AVEK Hatırası Vol.2


asturias

Üye
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
180
Tepkime puanı
0
İsim
ARİF
Merhaba, dostlar uzun zamandır yazmıyordum sadece sessiz takipteydim. Malum app connect olaylarından sonra artık umursamaz bir havaya girmiştim ki periyodik bakım maceramız başlamış bulunmakta.

İlk olayımız volkswagenim.com adresinden aldığım randevunun sisteme düşmemesi ile başladı. Neyse ki fazla sorun yaşamadan bunu hallettik. Aracı teslim ettim şuna buna bakın şöyle böyle derken akşama hazır olur dendi. Bu arada 650 tl civarı bir rakam söylediler ben internet randevusu indirimimi sorduğumda arkadaş aracı bizden aldıysanız %15 indiriminiz var dedi 550 tl civarı bişeye geldi bakım. Akşam teslim aşaması beklerken hadi dedim bi krom egzos ucu alayım baktım bir tane var 60 tl kdv dahil onuda ilave ettim. Hevesli hevesli aracı teslim almaya gittim arkadaş egzos ucunu takarken bende bi dolanayım etrafında dedim çünkü ilk servis maceramızda (vol 1) çamurluğumda kapı çarpması ile ayrılmıştım. Ön tamponun sağ alt tarafı itina ile sürtülmüş. Çizikleri gidermek için arkadaş 'rütuş mu yapim abi' dedi istemedim boyayın dedim. Şimdi ikame araç gelmesini bekliyorum. Bu durumla karşılaşsanız sizler neler yaparsınız? Bilgi almak istiyorum çünkü bu olayı boya ile kapattık bitti olması içime sinmiyor.

20160801_173711.jpg

 
Hocam boya kalkmis mi yoksa sadece boya transferi mi gerceklesmis? Boya transferi olduysa ki fotografta oyle gozukuyor, pastayla cikarabilirsiniz.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
@asturias hocam öncelikle geçmiş olsun. Hiç yoktan bakım için daha çok indirim yapmalılar ve egsoz ucu da hediye edilmeli.

 
Yıkatmaya bile kıyamadığımız araçlarımızın, bu kadar özensizce bu kadar dikkatsizce servise alınması üzerine yazılacak çok şey var ama  s=s20

Hocam öncelikle geçmiş olsun. Eğer pasta ile düzelemeyecek bir durum ise mecbur rutuş&boya ile yapılacak. Bir tutanak ile tamponun yetkili serviste çizildiğini belirtmelerini talep edin. İlerde işinize yarayacaktır.

Birde önümüzdeki periyodik bakımlar için size ciddi miktarda indirim vermelerini hatta ilk periyodik bakımın ücretsiz olmasını talep edin. Üzerine birde Doğuşa şikayet edin. 

Ben bu tür dikkatsizlikleri, anlayamıyorum ve kaldıramıyorum. Daha önce benzer bir olay benimde başıma geldi. Dışarda, trafikte vb. kazalar olur, ufak çizikler olur o ayrı ancak serviste dikkat edilecek.  

 
İlk etapta aklıma gelen benimde bir aksesuar türü birşeyler kopartmak. İlk aklıma gelende ya bagaj havuzu yada kapı eşiği çıtalarında sağlam bir indirim.

 
1 aylık sıkıntılı süreç sonunda bugün gelen telefonla aracıma kavuşacağım heyecanına kapılmıştım. Aracı teslim sürecinde yaptığım artık rutine binmiş olan kontrol esnasında herhangi bir sanayi ustasının bile yapmayacağı boya akma izleriyle bir kez daha hayal kırıklığı yaşamış bulunmaktayım. Ya özellikle ben mi çekiyorum bu tip sorunları hala anlamış değilim. :-

 
Geçmiş olsun öncelikle.Ancak idrak edemediğim bu sürtme izinden dolayı araç 1 aydır serviste mi bekliyordu?

 
1 aylık sıkıntılı süreç sonunda bugün gelen telefonla aracıma kavuşacağım heyecanına kapılmıştım. Aracı teslim sürecinde yaptığım artık rutine binmiş olan kontrol esnasında herhangi bir sanayi ustasının bile yapmayacağı boya akma izleriyle bir kez daha hayal kırıklığı yaşamış bulunmaktayım. Ya özellikle ben mi çekiyorum bu tip sorunları hala anlamış değilim. :-
Bir şeyler yapacağım ama forum ortamımıza uygun olmayacak sinirlere hakim olalım ben olsam ne yapardım sizde boyatmayacağım deyip boya parasını talep ederim versinler yaptıkları hasarın ücretini.

