1.5m Golf Kasa Önerisi


Aslında bu paraya çok temiz business Passat alınır,yada 1.5 düz 8,bu paraya çıkmışken bence 4 silindir alınmalı.
8 de 1.5 style pakette var o da bu paraya yok. Highline style düşündüğü için muhtemelen donanım istiyor. Golf de o paraya yeni kasa 1.5 yok
 

8 de 1.5 style pakette var o da bu paraya yok. Highline style düşündüğü için muhtemelen donanım istiyor. Golf de o paraya yeni kasa 1.5 yok
Life düşünürse alınır bence,tabii ekstra donanım istemiyorsa, https://shbd.io/s/vXcOEfC9 bence bir miktar bütçe artarsa on numara araba donanım olarakta mükemmel d segment ,benim arabam sarı sitede 400 bindi 320 bine aldım pazarlığı sağlam yapın, superb varken golf alınmaz bence ekstra özel bir sevginiz yoksa golf'e.
 
Son düzenleme:
Life düşünürse alınır bence,tabii ekstra donanım istemiyorsa, https://shbd.io/s/vXcOEfC9 bence bir miktar bütçe artarsa on numara araba donanım olarakta mükemmel d segment ,benim arabam sarı sitede 400 bindi 320 bine aldım pazarlığı sağlam yapın, superb varken golf alınmaz bence ekstra özel bir sevginiz yoksa golf'e.
O fiyata 1.5 life da yok kazalı var sadece.

Yüksek km alıp almayacağını bilmiyoruz superb anca yüksek km alır
 
O fiyata 1.5 life da yok kazalı var sadece.

Yüksek km alıp almayacağını bilmiyoruz superb anca yüksek km alır
Kazalı kısmı doğrudur, attığım superb 90 binde 2019 model bence gayet iyi ama 6 kazası var hatasız istese evet yüksek km alır 😃.
 
Herkese iyi forumlar. 25 yaşındayım ilk arabam olacak. Genellikle şehir içinde kullanacağım fakat 4-5 ayda bir İstanbul-Adana arası yapmam gerekiyor. Sizce 1.0 eTsi uzun yolda veya uzun vadede sıkıntı açacak bir motor mudur ? Onun yerine 1.5 tsi tercih etsem daha mı az sorun yaşarım kullanan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.
öncelikle bu yaşta bu heves güzel şeyler.

1.0 tsi motoru bi unutun, 3 silindir başa beladır

1.4 tsi 125 hp altına bakmayın çünkü bağımsız süspansiyon 1.4 tsi comfortline highline paketlerde var
1.5 tsi 150 hp güzel araçlar ancak ileride setup yapma gibi bir düşünceniz varsa 1.4 tsi IHI marka turbo 1.5 tsi mitsubishi turbodan daha sağlıklı hibritleniyor.
1.4 tsi 140 hp act olanlar uzun vadede sorun yaratabilir bu arada (motor veya satma aşamasında)

bu arada 1.5 üstüne çıkabilirseniz...
2018, 1.4 tsi, comfortline, dsg, 27 bin km'de, kırmızı renk ve cam tavanlı aracımı satabilirim.
 
neden? 1.5m 2020 1.5tsi fr mi alsın?
Golf 7.5 piyasası 8 ve 8.5 a olan ön yargı sebebiyle aşırı şişik fiyatlı. O paraları edecek arabalar değiller. Daha düşük paraya bulursa okey ama o paraya 7 ve ya 7.5 maalesef alınmaz. Değerinde satan tek kişi yok.

Bu arada Leon da kötü araç değil alınabilir gayet
 
1.5m para verip 10 yaşında araba alsam geceleri uyku uyuyamazdım herhalde :D yeni yenidir bir kaç donanımdan kısıp alabileceğiniz en yeni araca bakın derim.
1.5'a yeni araç ne alınabilir ? 10 yaşında araca laf atıyorsunuzda. clio 1.0 alphine mi alsın yoksa egea dizel mi alsın? :)
 
Golf 7.5 piyasası 8 ve 8.5 a olan ön yargı sebebiyle aşırı şişik fiyatlı. O paraları edecek arabalar değiller. Daha düşük paraya bulursa okey ama o paraya 7 ve ya 7.5 maalesef alınmaz. Değerinde satan tek kişi yok.

