VW Trabzon Bahadır Servisi ve Doğuş Umursamazlığı


metinkar

Uzman Üye
Üye
Katılım
13 Ara 2016
Mesajlar
3,486
Tepkime puanı
4,431
İsim
Metin
Konum
Kızılelma
Araç
Golf 8 İmpression
Çok geçmiş olsun…

Arkadaşlara katılıyorum dün para harcayıp böyle bir olay ile karşılaşmak sıkıntı verici umarım çözülür…

herkes hak ettiği cezayı alır…
 

Kaplanlar61

Üye
Üye
Katılım
20 Ağu 2019
Mesajlar
90
Tepkime puanı
99
İsim
EYÜP
Konum
ANKARA
Hocam Trabzonlu olduğun için sabırla okudum hepsini.

Geçmiş olsun. Servisin rezaletini bir kenara bırakırsak hatayı en başında yaptığınızı düşünüyorum. Servis 25 bin tl lik faturayı çıkardığında orada 1 dakika daha beklemez aracımı alıp sanayiye çekerdim.

Sizi suçlamak için yazmıyorum, maalesef yetkili servislerin çoğunda kalifiye eleman yok, 2 ay çalışan gidip sanayide kendi yerini açıyor.

Çok geçmiş olsun.
 

yusuf

Forum Kahramanı
Yönetici
Katılım
5 May 2015
Mesajlar
10,251
Tepkime puanı
2,438
İsim
Yusuf
Konum
İstanbul
Hocam Trabzonlu olduğun için sabırla okudum hepsini.

Geçmiş olsun. Servisin rezaletini bir kenara bırakırsak hatayı en başında yaptığınızı düşünüyorum. Servis 25 bin tl lik faturayı çıkardığında orada 1 dakika daha beklemez aracımı alıp sanayiye çekerdim.

Sizi suçlamak için yazmıyorum, maalesef yetkili servislerin çoğunda kalifiye eleman yok, 2 ay çalışan gidip sanayide kendi yerini açıyor.

Çok geçmiş olsun.
Dediğinizi yapmak istediğimde 1500tl arıza tespit ücreti istediler. 1500tl boşuna vermeyip uzun süre kullanmak istediğim araç temiz olsun dedim. Ama ne yazık ki sonuç bu.
 

thelakayit

Katılımcı Üye
Üye
Katılım
6 May 2019
Mesajlar
412
Tepkime puanı
206
İsim
Erhan
Konum
Çorum
Gerçekten okurken ben gerildim .Servislerin aşağı kısmınıda ve tamir kısmında çok zaman geçirmiş birisi olarak şunu söyleyim inanın çoğunda yeni başlayan ve aksiyonlarla bilmem bilgisayardaki eğitmle iş yapan insanlar hatta gençler deyim .tecrübeyi yeni gelen araçlarda ediniyorlar yani bence sanayi bu iş için en güzel yer servislerin tecrübeli insanlar çalıştırması gerektiğini düşünüyorum ama onlarada iyi bir maaş vermedikleri için usta bulamıyorlar ucuz işcilik yoluna gidip gencleri bilgisayar eğitimleri ile şunu şöyle yapmalısınız bu arıza varsa şu yapılır gibi teorik bilgilerle deneme yanılmaya götürüyorlar .Size şunu söyleyim far sensörü arızası için camın da değişmesi gerektiğini söyleyen usta bile olmuş ve nitekim sensör değişerek çözmüşler .Adam hala diyormuş ki cam değişse daha iyi olurdu jetta için.Bir serviste aşağıdayım tampon onarımı için gitmiştim orada arkadaşlarımdan dolayı bölümlere girebiliyordum far yıkama jetine giden su hortumunun birleşimi delinmiş ek parçası adamlar tela yapmış japon döküyorlardı ya ben bizzat değiştrin dedim de değiştirdiler yani orada olmasam Allah'a emnaet .Yalnız şunu söyleyim Almanaya vw e yazın mail atın hemen dönüp servilere ihtar veriyorlar ben şanzımanımla alakalı yazmıştım neler oldu neler :)
 