 
Sadece tampon boyası için 1 ay mı beklettiler gerçekten.

 
Sadece tampon boyası için 1 ay mı beklettiler gerçekten.
Aynen hocam. Süreç şöyle 1 Ağustosta hatayı tespit ettim. Aracı onarıcaklarını söylediler ama araç tahsis edicez dediler bu hatayı yaptık size jest yapalım dediler. Sonra 21 gün tahsis araç bekledim bu süreçte olay şöyle cereyan etti. İlk etapta 1 hafta bekleyip kendilerini aradım araç yok dediler. Akabinde Doğuş ile görüştüm. Geri döndüler yine araç yok dediler. 1 hafta daha bekledim yine yok dediler. 24 Ağustosta  tekrar Doğuş Oto ile görüştüm hemen akşamına araç tahsis edildi.  Bugün aracı aldım malum işçilik durumu. 1-1,5 saatlik yeniden boyama işlemi sonrasında araç teslim edildi. Bu arada bu süreçte mağdur edildiğimi hiç olmazsa bir bagaj havuzu verebileceklerini ilettim kendilerine ama maalesef veremezlermiş. Bu olayda esas tecrübe ettiğim şey şu oldu. Ben bu olayda 2 kez müşteri temsilcisine hatayı belirttim ve 2 seferde beni biran önce gönderip üzerini kapatmaya yöneldi. İnat edip beklemesem bugün aracımın tamponu o rezil halde dolaşıyor olacaktım. Aynı şekilde ben inanıyorum ki benim bagaj havuzu talebim kimseye iletilmedi. Çalışanlar kendi kafalarına göre dosyayı bir an önce kapatma yoluna gidiyorlar. Ama bende bütün memnuniyetsizliklerimi tek tek Doğuş Oto'ya aktardım. Verirler vermezler kendi bilecekleri iş. Ama bundan sonra sanırım AVEK benim için bitmiştir gitmem.

 
hem arabayı sürtüp hem de "rötuş mu yapim abi" diye sormak sağlam bir pişkinlik gerektirir.

 
Pes doğrusu . Bu adamlar bu cesareti nereden buluyor ? Hem arabayı sebepsizce sürt daha sonra 1 ay beklet  8|   Hocam bu olayın peşini bırakmayın derim avek'den başlayın şikayet etmeye doğuşa kadar . 

 

Aynen hocam. Süreç şöyle 1 Ağustosta hatayı tespit ettim. Aracı onarıcaklarını söylediler ama araç tahsis edicez dediler bu hatayı yaptık size jest yapalım dediler. Sonra 21 gün tahsis araç bekledim bu süreçte olay şöyle cereyan etti. İlk etapta 1 hafta bekleyip kendilerini aradım araç yok dediler. Akabinde Doğuş ile görüştüm. Geri döndüler yine araç yok dediler. 1 hafta daha bekledim yine yok dediler. 24 Ağustosta  tekrar Doğuş Oto ile görüştüm hemen akşamına araç tahsis edildi.  Bugün aracı aldım malum işçilik durumu. 1-1,5 saatlik yeniden boyama işlemi sonrasında araç teslim edildi. Bu arada bu süreçte mağdur edildiğimi hiç olmazsa bir bagaj havuzu verebileceklerini ilettim kendilerine ama maalesef veremezlermiş. Bu olayda esas tecrübe ettiğim şey şu oldu. Ben bu olayda 2 kez müşteri temsilcisine hatayı belirttim ve 2 seferde beni biran önce gönderip üzerini kapatmaya yöneldi. İnat edip beklemesem bugün aracımın tamponu o rezil halde dolaşıyor olacaktım. Aynı şekilde ben inanıyorum ki benim bagaj havuzu talebim kimseye iletilmedi. Çalışanlar kendi kafalarına göre dosyayı bir an önce kapatma yoluna gidiyorlar. Ama bende bütün memnuniyetsizliklerimi tek tek Doğuş Oto'ya aktardım. Verirler vermezler kendi bilecekleri iş. Ama bundan sonra sanırım AVEK benim için bitmiştir gitmem.
Geçmiş olsun hocam inşallah tekrar bu tarz bir durum yaşamazsınız. Çok can sıkıcı bir olay.  Böyle durumlarda karşı taraf rahat davranıyorsa hiç umursamıyorsa olayın üstüne gidip sessiz kalmamak lazım yoksa adamlar hiç tınlamıyor kalıplaşmış cümlelerle sizi başından atmaya çalışıyor. Sonrada bunun adı kurumsallık oluyor.

 

Geri
Üst Alt