Batıkent'te happy car var. Mercedes aracıma sadece kaput olarak 3m markalı+garantili+kaskoya işletme dahil 10 bin TL fiyat aldım. Tabii aracınız golfse işin rengi değişir. Daha uyguna çıkartırsınız.
Esnaflıkları ve müşteriye olan tavırları güzeldir. Fiyat olarak sadece 1-2 bin TL pahalı geliyor ama işçilik temiz.
Bir araştırayım fiyat ve marka sorayım hocam teşekkürler
@mustafacagri mustafa hocam bence merte yaptirin. Arada story atiyor gonderi pek paylasmiyor. Aktif yani.
Telefonda görüştüm de aracı canlı göreyim dedi. Yıllar önce yapılan işlem nedeniyle şüpheliyim buradan ama yine de göstereceğim aracı
Detailing Dükkanı ve Vintage dan da bir fiyat alın.
Hocam detailing dükkanı ve vintage aradım. Vintage stek dynolite 95k dedi.
Detailing dükkanı kendi ürünlerine 75k, 95k, 140k dedi.
Aracımıyenile oracal 2615 75k dedi.
Eryaman garaj baya iyi yoruma sahipti, xpel ppf kullanıyor. 100den başlıyor demişti fiyatlara.
Gopwash forumlarda çok denk gelmiştim, 70k dediler KlarSchutz diye bir markaya. Oracal bi 10 15k daha ucuzdu.
Dtm garaj armorshield 55k ve 70k, ufs 60k 70k ve 90k şeklinde kalınlıklara göre fiyat verdi.
Emr garage colin pro ve colin pro plus diye ürün getirmiş, burası da yaklaşık 70 80 k bandında idi.
Buralarda işlem yaptıran, bilen duyan var mıdır?
Gopwash yorumları hem googleda hem forumlarda iyi gibi geldi