2024 manuel impression alınır mı?

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan lehman
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Merhabalar.1450.000 bütçem var,zorlayıp en fazla 1.500.000'e çıkabilirim.2.el benzinli düşük km yüksek model bi araç düşünüyorum.Bakmadığım incelemediğim model kalmadı,kafa allak bullak oldu😊Mantığım maneul de olsa 2024 impression al geç diyor.Ort.5 yıl kullanmayı düşünüyorum belki daha fazla ama satarken 2.eli de iyi olsun istiyorum.Yakıt olarak,tokluk ve kalite algısı,2.el değeri vs. olarak 1.5 milyon bu araca verilir mi sizce?
Kullananlar da cevap verirse bi yol göstermiş olur sevaba girer☺️

@lehman İmpression alınır neden alınmasın ben yıllarca 1.0 motor araç kullandım bütçen elveriyorsa tabiki alacaksın…
Yorumları okudum iyi kötü…
Kötü yorumlar seni soğutmasın boşver onları sen, kullan mutlu olmaz isen satarsın alıcısı çok farklı motora geçersin…
Bu zamanda alınmış alınmıştır unutma…
 

@lehman İmpression alınır neden alınmasın ben yıllarca 1.0 motor araç kullandım bütçen elveriyorsa tabiki alacaksın…
Yorumları okudum iyi kötü…
Kötü yorumlar seni soğutmasın boşver onları sen, kullan mutlu olmaz isen satarsın alıcısı çok farklı motora geçersin…
Bu zamanda alınmış alınmıştır unutma…
Doğru diyorsun.Amacım burda 3-5 kullanıcı deneyimi almak,az bi para da değil sonuçta.Tecrübeyle sabit,bir araç alırken kulağını tıkayacan,milletin lafına bakarak araç alınmaz,birinin mükemmel dediğine diğeri berbat der,o şunu al bu bunu al der,herkesin zevki ihtiyacı beklentisi farklı.
 
Koskoca Vw mühendisleri bilmiyor siz biliyorsunuz. Motosiklete takacakken hata etmişler arabaya takmışlar. İnsanların tercihlerine görüşlerine biraz saygı duyun ya
3 silindir olsa ne olur hocam bakmayın bu önyargıya en iyi 3 silindir motor vw motorudur. Golfe en yakın kalitede Focus var benim nazarımda o da bir türlü iyi bir benzin motoru geliştiremedi Fransızlar da aynı durum var puretech motor çok nazlı saatli bomba gibi ayrıca her an sorun çıkarma potansiyeli var Fransızlarda. Japonlar desen zaten rezalet bir yalıtımı var şanzımanı kötü sacı boyası kötü. Dön dolaş golf hala en iyi seçenek birde impression aldığınızda hibrit ve dsg süprizi de ortadan kalktığı için en sorunsuz en kaliteli en iyi hissettirecek seçenektir nettir tartışmaya kapalıdır :)
Sana kötü haberim var, firmalar bütçeden kısmak için herşeyi yapar, mühendis dediğin sadece prosedüre uyar kullanıcıyı asla asla umursamazlar. Fındık motor gibi 3 silindir motorlar sesli çalışmak zorunda yokuşlarda düşük viteste fazla yakıt tüketir tek artısı var oda vergisi. Ha dersen ki benim işimi görsün A noktasından B ye gidiyim fıtı fıtı dikkatimi dağıtmasın diyorsan olabilir. (dsg sürprizinin kalktığını nerden biliyorsun) bal gibi de tartışmaya açıktır :D Japonların cvt şanzımanına da laf ettin ya ciddi ciddi cevap yazdım sana :D
 
Doğru diyorsun.Amacım burda 3-5 kullanıcı deneyimi almak,az bi para da değil sonuçta.Tecrübeyle sabit,bir araç alırken kulağını tıkayacan,milletin lafına bakarak araç alınmaz,birinin mükemmel dediğine diğeri berbat der,o şunu al bu bunu al der,herkesin zevki ihtiyacı beklentisi farklı.

aynen, şimdi yeni yenil araçlar çıktıkça rakamlar onların etrafında dönüyor benim şimdi 1.5 bütçem var ise eski nesil araç tercih etmem yeni nesil tercih ederim 21-22 kronik sorun çok 23-24 kronik sorun yok denecek kadar az…
şimdiden hayırlı olsun…
 
