eTsi Motorlarda 300.000 Üzeri Deviren Modeller Gördüm. Bildiğim Kadarıyla Bu Motor Hybird Olmayan Modeli. Sahibindende Fiyatlarıda Gözüme Uygun Geldi. Hali Hazırda Manuel Kullanıcısıyım Bu Gözümde Problem Değil. Var Mıdır Ciddi Bir Kroniği Bu Yağ Yakmadır Piston Çıkarmadır Eski Benzinli VW Motorları Gibi. Kullanan ve Bilgisi Olan Varsa Yardımcı Olursa Çok Sevinirim
Hocam 1.2 105 lik ve 1.4 122 likler birçok insanın başına bela oldu diyebiliriz bu yağ yakma durumundan dolayı. Arkadaşım da 1.2 105 lik motor var tatil öncesi insanlar bagajına valizlerini yüklerken arkadaşım Castrol LL 5.30 yüklüyor :(

İmpression dediğiniz için düz 1.0 TSİ motor o motorun herhangi bir sorunu akarı kokarı yok sağlam güzel bir motor. Sadece 1.2 tsi gerçekten rölantide, hareket halinde sessiz ve titreşimsiz bir motor olduğu için 1.0 TSİ da 3 silindirden dolayı titreşimi hissedeceksiniz.

Siz bakmayın aslında vw nin turbo benzinli olarak 1.2 TSİ da 110 luk ve 1.4 125 lik TSİ larda sağlam motordur. Kronik sorunu olmayan bakım maliyeti makuldür. 1.5 TSİ motorlar bile dahi her 10bin km de 2 litreye yakın yağ eksiltiyor (genel konuşuyorum). Ama Mlsf 2015 öncesi tsi sahipleri mağdur oldu bunun da çözümü sandık atmak.
 
Hocam 1.2 105 lik ve 1.4 122 likler birçok insanın başına bela oldu diyebiliriz bu yağ yakma durumundan dolayı. Arkadaşım da 1.2 105 lik motor var tatil öncesi insanlar bagajına valizlerini yüklerken arkadaşım Castrol LL 5.30 yüklüyor :(

İmpression dediğiniz için düz 1.0 TSİ motor o motorun herhangi bir sorunu akarı kokarı yok sağlam güzel bir motor. Sadece 1.2 tsi gerçekten rölantide, hareket halinde sessiz ve titreşimsiz bir motor olduğu için 1.0 TSİ da 3 silindirden dolayı titreşimi hissedeceksiniz.

Siz bakmayın aslında vw nin turbo benzinli olarak 1.2 TSİ da 110 luk ve 1.4 125 lik TSİ larda sağlam motordur. Kronik sorunu olmayan bakım maliyeti makuldür. 1.5 TSİ motorlar bile dahi her 10bin km de 2 litreye yakın yağ eksiltiyor (genel konuşuyorum). Ama Mlsf 2015 öncesi tsi sahipleri mağdur oldu bunun da çözümü sandık atmak.
Maalesef hocam ilk siparişle alanlardanız şuanki arabam zaten 3 silindirli ondan dolayı rölanti hali benim için çok bi problem değil. Dur kalk trafinede girmiyorum ondan dolayı fiyat performans olarak manuel ilk tercihim. Biz en son 5w30 ile baş edemedik 5w40’a geçtik. En son önünü alamadık ne olacaksa olsun diyip 10w40 LiquiMoly mos2 yağa geçtik 😂. Halen eksiltiyor ama biniyoruz. Öyle zaten aşırı vs sıkıştırmıyoruz tek temennim başıma bela açmaması. Sizden aldığım tavsiyelerle alacağım yüksek ihtimalle
 
Güzel arabalardır 1.0 impressionlar fiyat olarak da şuan uygun kaldı. Siz kaça buldunuz ?
 
Şimdi aklıma takıldı var mıdır bilgisi olan acaba? Araçta bildiğim kadarıyla Otomatik Far sensörü var fakat otomatik yağmur sensörü var mı youtubede gezerken birkaç adet montaj videosuna rastladım var mıdır bilgisi olan
 
Şimdi aklıma takıldı var mıdır bilgisi olan acaba? Araçta bildiğim kadarıyla Otomatik Far sensörü var fakat otomatik yağmur sensörü var mı youtubede gezerken birkaç adet montaj videosuna rastladım var mıdır bilgisi olan
1.0 impression'larda yağmur sensörü yok.
 
1.5 TSİ motorlar bile dahi her 10bin km de 2 litreye yakın yağ eksiltiyor (genel konuşuyorum).
Yok daha neler hocam. 1.5 TSI'ı farklı araçlarda çok kez deneyimledim bırakın 2 litre yağ yakmasını 200 ml bile eksiltmedi.
 