isimania

Yeni Üye
Üye
Katılım
3 Tem 2020
Mesajlar
33
Tepkime puanı
24
İsim
İsmail
Konum
Ankara
Araç
Golf 1.2 TSI Comfortline
Yıllardır araba kullanırım, defalarca sanayiye veya servise gittim ama memnun olarak ayrıldığım çok nadirdir. İşinin arkasında duranı da hatırlamıyorum. İşten anlıyorlar, sanayide uğraşmayayım, 1-2 sene de garanti veriyorlar diye yetkili servise gidiyorsun, her şey kayıtlı faturalı ama onlar da sanayiden beter. Böyle ne olacak bakalım. Yaşadıklarımdan ve görüp duyduklarımdan sonra imkanım olsa her şeyi kendim yapacağım. Sırf bu yüzden de civata alacağımda bile günlerce araştırmak zorunda kalıyorum.
Bu gibi durumlarda sadece maddi olarak üzülmüyor insan. Psikolojik olarak yaşadıkları daha da kötü ama umarım paranızı fazlasıyla geri alırsınız.
Geçmiş olsun.
Birçoğumuzun duygularına tercüman olmuşsunuz. Eksiksiz katılıyorum.
 

ozk991

Katılımcı Üye
Üye
Katılım
29 Ağu 2020
Mesajlar
211
Tepkime puanı
330
Konum
Antalya / Serik
İsim
Osman zeki küçük
Konum
Antalya
Araç
2015 Golf 7 1.2 tsi DSG Tungsten Gri / 07 YEK 93
Şimdi muhabbet yine ülke meselelerine gelecek ama bu ülkede neden hiç denetim mekanizması yok anlayamıyorum. Galiba istemeden de olsa biz talep ediyoruz bu düzeni. Volkswagen gibi bir dünya markasının servisi o kadar elit olmalı ki insanlar gözü kapalı arabasını emanet etmeli ama gördüğüm kadarıyla herkes mecburuiyetten ve iyi niyet garantisi yüzünden gitmek zorunda kalıyor. Bunu Doğuş'un düşünmesi lazım, gerekirse merkezden kontrole gelip teftiş yapmaları lazım ki servisler bir standarda girsin. Milyonluk arabaları emanet edecek kimsemiz yok.
 

major24

Paylaşımcı Üye
Üye
Katılım
1 Tem 2015
Mesajlar
693
Tepkime puanı
228
İsim
Ömer
Konum
Muğla
Geçmiş olsun, Maalesef servislerdeki araçlarımız allaha emanetler :(

Geçtiğimiz aylarda sol ön çamurluktan refüje biraz dokundurmuştum. Ön tamponum değişecekti, 10bin kadar bir fatura çıkacağını söylediler. Tamam dedik, iş bitti aracı teslim aldım fatura 3-5 gün sonra çıkacak dediler.. Çünkü hazırladıkları faturanın içine başka araçlara gelen parçaları eklemişler, onları düzelteceklermiş... Neyse fatura gönderildi 10 bin çıkacağı söylenen fatura 20 bin çıkmıştı...
Dün kışlık lastik-jant takımımı taktırmak için lastikçiye gittim. Servis 1 tane lastiğimi değiştirmişti ve değişen lastiğin takılı olduğu jantta bir değişiklik vardı. Ya takılan jant benim değil ya da jantı boyamışlar. Fırça izine benzer izler vardı ve rengi biraz daha mat ve pürüzlüydü... Jant Şifresini öyle sıkmışlar ki 2 tane çalışan vura vura zar zor açtılar ...
O servislerin ben ....
 
  • Beğen
Tepkiler: SCC

SCC

Paylaşımcı Üye
Üye
Katılım
8 Kas 2018
Mesajlar
664
Tepkime puanı
2,345
İsim
Serhat C
Konum
Samsun
Tespit gibi tespit.

Şimdi muhabbet yine ülke meselelerine gelecek ama bu ülkede neden hiç denetim mekanizması yok anlayamıyorum. Galiba istemeden de olsa biz talep ediyoruz bu düzeni. Volkswagen gibi bir dünya markasının servisi o kadar elit olmalı ki insanlar gözü kapalı arabasını emanet etmeli ama gördüğüm kadarıyla herkes mecburuiyetten ve iyi niyet garantisi yüzünden gitmek zorunda kalıyor. Bunu Doğuş'un düşünmesi lazım, gerekirse merkezden kontrole gelip teftiş yapmaları lazım ki servisler bir standarda girsin. Milyonluk arabaları emanet edecek kimsemiz yok.

Balık baştan kokar :)
 

İlker34

Paylaşımcı Üye
Üye
Katılım
21 Haz 2016
Mesajlar
1,087
Tepkime puanı
999
İsim
İlker bal
Konum
İstanbul
Geçmiş olsun hocam. Bu gibi sorunlar gerçek ustalık ile giderilebilir. Maalesef servisler düşük maaş ile usta çalıştıramadıkları için bu gibi sorunları çözemiyor. Servisler garanti süresi sonrası tercih edilecek yerler değil maalesef. Genelde sorunları parça değiştirmeyi deneyerek çözmek istiyorlar. Yanlış tespit ve izlenimler müşteriye ödeme olarak yansıyor. Aynı senin başına geldiği gibi. İnşallah sorunu çözer aracına keyif ile binmeye devam edersin.
 

