1.5 de bu şekilde hocam dediğiniz gibi sıcak çalışıyor 100 dereceler normal.motor sıcaklığı 90'a gelse bile ki bu dolaşımdaki suyun sıcaklığı heralde, yağ 50 -55 c bandında oluyor.. ben genede yağ sıcaklığı 80-90 na gelmeden devirli kullanmıyorum. bide act motorlar düz 125' lik motorlardan daha sıcak çalışıyor sanırım: benim act'nin yağ sıcaklığı normal kullanımda bile 100 derecelere yakın çalışıyor... sizde de öylemi..
125'lik te kullanmıştım. o bundan 5-10 derece daha serin.. bi süre motorda mı bi sorun var diye düşünmüştüm. turbodan , çıkıştaki ayarlı ekzantirikten ve yüksek torktan sanırım..1.5 de bu şekilde hocam dediğiniz gibi sıcak çalışıyor 100 dereceler normal.
Soğutma konusu bir gerçek, sıkıştırdıktan sonra stop etmeden 2 3 dk beklemekte fayda var ancak ilk çalıştırmada yağlamanın yapılabilmesi için 1 dk beklemek daha eski nesil araçlar için geçerli olabilir belki, zannedersem bu etiket hyundai grubu kore araçlarda geliyordu.