Golf orjinal dijon ve orjinal süspansiyon 225/45r17 lastik var. Polo da orjinal gti jantı ve 205/40 r17 lastik var önlerde coilover işlemi mevcut. Fikir olması açısından iletiyorum hocam.
Teşekkürler hocam. 17 gayet yeterli duruyor.
Merhaba
Hocam evet tercihim 225/45/17 idi 40 yanakla sert olabilir 45 yanak 17 inc için gayet yeterli.Merhaba
Bu jantlardan düşünüyorum lastik tercihiniz 225/45/17 mi olmuştu
Yanak daha kalın gibi duruyor fotografda emin olamadım


2 sebebten olabilir;merhaba , konuyu hortlatayım tekrar . Yeni aracımda 16 fabrika jant lastikten , 17 Valencia Continental pre. Contact 7 ye geçtim . Arada his farkı oldu , 100 den sonra titreşim denemez, ama ufak bi titreşim oldu direksiyonda his arttı, biraz rahatsız ediyor gibi. Bir sorun olabilir mi yoksa lastik markası ve boyut farkından dolayı mı böyle .
Biraz daha kullanayım bakıcam ama şunu denedim akşam . Lastik havalarına baktım bazılarına 39 bazılarına 37 hava basmış hepsini 36 yaptım otobana çıktım daha iyi gibiydi. Veya alışıyorum . Çünkü 16 nexen lastikten 17 contiye geçtim . Yoldaki pürüzleri bile hisseder oldum , direksiyon aktarıyor bana her şeyi . Daha hisli bir lastik olduğundan da olabilir .2 sebebten olabilir;
1) balans ayarı yapılan makinenin kalibrasyonu bozuktur, genelikle balans makinalarının kalibrasyonu aksatılır, bakımları aksatılır,
2) Lastikte üretimden kaynaklı hatalar olabilir, bazen üretimden kaynaklı balans tutmama problemleri yaşananiliyor, Conti PremiumContact 7 lastikte bu forumda balans problemi yaşan 1-2 kişi hatırlıyorum, hatta konusu da vardı,
Bazı lüks lastikçilerdr Hunter Road Force Elite marka pahalı bir balans makinesi olur, bu makine fabrikasyon doğrulukta sıfır hata ile ultra hassas balans yapma imkanı verir, bu cihazla tekrardan balans yaptırmayı deneyiniz, Bu sayede sorun lastikten mi kaynaklanıyor yoksa sadece balans ayarı düzgün yapılmamış mı öğrenmiş olursunuz, Ancak bu makine ile balans yapmaya 2 katı fiyat istiyorlar.