Bu arada Leon da kötü araç değil alınabilir gayet
leon kötü değil ancak golf kalitesindede değil.
golf 8 veya 8.5 1.5 tsi alınabilir ancak malzeme kalitesi hem kaporta hem yalıtım konusunda golf 7-7.5 kasası açık ara farkla daha iyi. bu paralara o bu alınmaz diyorsunuz ama piyasa belli 1.0 tce clio ya 1m istiyorlar. 2018 i20 ler olmuş 900
 
leon kötü değil ancak golf kalitesindede değil.
golf 8 veya 8.5 1.5 tsi alınabilir ancak malzeme kalitesi hem kaporta hem yalıtım konusunda golf 7-7.5 kasası açık ara farkla daha iyi. bu paralara o bu alınmaz diyorsunuz ama piyasa belli 1.0 tce clio ya 1m istiyorlar. 2018 i20 ler olmuş 900
Kaç kere Golf 8 kullandınız. Torpido halı kaplama değil diye dandik malzeme olmuyor. Kullanmadığınız o kadar belli ki.

Yalıtım konusunda 8 kasası 7 den daha iyi. Kullanınca anlayacaksınız. Bir de açık ara farkla 7 daha iyi diyorsunuz. Ben sizle tartışmam. Benim arabamı benden daha çok biliyorsanız saygılar. İyi günler
 
Kaç kere Golf 8 kullandınız. Torpido halı kaplama değil diye dandik malzeme olmuyor. Kullanmadığınız o kadar belli ki.

Yalıtım konusunda 8 kasası 7 den daha iyi. Kullanınca anlayacaksınız. Bir de açık ara farkla 7 daha iyi diyorsunuz. Ben sizle tartışmam. Benim arabamı benden daha çok biliyorsanız saygılar. İyi günler
kullanmadığımı nerden biliyorsunuz? bu farkı ben uydurmuyorum çoğu forumda, videoda hatta yabancı forumlarda bile yapıldı kıyaslama. bundan dolayı 7 ve 7.5 fiyatları 8e yakın. ayrıca golf 6 1.4 tsi, golf 7 1.4 tsi 122lik ve golf 1.4 tsi 125lik sahibi oldum kullandım. geçmiş konularımdan 1.4 tsi setup projemide görebilirsiniz. golf 8e gelince arkadaşımda 1.0 tsi vardı kullanma fırsatım oldu.

bu arada arabayı alınca gruba katılmışsınız deneyim sürecinizde belli :)
 
kullanmadığımı nerden biliyorsunuz? bu farkı ben uydurmuyorum çoğu forumda, videoda hatta yabancı forumlarda bile yapıldı kıyaslama. bundan dolayı 7 ve 7.5 fiyatları 8e yakın. ayrıca golf 6 1.4 tsi, golf 7 1.4 tsi 122lik ve golf 1.4 tsi 125lik sahibi oldum kullandım. geçmiş konularımdan 1.4 tsi setup projemide görebilirsiniz. golf 8e gelince arkadaşımda 1.0 tsi vardı kullanma fırsatım oldu.

bu arada arabayı alınca gruba katılmışsınız deneyim sürecinizde belli :)
Malzeme kalitesi olarak evet biraz düşmüş buna herkes hemfikir ama hala Golf seviyesinde, minimal bir düşüş bu. Torpido kol dayamasinin içi falan halı kaplanmamis fark bu. Onun dışı plastik kalitesi de aynı kalitede malzeme de.

Yalıtım konusunda kesinlikle haksızsınız. 8 kasası 7 ye göre daha aerodinamik ve sürtünme katsayısı daha düşük. Bu da yalıtıma etkisi pozitif olarak yansıyor. Desibel ölçenler bile vardı Golf 8 daha sessizdi.

İnsanların Golf 7'ye kaymasının sebebi araba kalitesiz, dökülüyor olması, kalitesiz hissettirmesi değil.

İnsanların 7'ye kaymasının sebebi eTSI. Volkswagen hibrit işini beceremediği için Alternatör ve 48v akü sorunları 150 bin masraf açtığı için 7'ye yöneldiler. Genel bağlamda nerdeyse tek sorun bu. Golf hala Golf. Benim aracım da eTSI değil en boş paketi zaten. Sorun yaşayacak bir durum yok.

Bu 7'ye kayma sebebiyle Golf 7 sahipleri bunu farkedip fiyat şişirdiler. Ne de olsa alıcı var diye.

Şimdi atıyorum 1.200 olan Golf 7 yi, satıcı fiyat şişirip 1.400 e 1500 e satıyorsa arada fazladan verdiğin paraya değer mı? Ben neden etmediği fiyatı vereyim ki? Adam onu o piyasadan almadı zamanında fiyat şişmemişken almış.

Kaldı ki foruma ne zaman katıldığımın bir önemi de yok. Forumu günlük takip ediyorum her şeyi görüyorum tüm sorunları
 
Naçizane fikrim;
İlk defa araç sahibi olacağından dolayı 3 silindir, beygir, süspansiyon vb. gibi terimlere takılmamalısın, model olarak Golf'de karar kıldıysan km/yıl olarak en uygununu tercih etmelisin.
 


Geri
Üst