AVEK Hatırası Vol.2


Zaten olayın en can sıkıcı yanıda burası. Pişkinlik vurdumduymazlık. Ben aracımı her defasında etrafında dört dönüp teslim almasam oh müşteriye iteledik hadi geçmiş olsun moduna girecekler. Yani birçoğumuz farketmişizdir servislerde insan boyunda afişlede kalite kontrol ıvır zıvır afişlerini, tamamen hikaye yok öyle bir kontrol falan. Varsa bile sümen altı etme durumları. Müşteri temsilcisi olarak çalışan şahıslar (dürüst olanları tenzih ederim) aslında tamamen firmaya yönelik daha doğrusu firma çalışanlarına yönelik hareket etmekteler. Aman bunun kusurunu örteyim aman müşteri bunu fark etmeden dosyayı kapatayım durumu. Doğuş Oto'ya durumu anlattım, gerekli uyarıları yaparız ama geri dönüş olur olmaz bir şey diyemeyiz dedi.

Kızdığım bir diğer noktada şu AVEK için konuşuyorum. Bilenler bilir devasa bir servis merkezi. İçerde 2 araç yanyana rahat hareket edecek geniş yollar alanlar var. Bir tek park alanları sıkışık. Böyle bir merkezde araca hasar vermek ayrı bir yetenek. Ben Ford Keleşler servisine 4-5 sefer araç bıraktım daracık alanda bir sefer olsun aracıma en ufak bir çizik dahi olmadı şaşırtıcı bir durum.

 
ben çıldırıdım herhalde... bu gibi seyler duydugumda gercekten anlamıyorum... 

dedigimiz gibi biz kıyamıyoruz fırca bile sürmüyoruz aracımıza onlar ise canını okuyorlar... ne valeye, ne sofore ne park gorevlisine v.s. kimseye teslim etmem...

bakalim ilk bakımda ne yapcam

 

Geri
Üst Alt