doğru yapmışsınız,otomatik muadilleri çok olsa da dizel kadar az yakma potansiyeli bence en önemli artısı.Bu paraya alınabilecek çok araba var ama koltuğa oturunca kafanın rahat olması daha önemli.Aynı kafa ile yola çıkıp tam geçen sene bu ay aldım. Orta paket Clio alacağıma manuel Golf aldım. Zaten hiç otomatik araba kullanmadım gibi bişi.
İnşallah,sağolun yorum içinHiç düşünmeden alabilirsin manuel golf 8,5 sürmek gayet zevkli yakıt tüketimide çok düşük sana uzun yıllar sorun çıkartmayacaktır.
7 ay oldu alalı. 30 bin km ye yaklaştım. evin 2. aracı olarak kullanıyorum. benim için çok keyifli kullanması. yol tutuşu gayet tatminkar. hiç sorun yaşamadım. bir önceki dizel aracım ile neredeyse aynı ortalama tüketimi var. ben de taigo falan düşünüyordum. ikisini de kullanınca manuel olmasına rağmen bunu tercih ettim. debriyaj ve vitesi çok rahat. vites oranları uzun ve yüksek hızlarda hem sessiz hem ekonomik. 116 beygirden daha
Teşekkürler yorum için.Gayet alınabilir bir araç o zaman.Genel kanaat herkesin bu yönde.Ben de taigo derken bakmadığım kalmadı,yine dönüp dolaşıp taştan olsun golf olsun diyor insan![]()
7 ay oldu alalı. 30 bin km ye yaklaştım. evin 2. aracı olarak kullanıyorum. benim için çok keyifli kullanması. yol tutuşu gayet tatminkar. hiç sorun yaşamadım. bir önceki dizel aracım ile neredeyse aynı ortalama tüketimi var. ben de taigo falan düşünüyordum. ikisini de kullanınca manuel olmasına rağmen bunu tercih ettim. debriyaj ve vitesi çok rahat. vites oranları uzun ve yüksek hızlarda hem sessiz hem ekonomik. 116 beygirden daha iyi hissettiriyor.
Golfle clionun segment kalite konfor farkı bariz zaten.Bi de clio dediğiniz gibi daha ufak olmasına rağmen yakıtı fazla.Manuel pek sorun değil,dsgli otomatiğiyle fiyat farkı biraz yüksek,diğer avantajlarına nazaran otomatikten feragat edilebilir,aynı düşüncedeyim.Biraz genclestirmek, biraz da otomatik deneyimlemek,biraz da piyasasi hizli olsun diyerek gecen sene 6 kasa manuel golfu satip, 1.0 clio almistim, otomatiğin de aman aman bir ihtiyacim olmadigini da anlayinca bir ay dayanabildim ve satip 1.5 impressiona gectim, 9 aydir kullanıyorum, clioya kıyasla yakit cok daha iyi, daha konforlu, manuel olmasina da takilmazsaniz o fiyatlarda her turlu tercih ediebilecek bir arac, 9 aydir kullanıyorum, memnunum..
Clionun otomatik olması disinda tek artisi piyasasinin hizli olmasiydi, 1 ay binip 60 bin fazlasina satmistim .
otomatik astara sıfır alabilirsin hocam nakit indirimi ile 1200-1000 milyona gelir ama illa 2.el olacaksa alınabilir evetMerhabalar.1450.000 bütçem var,zorlayıp en fazla 1.500.000'e çıkabilirim.2.el benzinli düşük km yüksek model bi araç düşünüyorum.Bakmadığım incelemediğim model kalmadı,kafa allak bullak olduMantığım maneul de olsa 2024 impression al geç diyor.Ort.5 yıl kullanmayı düşünüyorum belki daha fazla ama satarken 2.eli de iyi olsun istiyorum.Yakıt olarak,tokluk ve kalite algısı,2.el değeri vs. olarak 1.5 milyon bu araca verilir mi sizce?
Kullananlar da cevap verirse bi yol göstermiş olur sevaba girer![]()
Manuel sorun yaratmıyorsa bu sınıfın hala en iyi arabası tabi ki alınır insanların eskiye özlemi hep bir yeniyi eleştirmelerine bakmayın bir kasa sonra kimse 7 demeyecek. Bir de otomatik vites herkes için elzem olmayabilir bu kadar abartmanın bir anlamı yok aksine alabileceği halde manuel alıp kafam rahat olsun golfe rahat rahat bineyim diye özellikle manuel alan bir çok kişi var özellikle önceki kasada. Herşeyden önce yalıtım seviyesi çok üst düzey sınıfında rakibi yok konforu kalitesi algısı herşeyiyle en iyi seçenek Golf.Merhabalar.1450.000 bütçem var,zorlayıp en fazla 1.500.000'e çıkabilirim.2.el benzinli düşük km yüksek model bi araç düşünüyorum.Bakmadığım incelemediğim model kalmadı,kafa allak bullak olduMantığım maneul de olsa 2024 impression al geç diyor.Ort.5 yıl kullanmayı düşünüyorum belki daha fazla ama satarken 2.eli de iyi olsun istiyorum.Yakıt olarak,tokluk ve kalite algısı,2.el değeri vs. olarak 1.5 milyon bu araca verilir mi sizce?
