Yeni Aracım Qashqai E-Power



Hayirli olsun ustad

Hayırlı uğurlu olsun güzel günlerde kullanın cok iyi bir tercih olmuş

Hayırlı olsun hocam


Hayırlı uğurlu olsun Yunus hocam. Donanımları itibariyle güzel bir seçim olmuş. Keyifli sürüşler. 🧿


Hayırlı uğurlu olsun
Teşekkür ederim çok sağolun. 🙏
 

:Dhayırlı olsun hocam ben golf ün rengini çok beğendim bir gün param olsa kesinlikle altın sarısı alacağım,qashqai de güzel araba umarım mutlu olursunuz :)
Kesinlikle Golf’e en yakışan renklerden biri. Bence daha özel hissettiriyor. Qashqai ile 1 yıla yaklaştım, Golf’ün “genç işi havalı tarzı” haricinde hiç aratmıyor desem yanlış olmaz. :D
 
Çok güzel bir yazı olmuş elinize sağlık.

Dalga geçilen renkte ,R body kit ve ya hakiki r bilmiyorum, bir Golf var şehrimde. Nereye gitsem beni buluyor aşırı da hoşuma gidiyor doğrusu.

Yeni arabanız da hayırlı olsun. İyi forumlar
Teşekkür ederim. 7. kasada Orijinal R bildiğim kadarıyla sadece yarış mavisi rengiyle geldi ülkemize. Gördüğünüz Turmerik orijinal R ise o daha özelmiş. Tadında modifiye edildiğinde gerçekten başka bir araca dönüşüyor.
 
Hayırlı olsun hocam.
Güzel günlerde keyifle ve kazasız belasız kullanın dilerim.
Yaşadığınız yerde kışın camlarda buzlanma oluyorsa eğer ısıtmalı ön cam donanımı çok işinize yarayacaktır.
Teşekkür ederim Ahmet hocam. Gaziantep’te bir iki hafta kadar buz veya kar oluyor ama kışın Artvin Karagöl’de sabah aracın tamamı buz tutmuştu, kısa sürede tertemiz olmuştu. Az kullanacak olsam da özelliğin mevcut olduğunu bilmek güzel. :)

IMG_5177.jpeg

Opsiyon olarak sorulsaydı ekletmezdim ama pakedin içinde standart olunca cazibe artıyor. Darısı VW’nin başına. :)

Bu arada yeni görebildim, sizin de yeni aracınız hayırlı olsun. Böylesine emek dolu bir aracın kıymetini bilen birine gittiğine çok sevindim. Siz de güzel günlerde kullanın. 🧿
 
Hayırlı olsun, merak ettiğim için soruyorum. Hızlanma hissiyatı nasıl? Benzinli araç gibi mi yoksa elektrikli araç gibi mi? Birde bu hızlanma esnasında motor çalışma sesini çok duyuyor musunuz? Bazı kullanıcılar hızlanmalarda sabit devir sesi geldiği için rahatsız oluyormuş.

Güle güle kullanın :)
 
Hayırlı olsun. Güle güle kullanın bende kısa bir süre deneyimlemiştim. Gerçekten özellikle şehir içinde çok pürüzsüz bir sürüşü var. Özellikle dsg nin yokuşta, trafikte, ve düşük hızlardaki mekanik hissi yok. Bu bence çok güzel bir his.
Çok teşekkürler. Şanzıman olmaması, dolayısıyla vitesle alakalı durumları gerçekten çok iyi. Bu araçtan inip vitesli bir aracı kullandığımda garipsiyorum artık. Deneyenlerin elektrikli araca karşı önyargısını en başta kıracak bir özellik.
 