Furkan

Uzman Üye
Moderatör
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
3,776
Tepkime puanı
6,281
İsim
Furkan
Konum
İstanbul
@yusuf hocam geçmiş olsun, umarım dileğiniz şekilde çözüme kavuşur problemleriniz.

Yazdıklarınızı okuyunca ben de yetkili servis ile yaşadığım problemleri hatırladım ve sinirlendim. İçimden saydım valla.

Maddi yükü bir yana, insanı psikolojik olarak da çok yoran süreçler. Allah yardımcınız olsun ve işinin ehli insanlara denk getirsin.
 

Furkan

Uzman Üye
Moderatör
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
3,776
Tepkime puanı
6,281
İsim
Furkan
Konum
İstanbul
Bu iş tüketici hakem heyeti meblağını geçmiş doğrudan mahkemelik durum tek avantajı yapılan işin belgeli olması başka yerde olsa ne yapılıp yapılmadığını eksiklikleri kusuru ispat etmek imkansız olurdu, tüm bu süreçleri göze alacaklarını sanmıyorum ciddi olduğunuzu anlarlarsa doğuşun bastırmasıyla ücret iadesi yoluna gidebilirler, geçmiş olsun.

(y) @bf417

MADDE 3 – (1) 2022 yılı için Tüketici Hakem Heyetlerine yapılacak başvurularda değeri;

a) 10.280 (onbinikiyüzseksen) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İlçe Tüketici Hakem Heyetleri,

b) Büyükşehir statüsünde olan illerde 10.280 (onbinikiyüzseksen) Türk Lirası ile 15.430 (onbeşbindörtyüzotuz) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

c) Büyükşehir statüsünde olmayan illerin merkezlerinde 15.430 (onbeşbindörtyüzotuz) Türk Lirasının altında bulunan uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

ç) Büyükşehir statüsünde olmayan illere bağlı ilçelerde 10.280 (onbinikiyüzseksen) Türk Lirası ile 15.430 (onbeşbindörtyüzotuz) Türk Lirası arasındaki uyuşmazlıklarda İl Tüketici Hakem Heyetleri,

görevlidir.
 

tuncidag

Katılımcı Üye
Üye
Katılım
23 Kas 2015
Mesajlar
163
Tepkime puanı
79
İsim
Tuncay
Konum
İstanbul
@yusuf Hocam çok geçmiş olsun. Gerçekten çok zor bir durum, insanı dinden imandan çıkarır derler ya tam o türden. Yetkili servislere olmayan güvenim, benimde başıma gelen bu tür yaşanılan olaylar neticesinde iyice tavan yaptı. Ama hakkınızı sonuna kadar savunun. Bu işi Türkiye ile sınırlı tutmak, şiracının şahidi bozacı olacağı için hiç bir işe yaramaz. Şikayeti direkt Almanya üzerinden yapmak gerekir.
 

yusuf

Forum Kahramanı
Yönetici
Katılım
5 May 2015
Mesajlar
10,251
Tepkime puanı
2,438
İsim
Yusuf
Konum
İstanbul
Bugün ihtarname yazdırıp yolladım. Bakalım nasıl cevap verecekler. Olumsuz dönmeleri durumunda mahkeme yolu gözüktü.
 

yusuf

Forum Kahramanı
Yönetici
Katılım
5 May 2015
Mesajlar
10,251
Tepkime puanı
2,438
İsim
Yusuf
Konum
İstanbul
Arabayı geçtiğimiz ay Trabzon'dan Ankara'ya Necati Ustaya götürdüm. Yaptığı denemeler sonunda arızanın Motor beyninden kaynaklandığını tespit etti. Çıkma beyin alıp taktıktan sonra sorun tamamen düzeldi. Çıkma beyin 2.000 TL.

Şimdi benin yaşadığım sürece dönersek yetkili servisi dava sürecinden vazgeçtim. Çok yorucu bir süreç ve bu süreç ile uğraşmak istemedim. Çünkü süreç boyunca aracı da yaptırmamam gerekiyordu.
Doğuş'a ve Almanyaya şikayet hiçbir işe yaramadı. Yetkili servise herhangi bir arızada kesinlikle araç götürmeyin. Serviste işten anlayan usta yok. Bir sorun yaşasanızda ne doğuş ne başkası destek vermiyor.
 

Üst Alt