Çölgeçen ile de görüştüm. Gerçekten işçilikleri şahane imiş. Haziran ayını kapattık demişti sanki.öncelikle aracınızı kazasız belasız kullanın ismi çok duyulmamış reklamla işleri olmaz ama ,Ankara da cam filmi araç kaplamada eski firmalardandır. Ali usta ile görüşün derim.
https://share.google/gbzPBY2T92xsznulB
Ayrıca sekizsilindir youtube kanalının sahibi Ethem Beyde Ostimde Zibart bayisi açtı bazen kampanya yapıyorlar. iş yaptırmadım ama bi görüşme yapılabilir.
https://maps.app.goo.gl/4jWqXdVUHwJ8ry5q8
Ziebart ostimi bir arayayım, onlar hazır kesim yapıyor genelde.
Cam filmi için Emcar a gideceğim, bu kez madico nano ceramic yerine llumar IRX deneyeceğim