Hayırlı olsun hocam. Son dönemde hibrid, elektrikli falan derken yakıt tüketim değerleri ciddi anlamda cezbediyor. Donanım anlamında da bonkör olmaları, değerli ve özel diyerek bağ kurduğumuz marka modellerin de eski hissettirdiklerini artık verememesiyle farklı markalar çekici hale geldi bence. Telefon piyasasında Nokia'nın silinmesi gibi araç piyasasında da silinip giden büyük firmaları göreceğiz bence.
Teşekkür ederim Mustafa hocam. VW Alman kalitesi algısını maliyetleri düşürme ve emisyon saçmalıkları sebebiyle her sene daha da kaybediyor. Teknolojiye ve donanımlara olan cimrilikleri de bile isteye Nokia kaderini yaşatacak gibi duruyor. Sırf bu sebeplerden, kalite anlamında düşük olsa da birçok Çinli marka bu büyük abileri tabiri caizse tokatlayıp geçti. Avrupalıların makası kapatmaları için daha çok ekmek yemeleri gerekecek gibi.
 
japon her zaman candır iyi sürüşler hocam çamur atanlara aldırış etmeyin bütçem olsa alacağım tek suv olur
Teşekkür ederim. Açıkçası E-Power teknolojisi olmasaydı alternatifler arasına Qashqai’yi alır mıydım bilmiyorum. Kullandıkça ne kadar doğru bir karar verdiğimi görüyorum. Aynı aracın benzinli modeli bile her halükarda donanım özellikleri ve malzeme kalitesi itibarıyla rakiplerinin birkaç adım önünde.
 
Hayırlı olsun hocam.
Teşekkür ederim Mustafa hocam. VW Alman kalitesi algısını maliyetleri düşürme ve emisyon saçmalıkları sebebiyle her sene daha da kaybediyor. Teknolojiye ve donanımlara olan cimrilikleri de bile isteye Nokia kaderini yaşatacak gibi duruyor. Sırf bu sebeplerden, kalite anlamında düşük olsa da birçok Çinli marka bu büyük abileri tabiri caizse tokatlayıp geçti. Avrupalıların makası kapatmaları için daha çok ekmek yemeleri gerekecek gibi.
Aracınız hayırlı olsun hocam kazasız sürüşler dilerim. Ben de sizin görüşlerinize harfiyen katılıyorum. FR aracımı sattıktan sonra SUV araç arayışına girdim. Çok basit donanımların opsiyon olduğu halde 2-2.5 milyon bandında güzel, düşük model ve km araçlar bulamadım. Ben de haliyle FR'ı sattıktan sonra üste çok cüzzi miktar ekleyerek Chery Tiggo 7 Pro aldım. 360 kamera, elektrikli bagaj, elektrikli koltuk, kablosuz şarj, anahtarsız giriş çıkış, uzaktan çalıştırma, ayna altı yazılar, iç ambiyans aydınlatma, kablosuz car play, auto far gibi saymakla bitmeyecek donanımlar var. Malzeme kalitesi olarak çok beğendim. Her yer deri kaplama. Sert plastik yok denecek kadar az. Alman konforunu pek aramadım açıkçası.
 
Teşekkür ederim. Açıkçası E-Power teknolojisi olmasaydı alternatifler arasına Qashqai’yi alır mıydım bilmiyorum. Kullandıkça ne kadar doğru bir karar verdiğimi görüyorum. Aynı aracın benzinli modeli bile her halükarda donanım özellikleri ve malzeme kalitesi itibarıyla rakiplerinin birkaç adım önünde.
E power , elektrikli sayıp dava açanlar vardı. %80 ötv yerine %10 elektrikli ötv ödüyorlardı. Bu durum hakkında fikriniz var mı
 
Hayırlı olsun, merak ettiğim için soruyorum. Hızlanma hissiyatı nasıl? Benzinli araç gibi mi yoksa elektrikli araç gibi mi? Birde bu hızlanma esnasında motor çalışma sesini çok duyuyor musunuz? Bazı kullanıcılar hızlanmalarda sabit devir sesi geldiği için rahatsız oluyormuş.

