UBC53
Üye
- Katılım
- 19 May 2024
- Mesajlar
- 485
- Tepkime puanı
- 380
- Konum
- İstanbul/b.paşa
- İsim
- Ataberk
- Araç
- Volkswagen Golf MK7 ''15 Highline dsg 1.6 TDİ
güçlendirilmiş tüpte var kavrama volanda değiştirdim yine de insan korkuyor en çok dsg sağlığı için iptal ettim bazı kaynaklar 270, bazıları ise 250 nm torka dayanıyor diyor. 1.6 tdi zaten 250 torkla geliyor. sınırda yazılım ile 310 oluyorhocam en başından aracının DSG olduğunu bilseydim aynı yorumu yapmazdım, DSG kötü demiyorum ama zorlamaya gelmiyorlar. Yazılım atacaksan güçlendirilmiş tüp+ LUK baskı balatasını öneririm uzun süre de bir şey olmaz diye düşünüyorum.
ben ilk başta bu 250 tork dayanımı olayına pek inanmıyordum sonra 1.6 tdi 120 lik dcx motora sahip supeb passat gibi araçlarda torkun 250 geldiğini öğrendim mantiken daha büyük ağır araçlar volkswagen bunların torkunu basit düzenlemeler ile artırabilirdi isteseydi. bu araçların torkunu 250 de inatla tutuyorsa demek ki bu olay doğru. keşke 6 ileri ıslak kavrama ile gelseydi tadından yenmezdi o zaman dq200 ler istanbul trafiğine pek uygun değil ha yinede 173 bin km istanbul trafiğinde dayanmış olması alman mühendisliğinin kalitesini ortaya koyuyor.
30-40 binde de kavrama yiyenler arabalar var. çevremdeki insanlar inanmıyor 173 bin gittiğine üstünden çıkan kavrama volanın üzerinde tarih var 2015 11. ayın 10 nunda üretilmiş arabam 2015 aralığın son günü çıkışlı zaten
abimde 2016 supeb vardı 1.6 tdi şehir dışından aldık onunda kavrama volanı 180 binde değişti aynı şekilde onunda ilk kavrama volan değişimiymiş.