Hata:Esc park freni, lastik basıncı, rampa kalkış


arkadaşlar 3 saat sonra tekrar arabayi çalıştırdım akü yeni olmasına ragmen aynı hatalari verdi simdi de calisti ama motor lambası yanıyor şanzıman sorunu olabilir mi
Burada normal çalıstığına dair sonuç çıkıyor.
Ondan öneride bulunmuştum
 

Burada normal çalıstığına dair sonuç çıkıyor.
Ondan öneride bulunmuştum
aynen şöyle yeni akü de aynı hatayı tekrar verdi bu sefer eski aküyü yerine taktım ve çalıştı yeni aküyle çalışmadı eski aküyü takınca bu sefer de motor ikaz lambası yandı şu an çalışıyor
 
Kendiniz niye değiştiriyorsunuz? Yeni akü var , takan gelsin baksın. Sonra yanlış bağlantı ya da şase yaptırıp daha başka sorunlar oluşabilir.
 
Kendiniz niye değiştiriyorsunuz? Yeni akü var , takan gelsin baksın. Sonra yanlış bağlantı ya da şase yaptırıp daha başka sorunlar oluşabilir.
Yeni aküyü taktiranla görüştüm akü ile ilgili durum olmadığını söylüyor yolda giderken durduk yere esc hatası veriyor ve araba kendi kendini boşa atıyor dsg vites ışığı yanıp sönüyor bazen kendi kendine geciyor bazen ise kontak kapatman gerekiyor skoda forumunda çok konuşmuşlar bu kpnuyu ancak biri fren kaliperini değiştirdim geçti diyor biri lastiğe çivi batmış diyor birisi ise sensöre taş sıkışmış diyor sanayideki ustalar da hemen dsg sıkıntılı diyor napmaliyim bilmiyorum
 
Konu biraz karışık. Akü değişimi ile çalışıyor , hatalar geçiyor. Sonra tekrar hatalar geliyor. Çalışmıyor. Eski akü takınca çalışıyor..

O zaman akü değişimi değil de akü kutup başı tekrar takıldığı için hatalar geçici siliniyor..
bir cihaz yardımı ile sonuca ulaşmak daha mantıklı.
 
Konu biraz karışık. Akü değişimi ile çalışıyor , hatalar geçiyor. Sonra tekrar hatalar geliyor. Çalışmıyor. Eski akü takınca çalışıyor..

O zaman akü değişimi değil de akü kutup başı tekrar takıldığı için hatalar geçici siliniyor..
bir cihaz yardımı ile sonuca ulaşmak daha mantıklı.
evet pazartesi servise gideceğim yine tüm süreci buradan paylaşırım başına gelen olursa faydalansın
 
ABS sensörleri gibi bir sensör hatası olayı tetikliyor olabilir belki. Cihaz ile bakılmalı bence de.
 
paylaşmak istediğim bir şey daha var akü değişiminde sonra aracın yakıt tüketimi düştü alakası var mı yok mu bilmiyorum ama çok şaşırdım buna gerçekten normalde 6.4 den aşağı yakmayan araba 5.3 5.0 seviyesine geriledi.(1.6tdi)
 
Benzer bir sorunla bende karşı karşıyayım. Bazı günler ilk marşta bu hataları alıyorum. Araç hareket edince geçiyor.

Bir kaç kezde bu hataları alarak başladığım sürüşte 30-40 km sonrası şanzuman hatası aldım. Mekatronik komple revizyon oldu bu sorundan dolayı, P17BF klasik arızayı alıyorduk. Mekatronik revizyonu sonrası Sorun devam ediyor ne yazık.

Benim aklımda akü var şu an. Bir başka usta ise eksi kutup başı üzerindeki modül benzeri şeyden kaynaklanıyor dedi. Onu da kontrol edeceğiz.
 
paylaşmak istediğim bir şey daha var akü değişiminde sonra aracın yakıt tüketimi düştü alakası var mı yok mu bilmiyorum ama çok şaşırdım buna gerçekten normalde 6.4 den aşağı yakmayan araba 5.3 5.0 seviyesine geriledi.(1.6tdi)
Eski bir akü daima şarja ihtiyaç duyar. Çünkü beklediği zaman deşarj durumu fazladır.

Sağlıklı bir akü direnci daha fazla olduğu için deşarj durumu azdır.. böylece alternatörün motora yükü, eski aküyü şarj etmekten daha azdır..
Sağlıklı bir akü ile yakıt tüketimi teknik olarak mutlaka düşecektir.
Aşağıdaki konu ilginizi çekebilir.
https://www.golftutkusu.com/topic/12142-fren-enerjisi-geri-kazaniminin-mantigi/
 
vay be inanilmaz denendi onaylandı 2 gündür arıza yok
 
Son düzenleme:

Geri
Üst