Güçlendirilmiş basınç tüpü


SavasYaylaci

Yeni Üye
Katılım
26 Şub 2024
Mesajlar
9
Tepkime puanı
6
Konum
Tokat
İsim
Savaş
Araç
2015 Golf 7
Değerli arkadaşlar merhaba. 2015 model Golf 7 1.2 DSG aracım için güçlendirilmiş basınç tüpü uygulaması yaptırmak istiyorum. Ustaya gösterdim arabayı, değişmesi gerekiyor, dedi. Hangi markayı tavsiye edersiniz. Yakında yaptıran var mı? Ücreti ne kadardır? Bilgilendirirseniz sevinirim.
 

orijinali ile değişim yapın hocam instagramda mahzar usta var orayı önerebilirim
 
Değerli arkadaşlar merhaba. 2015 model Golf 7 1.2 DSG aracım için güçlendirilmiş basınç tüpü uygulaması yaptırmak istiyorum. Ustaya gösterdim arabayı, değişmesi gerekiyor, dedi. Hangi markayı tavsiye edersiniz. Yakında yaptıran var mı? Ücreti ne kadardır? Bilgilendirirseniz sevinirim.

Merhaba;
Kim öneriyor sizlere bu güçlendirilmiş tüpleri bilmiyorum bir salgın gibi 🔍 “ güçlendirilmiş tüp “ yazarak forumdaki yorumları okumalısınız…

Sadece orjinal…

https://www.golftutkusu.com/topic/25447-truckpoint-guclendirilmis-tup-kullanan-var-mi/

https://www.golftutkusu.com/topic/18974-dsg-basinc-tupu/page/8#post-400203

https://www.golftutkusu.com/topic/25434-mekatronikle-ilgili-nasil-bir-yol-izlemeliyim/#post-436400
 
Atatürk Oto Sanayideki Gümüşok Oktay usta da orijinal tüpten başka takmıyordu (3-5) yıl önce. Önermiyordu.

Ancak orijinalindeki sorunlar da kesin belli. Gevşeme, contaya zarar verme hatta yuvayı kırma vb.

İyi bir işçilik ile gevşemeyen yan sanayi takıldığında sorun yaşanmaması gerekirken, o bilindik yerlere taktırıp sorun yaşayanların olması ilginç. Halbuki videolarına bakınca binlerce taktık harika sorun çıkmadı diyorlar.

DSG olsaydı yan sanayi kolay kolay takmazdım herhalde. Yetkili serviste veya gümüşok gibi orijinal ekipman kullananda yaptırırdım diye düşünüyorum.

Meşhur uygulamacılarda taktırıp da sorun yaşayanlar var mı forumda ve ne sorunlar yaşamışlar acaba?
 
Atatürk Oto Sanayideki Gümüşok Oktay usta da orijinal tüpten başka takmıyordu (3-5) yıl önce. Önermiyordu.

Ancak orijinalindeki sorunlar da kesin belli. Gevşeme, contaya zarar verme hatta yuvayı kırma vb.

İyi bir işçilik ile gevşemeyen yan sanayi takıldığında sorun yaşanmaması gerekirken, o bilindik yerlere taktırıp sorun yaşayanların olması ilginç. Halbuki videolarına bakınca binlerce taktık harika sorun çıkmadı diyorlar.

DSG olsaydı yan sanayi kolay kolay takmazdım herhalde. Yetkili serviste veya gümüşok gibi orijinal ekipman kullananda yaptırırdım diye düşünüyorum.

Meşhur uygulamacılarda taktırıp da sorun yaşayanlar var mı forumda ve ne sorunlar yaşamışlar acaba?

Bir önceki mesajımdaki konularda hepsi mevcut…
 
Onları okudum evet. Teşekkürler. Başka da var mı diye merak ettim.
 
150/200 bindeki araçta riski o süreçte yaptıranlar da genelde arıza başladığında düzelmesini bekliyor düzelmez. Mekatronik yağı geç değişirse yağın gezdiği ince kanallar tıkanıyor valfler bozuluyor kısaca ünitedeki birçok parça iyi yağlanmadığı ve basıncın az kalmasından kaynaklı hasar alıyor yıpranıyor.
150 / 200 bindeki araçlarda ünite komple sökülerek temizlik / valfler yenilenecek tamir takımı değişecek tüpün basıncı az ise yeni tüp veya gelişmiş tüp .. Orj tüp plate gövdeyi kırıyor benim bildiğim 6 tane araçta reklam olmasın mil.b... gelişmiş tüp var. 90/130 civarlarında değişti 5/6 yıl oldu en ufak sorun yok plate kırma derdi de bitti yağıda yenilendi ..
1 kere sorun yaşadık başka bir marka tüple onda da usta tüpün tasına takılan o ringi kaydırmış kesmiş orda hava kaçırıyordu usta kabul etmedi tüpü satan firma tanıdığına yönlendirdi söküp gösterdiler. Taktılar 240 binde şu anda biz orda işçiliğin işi bilmenin ne kadar önemli olduğunu tekrar anladık.
Sorun yaşayanlar ya işçilikle alakalı yada çok km yapmış bozuk şanzımanı tüple kurtarmaya çalışan kişiler.
200 bine gelmişse mekatronik ve debriyaj bitmiştir ikisi de yenilenir.. Ustaya 230 binde debriyaj biter mi diye seslenen müşteri gördüm
 
Mantıklı tespit ve yorumlar bence de. Çünkü belirli km den sonra sadece tüp değil diğer aksamlarda da aşınma bozulma oluyor. Özellikle tamirhane deki Arslan usta nın Almanya dan gelen teknisyen ile yaptıkları videolarda iyi anlatılıyordu bunlar.

Servislerin yağ değiştirmeye gerek yok ömürlük demeleri de bozulmalarda büyük etken. 60.000 km de yağını değiştirip, kontrol edip bakımını yapsalar en azından mekatronik kısmı uzun yıllar hizmet eder.
 

Geri
Üst