2014 Golf 7 65 bin km'de triger seti değişmeli mi?


Qwe3232

Yeni Üye
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
2
Tepkime puanı
0
Konum
İzmir
İsim
Yakup
2014 golf 1.2 aracım 65000 bin km de triger seti değişmeli mi
 

2014 golf 1.2 aracım 65000 bin km de triger seti değişmeli mi
Merhaba, benimde 2014 aracım var 50.000 de. Yetkili servis yaşına bakılmaksızın 180.000 km de değişiyor der. Ancak özel servislerin bazıları değiştir bazıları 90.000 km gibi değiştir dedi.
 
Upvote 0
Merhaba, benimde 2014 aracım var 50.000 de. Yetkili servis yaşına bakılmaksızın 180.000 km de değişiyor der. Ancak özel servislerin bazıları değiştir bazıları 90.000 km gibi değiştir dedi.
180 bin km biraz fazla değil mi triger için 120 diye biliyordum ben
 
Upvote 0
180 bin idi (tsi 1.0/1.2/1.4)


Yılbaşında 120 bine çektiler

1.5 tsi zaten 120 bindi

Açın bakın forum alemlerini

Durup dururken Trigerim koptu diyen varmı ? (180 bin den önce)
Golf / polo / passat forumu farketmez

Yıllardır zamanında yapılan triger değisim görüntülerini izliyoruz yutubda

Allahın şanslı kuluymuşsun diyen usta gördükmü hic ?

İyi ki gelmişsin !

Haftaya salı günü saat 15:56 da kopacakmış trigerin diyen ustaya rastlayan oldu mu.

Kopacak triger şekil A daki gibi olur.
Zamanında degisen hicbir trigeri böyle perişan görmedik ?

180 binden 120 bine hikayesi ?

Seneye Ramazan 20 güne düşecekmişşş
 

Ekli dosyalar

  • images.jpeg
    images.jpeg
    8.2 KB · Görüntüleme: 113
Upvote 0
Yılda 5-6 bin km yapan birisi olarak aracın yaşına göre (2013) 75 binde Triger kayışını yenilettim. Zaten gereken cevaplar yazılmış...
 
Upvote 0
Üzerindeki orijinal triger ise en az 120 bin km gider. Ama gergi makarası, rulmanlar veya devirdaimden biri arızalandıysa onlarla beraber trigeride değiştirmek mantıklı olabilir.
 
Upvote 0
Lastik Kauçuk içerikli ürünler 7/8. Yıllarında çatlamaya başlıyor. Kullandığınız bölge şartlar ve fabrikanın kullandığı kayışlar önemli contiental 12 senelik değişmemiş çok araç gördüm dayco mu çıkar, Oem baskılı birilerine yaptırdığı kayış mı çıkar belirsiz. bu nedenle hepsinin ömrü aynı değil..

Zincirli seriler yaklaşık 170 binlerde uzama ve ses yapmaya başlıyor. Sizi rahatsız eder bir süre sonra canınız sıkılacağına risk almak yerine mecbur yaptırırsınız.

Genelde 120 binleri görmeden devirdaim termostat gibi.. bazı parçalarda mutlaka sorunlar çıkıyor.

Ben olsam 2 yıl daha idare ederdim bu arada rulman setini alırdım. Triger ve alternatör kayışını değişime yakın yeni tarihli alırdım..
O zamanları beklemeden 3 litre G13 ve 4 Litre Saf su ile sistem soğutma sıvısını değişirdim.. :)
2015 1.2Tsi 170 binde arkadaşın araç halen değişmedi :)

Buradan herkese tavsiyem 2/3 Bakımlık yağ filtre setini uygun rakamlara denk geldiğinde alın mutlaka 400 liralık yağ 700/800lira oldu..:):)
 
Son düzenleme:
Upvote 0
@Terms

Arac 56 bin km / 10 yıllık (2012 model)

İlk 2 dakikayı izledikten sonra (kılcal çatlak durumu )

9:35 gelin

Yorumu dinleyin (+10 yıl takıntısı ?)

Sesi kısıp da altyazıya güvenerek izlemeyin çok komik şeyler çıkıyor.
Ben olsam 2 yıl daha idare ederdim
Bence de 2 yıl daha idare edilebilir. O 2 yılda devirdaim pompası kendini bırakacak belki, onunla birlikte değişime gidilir.

2014 golf 1.2 aracım 65000 bin km de triger seti değişmeli mi
Bu arada konu sahibimiz konuyu açtıktan sonra bir daha girmemiş forumumuza. Belki triger kayışını değiştirmiş bile olabilir aradan geçen 4 günde 😀
 
Upvote 0
Abi en iyisi 110-120 bin kilometre arası.Ve değiştirteceksen eğer Continental kayış taktır.
 
Upvote 0
2014 golf 1.2 aracım 65000 bin km de triger seti değişmeli mi
Değiştirmen yararına olur. Aracı satacağın zaman değiştim kardeşim diyebilirsin. Hatta yetkili serviste değiştirirsen araban da orijinal ise alıcı gözünde tercih sebebi olabilirsin. Fiyatlar günden güne artıyor. Şimdi 5000TL'ye değiştirmediğin kayış seti 2-3 ay sonra 7000 olabilir. Şahsi fikrim 100.000 de veya 10. yılında değişirdim.
 
Upvote 0
Abi en iyisi 110-120 bin kilometre arası.Ve değiştirteceksen eğer Continental kayış taktır.
Ayrıca değiştirmeyip atlarsan bir süre sonra kayış kopar ve araç sübap eğer.Aracınızın 5000 tl'lik masrafı bir anda 50000 tl olur.
 
Upvote 0

1,2tsi motorların zincir diye biliyorum. 100-120 bin km de değiştirirsiniz. Durduk yere dertsiz başa dert açmamakta fayda var :)
Zaten 1,2tsi motorların devirdaim 80-100 bin km arası problem çıkartıyor o zaman değiştirirsiniz.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt