Yakıtı Hangi Marka Petrolden Alıyorsunuz? Önerileriniz - Deneyimleriniz


1. BP Ultimate
2. Shell V Power
3. Opet
4. Po

Her birinin Afr testi yapıldı en stabil BP Ultimate verdi Shell V Powerde oynamalar oldu ama değerler çok düşük değil Opet ve PO yu saymıyorum bile böyle bi oynama şekli yok araba avans vuruyor resmen diyeceğim o ki BP ULTİMATE (y)
BP de de iki tür yakıt var. Ucuz olan ile Ultimate arasında performans farkı var demenize göre. Mesafe farkıda kayda değer mi? Yani mesafeye önem verenler için BP nin uygun fiyatlısı tercih edilebilir mi?
 

BP de de iki tür yakıt var. Ucuz olan ile Ultimate arasında performans farkı var demenize göre. Mesafe farkıda kayda değer mi? Yani mesafeye önem verenler için BP nin uygun fiyatlısı tercih edilebilir mi?

ne icin uygunlusunu tercih edelim;
litre basi fiyatinda 0,05₺
arac 50 litre aldigindan 2,5₺ az para odedik

pahali olan normal olandan 59 km daha uzun gittigini iddia eden bp, biz 50 km den baz alalim

100 km de fabrika sehir disi verisi 4,4 lt
50 km icin 2,2 lt yakit harcasa parasal karsiligi 37₺ den 75₺ civarina gelir

diger acidan bakarsak katkili yakitlar emisyon oranini dusurerek motorda ve eksoz sisteminde daha az kurum baglamasi icin uretilmistir,

ben araca uzun sure binmem dizel de degil sonucta kurum baglarsa baglasin mantigi benimsenirse alinabilir

yakit tuketimleri ve fiyatlari can yakmaya baslandiysa toyata hibridlere gecip 60km/h hizi gecmemek dusunulebilir

not: iki urun arasindaki fiyat farki bp-shell in internet sitesindeki onerilen satis tutarindan aldim
 
ne icin uygunlusunu tercih edelim;
litre basi fiyatinda 0,05₺
arac 50 litre aldigindan 2,5₺ az para odedik

pahali olan normal olandan 59 km daha uzun gittigini iddia eden bp, biz 50 km den baz alalim

100 km de fabrika sehir disi verisi 4,4 lt
50 km icin 2,2 lt yakit harcasa parasal karsiligi 37₺ den 75₺ civarina gelir

diger acidan bakarsak katkili yakitlar emisyon oranini dusurerek motorda ve eksoz sisteminde daha az kurum baglamasi icin uretilmistir,

ben araca uzun sure binmem dizel de degil sonucta kurum baglarsa baglasin mantigi benimsenirse alinabilir

yakit tuketimleri ve fiyatlari can yakmaya baslandiysa toyata hibridlere gecip 60km/h hizi gecmemek dusunulebilir

not: iki urun arasindaki fiyat farki bp-shell in internet sitesindeki onerilen satis tutarindan aldim
km menzili olarak konuşursak sanırım Shell de ucuz olanın menzili yüksek. BP de bir fikrim yok.

Tabi kurum olayını bilmiyordum en azından bu markalarda ki Petrollerde olmaz diye düşünüyordum. Değerli bilgiler için teşekkür ederim.

Toyota uzak dursun Alman araç candır gerisi bizi ilgilendirmez. ;):D
 
Benden başka ozellikle Aytemizden alan yok galiba. Aytemiz ciddi anlamda az yakiyor benim aracta. Defalarca test ettim. 1.2 tsi
 
Aracimi aldigim günden beri Shell V-power kullanmaya devam ediyorum, hem yakıt hem de performans anlamında memnunum.
 
tercihim bp dir ama kampanya var diye shelle düştük bir kere kampanya sonu bp ye devam
 
Her zaman po cuyuz hic sasmadim PO en iyisidir PO nun uzerine tanimam cunku İstanbul Barosu ile anlasmali %5 indirim var bence gayet yeterli bir sebep :D

Saka bir yana acaba shell gercekten de performansta bir tık artis sergiliyor mu deneyimlemedigim icin yorum yapamiyorum.
 
Benim Tdi için öngörüm

Kesinlikle opetin mazotu dizel tdi motorda bir alerjik durum yaratıyor.
Dpf rejenerasyonun daha sık devreye girmesi
Devreye girince daha uzun rejenerasyon süresi gibi vsvsvs

Totali bıraktım opete gectim

Opeti de bıraktım

Bp den devam gibii olacakk
 
Bende çok uzun süre iki ayrı dizel aracım için Opet kullandım. Biri Ford. İkisinde de BP sonrası motorları daha bi sever oldum. Düşük devir sessizliği, ivmelenmesi, genel performans anlamında. Ayrıca DPF konusuna katılıyorum. BP ile kesinlikle daha az rejenerasyon yapıyor. BP’de sadece her istasyonda aynı kalitede olmayabiliyor ki bunu yakalamak hiçbir markada pek mümkün olduğunu zannetmiyorum.
 
@Lycian

91bin km dir sıfır hata/pürüzle yola devam ederken,

Gecenlerde opet ten bir yakıt aldım ,
Rejenerasyon 61 km sürdü (yuhhh)
52 km pasif rejenerasyon devam etti sonra hatta aktif e girip ekranda uyarı yaktı 9 km daha gittim söndü şükür

Totalden aldıgım yakıtlarda 5 yıl boyunca 32 km yi gecen rejenerasyon olmamıstı. Genelde (26-29 km de biterdi rejerasyon)
 
1. BP Ultimate
2. Shell V Power
3. Opet
4. Po

Her birinin Afr testi yapıldı en stabil BP Ultimate verdi Shell V Powerde oynamalar oldu ama değerler çok düşük değil Opet ve PO yu saymıyorum bile böyle bi oynama şekli yok araba avans vuruyor resmen diyeceğim o ki BP ULTİMATE (y)
Dizel içinde aynı şey geçerli mi?
 
BP de de iki tür yakıt var. Ucuz olan ile Ultimate arasında performans farkı var demenize göre. Mesafe farkıda kayda değer mi? Yani mesafeye önem verenler için BP nin uygun fiyatlısı tercih edilebilir mi?

Mesafe olayına takılmayın derim cebinizden ucuk rakamlar çıkmıyor 30 lira daha fazla çıksın ama aracın performansı motor sağlığı egzoz emisyon ölçüleri avans kısmayıp performanslı çalışması sizin için daha önemli olmalı
 
Son düzenleme:


Geri
Üst Alt