Sana kötü haberim var, firmalar bütçeden kısmak için herşeyi yapar, mühendis dediğin sadece prosedüre uyar kullanıcıyı asla asla umursamazlar. Fındık motor gibi 3 silindir motorlar sesli çalışmak zorunda yokuşlarda düşük viteste fazla yakıt tüketir tek artısı var oda vergisi. Ha dersen ki benim işimi görsün A noktasından B ye gidiyim fıtı fıtı dikkatimi dağıtmasın diyorsan olabilir. (dsg sürprizinin kalktığını nerden biliyorsun) bal gibi de tartışmaya açıktır :D Japonların cvt şanzımanına da laf ettin ya ciddi ciddi cevap yazdım sana :D
Dsg süprizi yaşamayacağını manuel aldığı seçenek için söyledim. Ayrıca cvt şanzıman kadar kötü bir şanzıman görmedim ben sorunsuz olması benim nazarımda iyi olduğu anlamına gelmiyor yaşadığı kararsızlıklar performansa vurduğu törpü benim için kötüdür.
Sen beğenmiyorsan 4 silindir tercih edersin olur biter kalkıpta bu nasıl motor motosiklet mi bu diye tercih edenlere saygısızlık yapmanın bir anlamı yok. Yokuşlarda düşmüyor sesli de çalışmıyor performansı da gayet yeterli 1.0 3 silindir motor verebileceğinin en iyisini veriyor titreşim de başka markalara göre yok denecek kadar az.
 
aynen, şimdi yeni yenil araçlar çıktıkça rakamlar onların etrafında dönüyor benim şimdi 1.5 bütçem var ise eski nesil araç tercih etmem yeni nesil tercih ederim 21-22 kronik sorun çok 23-24 kronik sorun yok denecek kadar az…
şimdiden hayırlı olsun…
Sağolasın,yeni her zaman yenidir,ben de yeniden yanayım.En az sorun ihtimali,2.el değeri vs.düşününce en mantıklısı bu
 
Sana kötü haberim var, firmalar bütçeden kısmak için herşeyi yapar, mühendis dediğin sadece prosedüre uyar kullanıcıyı asla asla umursamazlar. Fındık motor gibi 3 silindir motorlar sesli çalışmak zorunda yokuşlarda düşük viteste fazla yakıt tüketir tek artısı var oda vergisi. Ha dersen ki benim işimi görsün A noktasından B ye gidiyim fıtı fıtı dikkatimi dağıtmasın diyorsan olabilir. (dsg sürprizinin kalktığını nerden biliyorsun) bal gibi de tartışmaya açıktır :D Japonların cvt şanzımanına da laf ettin ya ciddi ciddi cevap yazdım sana :D
Hali hazırda 2017 1.0 TSI manuel araç kullanıyorum daha 1 ay önce 1000 km git 1000 km gel Adana-Marmaris yaptım Konya üzeri gittim o yolları bilenler Konya'dan sonra nasıl rakımlara çıkılıp nasıl inildiğini bilirler tek bir çıkışta yok rahat 5 çıkış saydım her neyse. Araç da 3 kişiyiz hadi çocuğu yarım sayalım 2.5 kişiyiz bagaj full klima mola verdiğimde bile aracı kapatmadığım için açıktı 120 km hızdan aşağı düşmedim yukarısına çıktım 5.vites de rahat rahat rakımları çıkıp indim ki 6.viteste de rahat rahat çıkardım aracı yormak istemedim aracın yaktığı yakıt hem gidişte hem dönüşte 5.5 litreyi geçmedi. A noktasından B noktasına götürmenin fazlasını yapıyor araç siz sadece 1.0 araç kullanmayı bilmiyorsunuz ayrıca araç ilk marş dışında sesli çalışmıyor titreme yapmıyor ş.içi hız sınırları içinde 7 litreyi görmüyor Japon demişsin bacanağımda 2024 civic eco var full paket hatta bir ara bende almaya niyetlendim araba gitmiyor dostum 1.5 129 hp araç gitmiyor ister tapa gaz git ister Honda mühendislerinin dediği gibi yedire yedire bas araç gitmiyor Mersin otobanına çıktım çıkmaz olaydım yol lastik sesinden dolayı gerisini sen düşün ayrıca 182 hp motorlu aracını küçümsediğin 1.0 tokatlar nedenini bilirsin Honda'da kesici var 208 km hızın yukarısına çıkmıyor bunuda mühendisler yapmış niye yapmışlar çok övdüğün cvt zarar görmesin diye. Birde TSI motorun 182 hp olduğunu düşün. Saygılar.
 
Yaklaşık 30 km'lik Tekir-Damlama rampasınıda eklememişim onuda siz ekleyin :)
 
1.0 motor 2000 devirden sonra gidiyor zaten güç olarak 1.5 ile nerdeyse aynı sorun daha çok şehir içinde alt devirlerde 1.5 maksimum torku 1500 devirden itibaren verdiği için avantajlı .Manuel olarak 1.0 golf bana şehir içinde keyif vermemişti.1.0 focus manuel biraz daha iyiydi ama o da çok keyif vermedi .Otomatik 1.0 tercih edilebilir.Ama manuel için 1.5 imkan varsa zorlanmalı.Ama 1600 de manuel için yüksek fiyat .
 

Geri
Üst