Doğuş araba vermek zorunda mı?


Laylayloom

Üye
Katılım
14 Haz 2015
Mesajlar
208
Tepkime puanı
24
İsim
Sinan Mert Yavuz
herkese merhaba Ankara Doğuş otodan almıştım aracımı aracım 40 binde ve uzatma garantili aracımı bir milyon kere sıkıntılarından götürmüşlügüm ve yine bi o kadar aracımın kalmışlıgı vardır ancak ne zaman istesem ellerinde araçlarının olmadıgını bana araç veremiyeceklerini söylüyorlar yanlış hatırlıyor olabilirim onun için bu konuyu açtım doguş garanti kapsamındaki araçlarda kendiliğinden bozulan edilen şeyler için bana araç vermesi gerekmıyormuydu bu konuda ne yapabilirim bir dahakine lütfen bilgilendirirmisiniz ?

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: Glf
Öncelikle geçmiş olsun. Aracınız garanti kapsamında ise; tamir-onarım süresinin uzunluğuna göre bu durum değişebiliyor. ayrıca aracınızın kaskosu varsa bazı kasko firmaları da arıza bakım süresince araç tahsis edebilirler. birazda ikili ilişkilerdeki başarınıza göre Araç tahsisi işleri olabiliyor :)  

 
teşekkür ederim hocam dün verdim cumartesi belki yapılır diyorlar bunun aramızdaki ilişkiyle nasıl baglana bilinir bir sürü parayla araba alınıyor ve ben araçsız kaldığım için işler aksıyor kaskomuzun araç arıza da araba verebilcegini sanmıyorum doğuşa bu konuda çok sinirliyim bişiler yapmak istiyorum

 
teşekkür ederim hocam dün verdim cumartesi belki yapılır diyorlar bunun aramızdaki ilişkiyle nasıl baglana bilinir bir sürü parayla araba alınıyor ve ben araçsız kaldığım için işler aksıyor kaskomuzun araç arıza da araba verebilcegini sanmıyorum doğuşa bu konuda çok sinirliyim bişiler yapmak istiyorum
Bir daha o servise gitmeyeceğinizi söyleyerek tehtid edin. Tabi bir de genel merkeze şikayet ;)

 
genel merkeze şikayet mantıklı hocam ama bildiğim kadarıyla başka servise götürüncede garanti gidiyor diye biliyorum sadece doguşta yaptıra biliyormuşum arabayı sanırım

 
genel merkeze şikayet mantıklı hocam ama bildiğim kadarıyla başka servise götürüncede garanti gidiyor diye biliyorum sadece doguşta yaptıra biliyormuşum arabayı sanırım
Başka yetkili servis yok mu? Hangi şehirdeydiniz.

 
Etimesgut Doğuşta 3 gün için araç tahsis etmişlerdi. İkili ilişki başarısına bende katılıyorum. Eğer ellerinde araç varsa biraz baskıyla tahsis ediyorlar. Birde randevu alırken kesinlikle tahsis istediğinizi belirtmenizde yarar olabilir diye düşünüyorum. 

 
@yusuf hocam varda hocam ben garantiyi uzattım baska servislerde de gecerlimi bu uzatma garantisi

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@MR hocam arkadaşımda punto var fiyat servisine çat pat giriyoruz araba bozuk şu bu fiyat 500 ile cıkıyoruz bmw 3 20 si olan arkadaşla gittik arabamız bozuk felan başka bir 3 20 ile geri döndük mercedes a serisi arkadaşımla gittik c 180 ile geri döndük  ama bana ınatla vermiyorlar sanki sinirim acayip bozuk ! genel merkeze sikayet edicem hakkaten

 
@yusuf hocam varda hocam ben garantiyi uzattım baska servislerde de gecerlimi bu uzatma garantisi
Hocam istediğiniz yetkili servise gidebilirsiniz. Zaten VW için doğuş otoya mahkum olmuşuz bir de servisine mahkum olmayalım. Öyle şey olmaz. Kavga çıkarılacaksa hemen gelelim.

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
@MSE hocam eksik olmayın arabayı alırken gerekli konuşmayı ve şikayette bulunucam Allah Razı olsun bu forumda emegi gecen ve sorunlara cözüm arayan herkese iyiki bu site yapılmışta bir sürü hocanın engın bilgileriyle bişiler ögreniyorum bi sorun oldugundada yanımda ınsan bulabiliyorum işiniz gücünüz rast gelsin gelişme olursa haber veririm saygılar..

 
@MR Emre arkadaşımızında söylediği gibi öncelikle randevu alırken genel merkez callcenter'ı üzerinden ilerleyin ve araç isteğinizi üstüne basa basa söyleyin , hatta randevunuz için tarih sorduklarında yetkili servis araç tahsisini  gerçekleştirebileceği en kısa zamanda istediğinizi belirtin , zaten bu tip bir yaklaşımdan sonra adınız benim gibi KIL müşteriye   :)  çıkacağından sonraki uygulamalarda böyle bir sıkıntıya düşme ihtimaliniz azalacaktır.Bir tavsiyem daha var , aracınıza kasko yaptırırken araç tahsis uygulamalarının olduğu firmalar veya uygulamaları seçerseniz hiç canınız sıkılmaz.  

 
@MR Emre arkadaşımızında söylediği gibi öncelikle randevu alırken genel merkez callcenter'ı üzerinden ilerleyin ve araç isteğinizi üstüne basa basa söyleyin , hatta randevunuz için tarih sorduklarında yetkili servis araç tahsisini  gerçekleştirebileceği en kısa zamanda istediğinizi belirtin , zaten bu tip bir yaklaşımdan sonra adınız benim gibi KIL müşteriye  [emoji4] çıkacağından sonraki uygulamalarda böyle bir sıkıntıya düşme ihtimaliniz azalacaktır.Bir tavsiyem daha var , aracınıza kasko yaptırırken araç tahsis uygulamalarının olduğu firmalar veya uygulamaları seçerseniz hiç canınız sıkılmaz.  
Bilgiler değerli. 1 kez basima geldigi icin kesinlikle böyle yapmak lazim aksi halde mükemmel demeyin geri dönüşlerde.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Bu durum bayiye göremi değişiyor anlamadım, kazalı aracımı götürdüğüm Acarlar otomotiv'de ilgili arkadaş ikame araç artık vermediklerini bu sistemi kaldırdıklarını iletmişti,

Kazalı araç olduğundan, kaskodan ikame araç alacağım için mi böyle dedi anlamadım, bu işin bir standartı olması gerekir. Her firma kafasına göre bir kural koyamıyor olsa gerek.

 

Geri
Üst Alt