Kredi kartına cekim yaptırdaydı gitmeyi düşünüyordum ona@caglar_61 Mert'e yaptırın pişman olmazsınız. İşçiliği muazzamdır.
Kredi kartına cekim yaptırdaydı gitmeyi düşünüyordum ona@caglar_61 Mert'e yaptırın pişman olmazsınız. İşçiliği muazzamdır.
Doğrudur hocam, detailing dükkanını ilk açıldığı günden beri takipteyim alışverişim de oldu bir kötülüklerini görmedim. Kullandıkları malzemeyi saklamaları bence çok saçma fason olsun olmasın fasonmuş gibi bir algı yaratıyorlar.Detailing Dükkanı fason ürün kullanmıyordur. Bana göre marka açıklamak istemiyorlar. Ara ara firmalar başka iyi markaya geçiş yapıyor, bir etkende bu olabilir.
Rayno ve Solargard marka ppf kullanıyorlardı. Zaten Solargard ın Ppf çok iyi. Isı vs gerekmeden çizik kendi kendine kayboluyor.
Açıkcası neden saklıyorlar bilmiyorum.Doğrudur hocam, detailing dükkanını ilk açıldığı günden beri takipteyim alışverişim de oldu bir kötülüklerini görmedim. Kullandıkları malzemeyi saklamaları bence çok saçma fason olsun olmasın fasonmuş gibi bir algı yaratıyorlar.
Batıkent'te happy car var. Mercedes aracıma sadece kaput olarak 3m markalı+garantili+kaskoya işletme dahil 10 bin TL fiyat aldım. Tabii aracınız golfse işin rengi değişir. Daha uyguna çıkartırsınız.2026 için güncel öneri var mıdır dostlar?
Detaycı adam paylaşımları eski tarihli gibi gördüm, hala aktif midir?
Farklı yer tecrübe eden varsa onların da yorumlarına açığım
Detailing Dükkanı ve Vintage dan da bir fiyat alın.2026 için güncel öneri var mıdır dostlar?
Detaycı adam paylaşımları eski tarihli gibi gördüm, hala aktif midir?
Farklı yer tecrübe eden varsa onların da yorumlarına açığım
Bir araştırayım fiyat ve marka sorayım hocam teşekkürlerBatıkent'te happy car var. Mercedes aracıma sadece kaput olarak 3m markalı+garantili+kaskoya işletme dahil 10 bin TL fiyat aldım. Tabii aracınız golfse işin rengi değişir. Daha uyguna çıkartırsınız.
Esnaflıkları ve müşteriye olan tavırları güzeldir. Fiyat olarak sadece 1-2 bin TL pahalı geliyor ama işçilik temiz.
Telefonda görüştüm de aracı canlı göreyim dedi. Yıllar önce yapılan işlem nedeniyle şüpheliyim buradan ama yine de göstereceğim aracı@mustafacagri mustafa hocam bence merte yaptirin. Arada story atiyor gonderi pek paylasmiyor. Aktif yani.
Hocam detailing dükkanı ve vintage aradım. Vintage stek dynolite 95k dedi.Detailing Dükkanı ve Vintage dan da bir fiyat alın.
Gopwash da iyi yer.Bir araştırayım fiyat ve marka sorayım hocam teşekkürler
Telefonda görüştüm de aracı canlı göreyim dedi. Yıllar önce yapılan işlem nedeniyle şüpheliyim buradan ama yine de göstereceğim aracı
Hocam detailing dükkanı ve vintage aradım. Vintage stek dynolite 95k dedi.
Detailing dükkanı kendi ürünlerine 75k, 95k, 140k dedi.
Aracımıyenile oracal 2615 75k dedi.
Eryaman garaj baya iyi yoruma sahipti, xpel ppf kullanıyor. 100den başlıyor demişti fiyatlara.
Gopwash forumlarda çok denk gelmiştim, 70k dediler KlarSchutz diye bir markaya. Oracal bi 10 15k daha ucuzdu.
Dtm garaj armorshield 55k ve 70k, ufs 60k 70k ve 90k şeklinde kalınlıklara göre fiyat verdi.
Emr garage colin pro ve colin pro plus diye ürün getirmiş, burası da yaklaşık 70 80 k bandında idi.
Buralarda işlem yaptıran, bilen duyan var mıdır?
Gopwash yorumları hem googleda hem forumlarda iyi gibi geldi
Petrolart ı görmüştüm ama fiyat almak için aramamıştım. Bir arayayımBen Petrolart'ta Stek kaput filmi ve Lumar cam filmi yaptırmıştım. Bilinen de bir yer. Fiyat alabilirsiniz.
Crown u cam filmi için aradım. Ppf de sorayım.Gopwash da iyi yer.
Detailing dükkanı, Vintage , Aracımıyenile, Gopwash, PetrolArt sevdiğim işletmeler.
Bir de Crowndetailing fiyat alın. Solargard ppf kullandıkları için fiyat yüksek çıkabilir.