Golf 7 1.2 tsi Baskı Balata durumu ve usta tavsiyesi


omrtsi

Yeni Üye
Katılım
31 Mar 2025
Mesajlar
5
Tepkime puanı
0
Konum
İstanbul
İsim
Ömer
Araç
Golf 7 1.2 TSİ
Arkadaşlar iyi günler ismim Ömer foruma istanbul'dan yeni katılıyorum. 2013 142000 kilometrede golf 7 1.2 twi 105 manuel aracım var. 7 ay önce 132 binde aldım. İlk sahibi 120 bin kilometreye kadar full yetkili servis bakımlı kullanmış ampul patlağına bile servise gitmiş faturaları duruyor. Aldığım kişi ise 120 binde Triger değiştirmiş özel serviste. İlk sahibinin de baskı balata değiştirdiğini söyledi ama kağıtların içerisinde hiçbir değişim bilgisi yok.
Sorunuma gelecek olursak. 120 bine kadar Zonguldak'da sürülmüş sonrası istanbul. İlk aldığımda iyiydi fakat sonradan performans düşüklüğü, rölantide hafif titreme debriyaja basınca kesme. Vites geçişlerinde sertleşme biraz da yukarıdan kavrama oluyor. Levent maslak trafiğinde kaldığım oluyor rampa vs kullandığım oluyor hatta bir keresinde trafikte balata kokusu geldi debriyaj sanki boşa basıyorum gibi yumuşacık oldu sonra düzeldi. Geri viteste yokuşa park ederken de aşağıdan ötme gibi ses geliyor tam yemiyor. Fakat 4. 5. Viteste rampada basınca devirle beraber araba da hızlanıyor boşa devir çevirme sorunu yok. Şuan ne durumdadır başka yapacağım test var mı? Bayramda uzun yola çıkacağım sorun olabilir diye çekiniyorum. İstanbul'da uygun fiyata temiz işçilik yaptıracağım bir servis var mı maslak sanayi çok yakınımda fakat maslak fiyatları biraz yüksek sanki ne tavsiye edersiniz? Teşekkür ederim.
 
benzer araç bende var benimde balata az kaldı sachs balata bugun alsan 6200tl civarı maslakta işçilikler pahalı iki yere sordum 8 ile 10 bin diyen var kafamdaki rakam 6 bin..toplam 12 bine hallorur dıye dusunuyorum hadi 1000tl de ekstra olsun..şanzıman dişli yagıda değişirsek onada 1500tl eklersek 14500 gibi max bir rakam çıkıyor..vw yetkili servislerde değişim 36000tl %30 indirimle 25500TL ye geliyor bugun yapsan...nredeyse 11-12000TL fark var..usta bulursan malzemeyi sen al dışarıda yaptır derim manuellerde çok fazla sıkıntı oalcagını sanmam
 
Upvote 0
benzer araç bende var benimde balata az kaldı sachs balata bugun alsan 6200tl civarı maslakta işçilikler pahalı iki yere sordum 8 ile 10 bin diyen var kafamdaki rakam 6 bin..toplam 12 bine hallorur dıye dusunuyorum hadi 1000tl de ekstra olsun..şanzıman dişli yagıda değişirsek onada 1500tl eklersek 14500 gibi max bir rakam çıkıyor..vw yetkili servislerde değişim 36000tl %30 indirimle 25500TL ye geliyor bugun yapsan...nredeyse 11-12000TL fark var..usta bulursan malzemeyi sen al dışarıda yaptır derim manuellerde çok fazla sıkıntı oalcagını sanmam
Bende aynı şekilde malzemeyi alıp yaptırmayı düşünüyorum. Sachs marka set esenlerde bir parçacıda 4 bin tl'ye sıfır var, orijinal olduğunu söylüyor (çakması var mı bilmiyorum) dediğiniz gibi 6 bin de öyle gitse 12 civarına biter güzel de olur. Bugün sosyal medyada meşhur dsg tüpü vs videoları çeken özel servise sordum 36 bin tl dedi :) gerçekten değişik fiyatlar çıkıyor. Maslak harici başka bildiğiniz uygun ve güzel yapan sanayi/servis var mı?
 
Upvote 0
Arkadaşlar iyi günler ismim Ömer foruma istanbul'dan yeni katılıyorum. 2013 142000 kilometrede golf 7 1.2 twi 105 manuel aracım var. 7 ay önce 132 binde aldım. İlk sahibi 120 bin kilometreye kadar full yetkili servis bakımlı kullanmış ampul patlağına bile servise gitmiş faturaları duruyor. Aldığım kişi ise 120 binde Triger değiştirmiş özel serviste. İlk sahibinin de baskı balata değiştirdiğini söyledi ama kağıtların içerisinde hiçbir değişim bilgisi yok.
Sorunuma gelecek olursak. 120 bine kadar Zonguldak'da sürülmüş sonrası istanbul. İlk aldığımda iyiydi fakat sonradan performans düşüklüğü, rölantide hafif titreme debriyaja basınca kesme. Vites geçişlerinde sertleşme biraz da yukarıdan kavrama oluyor. Levent maslak trafiğinde kaldığım oluyor rampa vs kullandığım oluyor hatta bir keresinde trafikte balata kokusu geldi debriyaj sanki boşa basıyorum gibi yumuşacık oldu sonra düzeldi. Geri viteste yokuşa park ederken de aşağıdan ötme gibi ses geliyor tam yemiyor. Fakat 4. 5. Viteste rampada basınca devirle beraber araba da hızlanıyor boşa devir çevirme sorunu yok. Şuan ne durumdadır başka yapacağım test var mı? Bayramda uzun yola çıkacağım sorun olabilir diye çekiniyorum. İstanbul'da uygun fiyata temiz işçilik yaptıracağım bir servis var mı maslak sanayi çok yakınımda fakat maslak fiyatları biraz yüksek sanki ne tavsiye edersiniz? Teşekkür ederim.
Reset Garaj, bakımdayız. com gibi yerlerede bir sorabilirsiniz. Telefondan parça ve işçilik fiyatı verirler diye düşünüyorum.
 
Upvote 0

Geri
Üst