750 bin TL bütçe için Golf önerisi


1.6 tdi larda da acc opsiyonu yoksa arkalar torsiyon geliyor

1.4 tsi alıcaksanız 2015 sonrası üretilen 125 lik motoru alın yağ yakma gibi sorunlar çok daha nadir görülüyor.

ben 1.6 tdi aldım senede 30 bin km yol yapıyorum benzinli motor şehir içi çok yakıyor.

1.6 tdi larda 2015 öncesi CLH motor gelir 105 liktir 2015 sonrası CXXB gelir 110 luk 2 side sorunsuzdur. bakımları zamanında yapıldıysa hiç bir sorun yaşamazsınız. ama yine enjektörler hayati önem taşıyor kesinlikle kontrol edin araba soğukken şakırdama yapıyor mu tekleme var mı diye.

enjektör temizliği 10 bin tl revizyon 25 bin tl kadar tutabiliyor
eğer değiştirmeya kalkarsanız sadece enjektörün tanesi 20 bin tl 4 tanesi 60 bin işçiliği saymıyorum bile


ben alıcak olsam 1.6 tdi tercih ederim o paralara.
yakıt tüketimi sorun değil çok gazlamıyorum sakin kullanıyorum derseniz 1.2 tsi alabilirsiniz onlarında 2015 öncesi yağ yakma sorunu var bilginiz olsun
diyelimki bütçe arttı mesela 1m 1200 gibi 1.5 tsi mı yoksa 1.6 tdi mı alınır
 
Son düzenleme:

5 ay sonrası için konuşmak henüz erken. 750 bin tl ye alacağınız golf sizi fazlasıyla üzecektir. Üste 100-150 daha koyup polo 1.2 tsi dsg alabilirsiniz. Ayrıca bildiğim kadarıyla fuzulevde kilometre ve ağır hasar kaydı olmayacak gibi şartlar vardı.
peki poloya atıyorum 900 950 bin vermektense sıfır egea daha mantıklı değil mi
 
5 ay sonra fuzul evden param gelcek kararsızım bu paraya patlak bir 7.5 mu yoksa düzgün bir golf 6 highline dsg mi alınmalı golf 6 dsg si nasıldır yıllık 25-30 bin km yol yapıyorum o yüzden düşük kilometre olması benim için daha iyi bu paraya hangi paket,şanzıman,motorlu araç alınır kombinasyonu nasıl olmalı bütçeyi 20-30 bin arttırabilirim.
merhaba hocam, öncelikle o paraya patlak golf 7 bile bulunmaz daha sonra golf 6 highline 'da 200 bin üstü km'de bulursunuz otomatik olur mu bilmem. işinizi görecek ancak comfortline dsg bulabilirsiniz.
 
golf 6 highline golf 7 comfortline dan daha donanımsız bir araç. tabi hız sabitleme kararan ayna ışık sensörü gibi farklılıklar var ama bunlar sonradan çok uygun fiyatlara yaptırılabilir. golf 7 comfortline alın.

golf 6 daki dsg 1. nesil dq200 geliyor.
golf 7 de 2015 model üstü 6.ay sonrası üretimlerde gen2 dsg geliyor.

bu 2. nesil dsg nin sorunsuzluğunu şöyle anlatayım size

aracımda kavrama volan ilk defa 174 bin km de değiştirdim üzerinden fabrikanın taktığı kavrama volan çıktı.

mekatronik hiç değişmedi, açılmadı işlem görmedi halen ilk mekatroniği

sadece basınç tüpü değiştirdim o da kronik hepsinde gevşiyor.


bütçenize göre yoksa 1.2 tsi golf 7 lere bakabilirsiniz onlar daha uygun.

golf 7 lerde kafanıza yatan olmadıysa 1.6 tdi cay motor golf 6 manuel olmak kaydıyla tercih edebilirsiniz. alırken partikül egr ve enjektörlerini iyi bir ustaya gösterip alın. cay motor yüklemeye oynamaya da açık bir motor 1549 turbo+ yazılım partikül iptali ile 200 beygir güce ulaşabilirsiniz


tercih sizin
'aracımda kavrama volan ilk defa 174 bin km de değiştirdim' o kavramanın bu kadar km yapması, mekatroniğin arıza vermemesi hele volanın sesten ötürü sizi kanser etmemesi çok ilginç. normalde 120 bin sonrası dsg kesin masraf açar bizim türkiye kullanım şartlarında
 
2 yıldır golf 6 1.6 tdi kullanıyorum sirket aracı
İlk aracımda golf 5 ti. Golf 6 mükemmel yol tutuşu var . Denemek için 160 la viraja girdim banamisin demedi
 
'aracımda kavrama volan ilk defa 174 bin km de değiştirdim' o kavramanın bu kadar km yapması, mekatroniğin arıza vermemesi hele volanın sesten ötürü sizi kanser etmemesi çok ilginç. normalde 120 bin sonrası dsg kesin masraf açar bizim türkiye kullanım şartlarında
rölantide felaket titriyordu sesten çok titreşim çok rahatsız edici. gen2 dsg lerin kavraması daha uzun gidiyor abimde 2016 superb vardı onun kavrama volanıda ilk defa 180 binde değişti
 
2 yıldır golf 6 1.6 tdi kullanıyorum sirket aracı
İlk aracımda golf 5 ti. Golf 6 mükemmel yol tutuşu var . Denemek için 160 la viraja girdim banamisin demedi
Manual (esp olmayan) mk6 uzun yolda kullanma fırsatım oldu gerçekten yol tutuş konusunda şaşkınlığa uğrattı beni. 1.4 tsi arkası bağımsızdı aracın ve gerçekten çok başarılı buldum yüksek süratlerde
 
Manual (esp olmayan) mk6 uzun yolda kullanma fırsatım oldu gerçekten yol tutuş konusunda şaşkınlığa uğrattı beni. 1.4 tsi arkası bağımsızdı aracın ve gerçekten çok başarılı buldum yüksek süratlerde
Benim kullandığımda manuel hocam yani bilmiyorum Tem den Osmangazi köprüsüne değilde dilovasi bölgesine dönüşteki virajı İstanbulda olanlar bilir o viraja 160 la girdim bazı zamanlar dıştan içe girerek denedim yok abi kaymiyor
 

Geri
Üst