Maalesef hocam ilk siparişle alanlardanız şuanki arabam zaten 3 silindirli ondan dolayı rölanti hali benim için çok bi problem değil. Dur kalk trafinede girmiyorum ondan dolayı fiyat performans olarak manuel ilk tercihim. Biz en son 5w30 ile baş edemedik 5w40’a geçtik. En son önünü alamadık ne olacaksa olsun diyip 10w40 LiquiMoly mos2 yağa geçtik 😂. Halen eksiltiyor ama biniyoruz. Öyle zaten aşırı vs sıkıştırmıyoruz tek temennim başıma bela açmaması. Sizden aldığım tavsiyelerle alacağım yüksek ihtimalle
Uzun süre binmeyi düşünüyorsanız ilk önce High Pressure Fuel Pump(HPFP) yani yüksek basınç benzin pompasına baktırın eğer problem yoksa segmanları yaptırmanız gerekecektir. HPFP'de problem olup olmadığını, aracı düz bir zeminde 2-3 saat boyunca beklettikten sonra yağ çubuğunu çektiğinizde benzin kokusu alıyorsanız 90% problemlidir. Ayrıca bujilerin erken bitmesine yol açar bu durum. HPFP de problem yoksa dediğim gibi segmanlarınızı yaptırarak yağ yakma problemini kalıcı olarak çözebilirsiniz. Farklı ve kalın viskozitede yağ kullanmak motor ömründen ciddi olarak götürmektedir.
 
En sağlam üç silindirli motordur dersek yalan söylemeyiz. Ölümsüz motor tabiri vardır ya biraz abartı kaçsa da oraya evrilecek gibi. 7 serisindeki 1.0’ın oldukça gelişmiş hali. Ayrıca hacmine göre iyi de güç verir. Clio 1.0tce bin bir de golf 8 1.0tsi bin aradaki tepki farkına şaşırırsın. 1.0 motor dünyasının zirvesi. Biraz daha fazla yakar diğerlerine göre ama 1.2lerden falan güçlüdür. Silindir farkını hissedersin ama standart kullanıcı için gayet de yeterli süreleri var.

1.4 tsi 90kw, bu yeni nesil 1.0tsi 82kw civarı. Bu hacme göre çok iyi bir rakam bu.
 
Uzun süre binmeyi düşünüyorsanız ilk önce High Pressure Fuel Pump(HPFP) yani yüksek basınç benzin pompasına baktırın eğer problem yoksa segmanları yaptırmanız gerekecektir. HPFP'de problem olup olmadığını, aracı düz bir zeminde 2-3 saat boyunca beklettikten sonra yağ çubuğunu çektiğinizde benzin kokusu alıyorsanız 90% problemlidir. Ayrıca bujilerin erken bitmesine yol açar bu durum. HPFP de problem yoksa dediğim gibi segmanlarınızı yaptırarak yağ yakma problemini kalıcı olarak çözebilirsiniz. Farklı ve kalın viskozitede yağ kullanmak motor ömründen ciddi olarak götürmektedir.
Hocam ustalara dedik segman atalım diye motor rektefiye görecek gömlekler aşınmıştır gömlek çakılacak vs vs olarak aşşağı yukarı sandık motora yakın bi fiyat çıkardılar. Motor tamamen bittiğinde sandık motor atmayı düşünüyoruz. Ama HPFP için dediğinizi bugün kontrol edeceğim teşekkür ederim
 
En sağlam üç silindirli motordur dersek yalan söylemeyiz. Ölümsüz motor tabiri vardır ya biraz abartı kaçsa da oraya evrilecek gibi. 7 serisindeki 1.0’ın oldukça gelişmiş hali. Ayrıca hacmine göre iyi de güç verir. Clio 1.0tce bin bir de golf 8 1.0tsi bin aradaki tepki farkına şaşırırsın. 1.0 motor dünyasının zirvesi. Biraz daha fazla yakar diğerlerine göre ama 1.2lerden falan güçlüdür. Silindir farkını hissedersin ama standart kullanıcı için gayet de yeterli süreleri var.

1.4 tsi 90kw, bu yeni nesil 1.0tsi 82kw civarı. Bu hacme göre çok iyi bir rakam bu.
Teşekkür ederim Hocam beygir olarak dediğiniz gibi benim için gayet yeterli. Dediğim gibi aşırı aracı sıkıştırmayacağız günlük 25-30km arası bi yol yapacak sadece o yüzden 1.2tsi ile aşşağı yukarı aynı yaksa kafidir benim için.
 


Geri
Üst