- Katılım
- 16 Nis 2019
- Mesajlar
- 3,221
- Tepkime puanı
- 1,520
- Konum
- Ankara
- İsim
- Samet
- Araç
- Tiguan Elegance 1.5TSI evo2
Yağ eksik çıkmasına şaşırdım.Bugün reset garajda şanzıman yağ değişimini yaptım. 1.4 litre yağ çıktı ve yağda yanık kokusu vardı. Tamamen süzüldükten sonra 2.5 litre Shell marka yağ konuldu. Usta bi 100-150 km daha sesin gelecebileceğini söyledi. Ardından sorunun çözülmesini bekliyoruz. Gelişmeleri buradan bildiririm tekrar. Aracım 1.5 impression 30bin kmde bu arada.