Golf 2024 – Direksiyonda Uğultu Sesi (Kronik Sorun, 157.000 TL Masraf)

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan GOLF4242
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Bugün reset garajda şanzıman yağ değişimini yaptım. 1.4 litre yağ çıktı ve yağda yanık kokusu vardı. Tamamen süzüldükten sonra 2.5 litre Shell marka yağ konuldu. Usta bi 100-150 km daha sesin gelecebileceğini söyledi. Ardından sorunun çözülmesini bekliyoruz. Gelişmeleri buradan bildiririm tekrar. Aracım 1.5 impression 30bin kmde bu arada.
Yağ eksik çıkmasına şaşırdım.
 

İşin ilginç yanı shellin yağ seçicisinden baktığımda şanzıman yağına 1.5 litre yazmışlar. Yani fabrikanın doldurduğu 100ml eksik? Ama usta 2.5 litre doldurmuş. Çok değil mi sıkıntı olur mu yüksek sıcaklıklarda diye sordum ama sorun olmayacağını, şanzımana zorla gereğinden fazla doldurulamayacağını söylediler. Onur abiye de 2 litreden biraz fazla doldurmuşlar. Hadi hayırlısı bakalım deneyip göreceğiz :)
 
İşin ilginç yanı shellin yağ seçicisinden baktığımda şanzıman yağına 1.5 litre yazmışlar. Yani fabrikanın doldurduğu 100ml eksik? Ama usta 2.5 litre doldurmuş. Çok değil mi sıkıntı olur mu yüksek sıcaklıklarda diye sordum ama sorun olmayacağını, şanzımana zorla gereğinden fazla doldurulamayacağını söylediler. Onur abiye de 2 litreden biraz fazla doldurmuşlar. Hadi hayırlısı bakalım deneyip göreceğiz :)
Aslında 2.5 değil 2.1 ltrekonuldu sanada emin ol
 
Kafadan sallamasyon yağ konur mu!? Azı olduğu gibi çoğu da zararlı! Bu işi yapanların doküman okuma alışkanlığı var mı diye merak ediyorum.
 

Geri
Üst