Güle güle kullanın :)
Teşekkür ederim. Hızlanma hissiyatı elektrikli araç gibi, çünkü aslında bu da elektrikli. :) Enerji kaybı yaşanmadan tekerleklere direkt güç gittiği için 170’lere çok seri şekilde çıkıyor. Özellikle sport modda çok atik ve keyifli bir araç. Jeneratör olarak geçen motorun sesi normal şartlarda neredeyse hiç duyulmuyor. Aşırı güç gerektiğinde ve kışın çok soğuk havalarda yüksek devir çalıştığı için sesi hissedilir şekilde artıyor ama alışınca kulağa normal geliyor. E-power olayına adapte olamayanlardan rahatsız olanlar var dediğiniz gibi. Jeneratör kapanıp açıldığında ise aynı Act modu gibi sarsıntısız çalışıyor.
 
Hayırlı olsun hocam.

Aracınız hayırlı olsun hocam kazasız sürüşler dilerim. Ben de sizin görüşlerinize harfiyen katılıyorum. FR aracımı sattıktan sonra SUV araç arayışına girdim. Çok basit donanımların opsiyon olduğu halde 2-2.5 milyon bandında güzel, düşük model ve km araçlar bulamadım. Ben de haliyle FR'ı sattıktan sonra üste çok cüzzi miktar ekleyerek Chery Tiggo 7 Pro aldım. 360 kamera, elektrikli bagaj, elektrikli koltuk, kablosuz şarj, anahtarsız giriş çıkış, uzaktan çalıştırma, ayna altı yazılar, iç ambiyans aydınlatma, kablosuz car play, auto far gibi saymakla bitmeyecek donanımlar var. Malzeme kalitesi olarak çok beğendim. Her yer deri kaplama. Sert plastik yok denecek kadar az. Alman konforunu pek aramadım açıkçası.
Teşekkür ederim hocam, sizin de aracınız hayırlı olsun. Golf’ü satmadan önce bir süre yakınımın Tiggo 7’sini kullanma fırsatım olmuştu. Donanım olarak gerçekten yok yok denecek bir araba. Fiziksel olarak kalite hissiyatı güzeldi. Yazılımsal olarak menülerine ve habire çıkan uyarı seslerine alışamamıştım. Bir de uzun yolda yüksek hızlardaki yol tutuşu güven vermemişti diye hatırlıyorum. Bahsedilen kronik sorunlara hiç katılmıyorum, kronikten ziyade şans meselesi. En önemlisi de (ülke şartlarında) ödenen fiyatın karşılığında bekleneni fazla fazla veren bir araba. Güzel günlerde keyifli sürüşler dilerim.
 
Hayırlı olsun güzel günlerde kullanın motor 3 silindir sanırım
Teşekkür ederim sağolun. Aracı hareket ettiren motor tamamen elektrikli. Bataryanın ihtiyacı olan enerjiyi 3 silindirli 1.5 benzinli, jeneratör olarak geçen motor sağlıyor.
 

E power , elektrikli sayıp dava açanlar vardı. %80 ötv yerine %10 elektrikli ötv ödüyorlardı. Bu durum hakkında fikriniz var mı
Bu durum başlı başına bir tartışma ve bir yandan hukukçular açısından rant olayına döndü hocam. Yakından takip ediyorum ama henüz netice yok. Mtv’yi elektrikli motora göre, Ötv’yi benzinli motora göre ödüyoruz. Benim ruhsatımda yakıt cinsi elektrikli yazıyor ama Şubat ayından sonra bunu da hibrit olarak değiştirdiler. Teknik detaylar içeren profesyonelce hazırlanan davalar açıldı, kazananlar olsa da büyük çoğunluk kaybetti. Hatta sırf bu iadeyi alabilmek için bu aracı satın alanlar oldu. Kazananlardan ise iadeyi alabilen henüz olmadı. Olursa ciddi meblağlar iade edilecek ama vergilerin ve denetimlerin arttığı bu dönemde Mehmet amcanın buna müsaade edeceğine pek ihtimal vermiyorum. :)
 

Geri
Üst