Golf 7.5 1.6 TDI DownPipe + Stage 1 Yazılım


Katılım
24 Haz 2021
Mesajlar
62
Tepkime puanı
59
Konum
ANKARA
İsim
YILDIRIM
Merhaba herkese. Aracım 2018 Model Golf 1.6 TDI DDY Motor kodlu 115lik modeldi. Şehir içi hantallığı pek memnun etmediğinden arayışa girdik. Dpfyi söküp yazılım ile kapatarak Krom Downpipe montajımızı gerçekleştirdik. Partikülün devamındaki ortada bulunan egzoz valfimizi de iptal ederek oraya da kromdan düz boru yaptık. Son olarak R Line difüzör diye aldığımız difüzöre yassı R egzoz uçları sığmayınca mecburen yuvarlak 4 çıkış egzoz uçlarımızı aktif ettik. Yazılım olarak Ankara Powermap Chip Tuning'i tercih ettim. Daha önce de çok kez yazılım çözümlemesi, güç artırımı gibi konularda yardımcı olmuşlardı. Sonuç olarak ortalama 140 beygir civarında yürüyoruz. Şehir içi hantallık gitti, yakıtta baya fark oldu şehir içi durkalksız trafiksiz yollarda 4.5 civarı, Ankara kızılay trafiğinde ise 5-5.5 litre civarı yakıtımız var. Bir depo ile kullanıma bağlı 800-850 km yol yapıyorum ee daha ne olsun :)
IMG_1010.JPG

IMG_1011.JPG

IMG_1012.JPG

IMG_1013.JPG

IMG_1015.JPG

IMG_1016.JPG


 

Merhaba herkese. Aracım 2018 Model Golf 1.6 TDI DDY Motor kodlu 115lik modeldi. Şehir içi hantallığı pek memnun etmediğinden arayışa girdik. Dpfyi söküp yazılım ile kapatarak Krom Downpipe montajımızı gerçekleştirdik. Partikülün devamındaki ortada bulunan egzoz valfimizi de iptal ederek oraya da kromdan düz boru yaptık. Son olarak R Line difüzör diye aldığımız difüzöre yassı R egzoz uçları sığmayınca mecburen yuvarlak 4 çıkış egzoz uçlarımızı aktif ettik. Yazılım olarak Ankara Powermap Chip Tuning'i tercih ettim. Daha önce de çok kez yazılım çözümlemesi, güç artırımı gibi konularda yardımcı olmuşlardı. Sonuç olarak ortalama 140 beygir civarında yürüyoruz. Şehir içi hantallık gitti, yakıtta baya fark oldu şehir içi durkalksız trafiksiz yollarda 4.5 civarı, Ankara kızılay trafiğinde ise 5-5.5 litre civarı yakıtımız var. Bir depo ile kullanıma bağlı 800-850 km yol yapıyorum ee daha ne olsun :)
Ekli dosyayı görüntüle 56794

Ekli dosyayı görüntüle 56795

Ekli dosyayı görüntüle 56796

Ekli dosyayı görüntüle 56797

Ekli dosyayı görüntüle 56798

Ekli dosyayı görüntüle 56799


Dpf siz muayeneden geçebiliyor musunuz
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC
Benim Dpf'den yana sorunum vardı tamamen istekli olarak sökmedim, Aracım DDY motordu fakat partikül değişimi gerekiyordu. Ben parçacı olmamdan kaynaklı CXX motorun partikülü vardı elimde ve onu takmıştım. Cxx partikülünde 4 sensör DDY partikülünde 3 sensör olur (ya da tam tersi tam hatırlayamadım) Bu nedenle sensörlerden birisi iptal durumunda kaldığı için aracım sürekli rejenerasyon moduna geçiyordu ve yüksek yakıt tüketimim vardı. DDY partikülü şuan servis fiyatı 62.000 TL olduğu içinde dpf iptali yapmak durumunda kaldım.
Öbür yandan baktığımızda Pololar Corsalar dumanlı kara tren gibi gezerken aracımdan duman bile çıkmıyor velhasıl kıyaslama yapmak doğru olmayabilir ama çevreye en azından minimum zarar veriyoruz :)
 
