Ankara Ppf Kaplama Tavsiyesi


öncelikle aracınızı kazasız belasız kullanın ismi çok duyulmamış reklamla işleri olmaz ama ,Ankara da cam filmi araç kaplamada eski firmalardandır. Ali usta ile görüşün derim.
https://share.google/gbzPBY2T92xsznulB

Ayrıca sekizsilindir youtube kanalının sahibi Ethem Beyde Ostimde Zibart bayisi açtı bazen kampanya yapıyorlar. iş yaptırmadım ama bi görüşme yapılabilir.
https://maps.app.goo.gl/4jWqXdVUHwJ8ry5q8
Çölgeçen ile de görüştüm. Gerçekten işçilikleri şahane imiş. Haziran ayını kapattık demişti sanki.

Ziebart ostimi bir arayayım, onlar hazır kesim yapıyor genelde.


Cam filmi için Emcar a gideceğim, bu kez madico nano ceramic yerine llumar IRX deneyeceğim :) umarım beklentiyi karşılar IRX
 
Selam dostlar,

Konu Ankara olunca ve konuşmalar burada bulununca buradan paylaşayım dedim.

Önceliği cam filmine verdiğim için Ankara'da firma arayışına girmiştim.

Önceki aracımda Madico Nano Ceramic kullanıyordum ve çok memnundum. Fakat Ankara'da bu üst model bulunmuyordu.
Solargard, Xpel ve Llumar arasında kaldım. Llumar IRX ve Air80e şans vereyim diyerek Llumar tercih ettim.

Ne olduğunu bilmediğim eski filmlerden sonra ısı farkı gerçekten kayda değer şekilde azaldı.
Llumar ırx15(cam tavan dahil tüm camlar) ve air80(ön cam) tercih ettim. Netliğini çok övmüşlerdi. Gerçekten çok çok net. Bu koyuluk alışık olmayanı zorlayabilir. Önceki aracımdan alışık olduğum için çok garipsemedim.
Uzun vadede yine madico nano ceramic ile kıyaslamaya çalışırım ama güneş altında beyaz araçla mavi araç arasında ciddi ısınma farkı var(pek adil senaryo olmayabilir) :D

Ankara Llumar bayi tercihimi Emcar'dan yana yaptım. İşçiliklerinden ve ilgilerinden memnun kaldım. Henüz camları açmadım ama gördüğüm yerlerde bir hata, baloncuk vs gözüme çarpmadı.
İlerleyen süreçte aksi bir durum olursa yine yorum olarak aktarırım.


Llmuar IRX15 ve AIR80
1000251439.jpg

1000251493.jpg


Önceki aracımdaki
Madico NanoCeramic
1000051371.jpg
 
Selam dostlar,

Konu Ankara olunca ve konuşmalar burada bulununca buradan paylaşayım dedim.

Önceliği cam filmine verdiğim için Ankara'da firma arayışına girmiştim.

Önceki aracımda Madico Nano Ceramic kullanıyordum ve çok memnundum. Fakat Ankara'da bu üst model bulunmuyordu.
Solargard, Xpel ve Llumar arasında kaldım. Llumar IRX ve Air80e şans vereyim diyerek Llumar tercih ettim.

Ne olduğunu bilmediğim eski filmlerden sonra ısı farkı gerçekten kayda değer şekilde azaldı.
Llumar ırx15(cam tavan dahil tüm camlar) ve air80(ön cam) tercih ettim. Netliğini çok övmüşlerdi. Gerçekten çok çok net. Bu koyuluk alışık olmayanı zorlayabilir. Önceki aracımdan alışık olduğum için çok garipsemedim.
Uzun vadede yine madico nano ceramic ile kıyaslamaya çalışırım ama güneş altında beyaz araçla mavi araç arasında ciddi ısınma farkı var(pek adil senaryo olmayabilir) :D

Ankara Llumar bayi tercihimi Emcar'dan yana yaptım. İşçiliklerinden ve ilgilerinden memnun kaldım. Henüz camları açmadım ama gördüğüm yerlerde bir hata, baloncuk vs gözüme çarpmadı.
İlerleyen süreçte aksi bir durum olursa yine yorum olarak aktarırım.


Llmuar IRX15 ve AIR80
1000251439.jpg

1000251493.jpg


Önceki aracımdaki
Madico NanoCeramic
1000051371.jpg
Güzel olmuş, keyifli sürüşler.

Ön camda baloncuk vs var mı? Yeni yapılır yapılmaz Air80 da durum nedir merak ettim.
 
Güzel olmuş, keyifli sürüşler.

Ön camda baloncuk vs var mı? Yeni yapılır yapılmaz Air80 da durum nedir merak ettim.
Teşekkür ederim hocam. Hiç baloncuk göremedim. İçinde kalan sıvılar sıcakta birkaç güne tamamen geçer dedi ama şu anlık bile iyi. Bakalım 1 haftaya tamamen geçecektir.
Önceki aracımda da ön camda şeffaf film vardı, görüntü garip gelmedi o sebeple. İlk kez ön cam filmi kullanana garip gelebilir belki :)
 

Geri
Üst