Kullananlar da cevap verirse bi yol göstermiş olur sevaba girer![]()
Koskoca Vw mühendisleri bilmiyor siz biliyorsunuz. Motosiklete takacakken hata etmişler arabaya takmışlar. İnsanların tercihlerine görüşlerine biraz saygı duyun yadediğin golflerin 3 silindir olması daha da kafa karıştırıcı 1.0 motor ne ya
motosiklet mi bu?
Benzinli ve sıfıra yakın düşünüyorum sadece.Yoksa bi ton araba bulunabilir tabi bu fiyatlaraBence 1300 e olsa alınır 1500-1600'e Focus dizel otomatik de bulunabilir.
Aynen öyle,o kadar çok araç videosu izledim,yalıtımı konforu gayet iyi,ona yakın rakipleri yok değil ama çoğu 3 silindir motora sahip.Golfün 4 silindir sorunsuz yeni nesil az yakan motoru benim gibi uzun kullanmayı düşünenler için idealManuel sorun yaratmıyorsa bu sınıfın hala en iyi arabası tabi ki alınır insanların eskiye özlemi hep bir yeniyi eleştirmelerine bakmayın bir kasa sonra kimse 7 demeyecek. Bir de otomatik vites herkes için elzem olmayabilir bu kadar abartmanın bir anlamı yok aksine alabileceği halde manuel alıp kafam rahat olsun golfe rahat rahat bineyim diye özellikle manuel alan bir çok kişi var özellikle önceki kasada. Herşeyden önce yalıtım seviyesi çok üst düzey sınıfında rakibi yok konforu kalitesi algısı herşeyiyle en iyi seçenek Golf.
3 silindir olsa ne olur hocam bakmayın bu önyargıya en iyi 3 silindir motor vw motorudur. Golfe en yakın kalitede Focus var benim nazarımda o da bir türlü iyi bir benzin motoru geliştiremedi Fransızlar da aynı durum var puretech motor çok nazlı saatli bomba gibi ayrıca her an sorun çıkarma potansiyeli var Fransızlarda. Japonlar desen zaten rezalet bir yalıtımı var şanzımanı kötü sacı boyası kötü. Dön dolaş golf hala en iyi seçenek birde impression aldığınızda hibrit ve dsg süprizi de ortadan kalktığı için en sorunsuz en kaliteli en iyi hissettirecek seçenektir nettir tartışmaya kapalıdırAynen öyle,o kadar çok araç videosu izledim,yalıtımı konforu gayet iyi,ona yakın rakipleri yok değil ama çoğu 3 silindir motora sahip.Golfün 4 silindir sorunsuz yeni nesil az yakan motoru benim gibi uzun kullanmayı düşünenler için ideal
çoğu kişi bu dediklerinizi yaşıyor hocam tercih aşamasında,malûm Türkiye bura araçlar ucuz da değil,kılı kırk yarıyor herkes.Bence de tsi'ların 3 silindiri de güzel ama düşük km dsgli uygun fiyata yok.Japon desen güzel araçlar var ama konfor pek yok,yol sesi direkt kabinde,asfaltla arkadaş oluyorsunuz,puretech de fena sayılmaz ama onda da sorun yaşayanlar var.Kısa yol uzun yol konforu,kabinde sessizlik,düşük yakıt tüketimi,en az sorun ihtimali düşündüğümde otmatikten feragat edip golf yine en mantıklı seçenekler arasında3 silindir olsa ne olur hocam bakmayın bu önyargıya en iyi 3 silindir motor vw motorudur. Golfe en yakın kalitede Focus var benim nazarımda o da bir türlü iyi bir benzin motoru geliştiremedi Fransızlar da aynı durum var puretech motor çok nazlı saatli bomba gibi ayrıca her an sorun çıkarma potansiyeli var Fransızlarda. Japonlar desen zaten rezalet bir yalıtımı var şanzımanı kötü sacı boyası kötü. Dön dolaş golf hala en iyi seçenek birde impression aldığınızda hibrit ve dsg süprizi de ortadan kalktığı için en sorunsuz en kaliteli en iyi hissettirecek seçenektir nettir tartışmaya kapalıdır![]()