Dpf siz muayeneden geçebiliyor musunuz
Bu konu kafa karıştırıcı biraz da muayene teknisyenine bağlı, ben bu nedenle muayenemin bitmesine 3 ay vardı gidip muayeneyi 3 ay erken yaptırıp dp + stage 1 yazılımı öyle yaptırdım. En azından kafam 2 yıl rahat olur diye
 
Benim Dpf'den yana sorunum vardı tamamen istekli olarak sökmedim, Aracım DDY motordu fakat partikül değişimi gerekiyordu. Ben parçacı olmamdan kaynaklı CXX motorun partikülü vardı elimde ve onu takmıştım. Cxx partikülünde 4 sensör DDY partikülünde 3 sensör olur (ya da tam tersi tam hatırlayamadım) Bu nedenle sensörlerden birisi iptal durumunda kaldığı için aracım sürekli rejenerasyon moduna geçiyordu ve yüksek yakıt tüketimim vardı. DDY partikülü şuan servis fiyatı 62.000 TL olduğu içinde dpf iptali yapmak durumunda kaldım.
Öbür yandan baktığımızda Pololar Corsalar dumanlı kara tren gibi gezerken aracımdan duman bile çıkmıyor velhasıl kıyaslama yapmak doğru olmayabilir ama çevreye en azından minimum zarar veriyoruz :)
Ben tdi dan tsi a bu yüzden geçtim. Ddy motordu 2017 7.5 kasa sürekli rejenerasyon yapıyordu, tsidan fazla yakıyordu. Tsi a geçtim
 
Dpf iptalinden sonra yakıt ortalamam ve bir depo ile yaptığım yol gayet güzel bi hal aldı. Güncel yakıt fiyatlarıyla dizele binmenin de çok bi mantığı yok gerçi ama verdiği tork alt devirdeki kuvvet gayet hoş şuan.
 
Hayirli olsun, bende gtd turbosu var ama dpf uzerinde, rejenerasyonumda 250-280km arasi yapiyor. Istanbulda kopru trafigi ile ise gidip geliyorum.

Guzel yapildiysa yazilim cok duman atmaz araciniz.
 
Aracımda ilk marş da dahil duman yok, gidişi gayet tatmin edici şehir içinde yeterli geliyor zaten.
 
Şuan için golfü kullanmayı biraz erteledik 80.000 km oldu bakalım Fethiyede bıraktık onu, 2500 kmde Transporter VIP ile devam :D Projeler belki ona da gelebilir
 

Merhaba herkese. Aracım 2018 Model Golf 1.6 TDI DDY Motor kodlu 115lik modeldi. Şehir içi hantallığı pek memnun etmediğinden arayışa girdik. Dpfyi söküp yazılım ile kapatarak Krom Downpipe montajımızı gerçekleştirdik. Partikülün devamındaki ortada bulunan egzoz valfimizi de iptal ederek oraya da kromdan düz boru yaptık. Son olarak R Line difüzör diye aldığımız difüzöre yassı R egzoz uçları sığmayınca mecburen yuvarlak 4 çıkış egzoz uçlarımızı aktif ettik. Yazılım olarak Ankara Powermap Chip Tuning'i tercih ettim. Daha önce de çok kez yazılım çözümlemesi, güç artırımı gibi konularda yardımcı olmuşlardı. Sonuç olarak ortalama 140 beygir civarında yürüyoruz. Şehir içi hantallık gitti, yakıtta baya fark oldu şehir içi durkalksız trafiksiz yollarda 4.5 civarı, Ankara kızılay trafiğinde ise 5-5.5 litre civarı yakıtımız var. Bir depo ile kullanıma bağlı 800-850 km yol yapıyorum ee daha ne olsun :)
Ekli dosyayı görüntüle 56794

Ekli dosyayı görüntüle 56795

Ekli dosyayı görüntüle 56796

Ekli dosyayı görüntüle 56797

Ekli dosyayı görüntüle 56798

Ekli dosyayı görüntüle 56799


yıldırım Hocam dpf iptal etmenize rağmen 140 beygir az değil mi? 115 lik modele 140 beygir bana biraz az geldi. normal 105 beygirlik araçlara 145-150 bandında güç alıyorlar.
 

Geri
Üst Alt