Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi


Abim gözümüz aydın müjdemi isterim benim araç da uğultu yapmaya başladı :ROFLMAO:
çözüm yağ değişimi %100 artık sana wp yazarım şimdi
bu ses için neler neler yaptıranlar var şimdi 2 harekette sana hemen iletip aydınlığa çıkartıcam
:cool:
 
2025 yılının otomobilini bu üç harfli çinlileri seçen Türk Otomotiv Gazetecilerine sormak lazım bu haberi. Bakalım satış sonrası hizmetleri ne olacak?
Byd nin araclarini gercek anlamda tarafsiz bir gozle inceleyip kullanirsaniz yilin otomobili olur. Ancak gelelim servise. O tarafi cok sikintili. Ben 1 yildir bekliyorum fabrika olayini ve vazgectiler. Her ne kadar araclari iyi de olsa acaba giderler mi mantigini asamiyorum. Byd cizik yedi artik benden.
Arac degistirecek olan ben grandland,tiguan ve tayron uclemine dustum. Cok azda olsa chery tiggo 8 var ihtimal dahilinde. Para isleri kalani .
 
Byd nin araclarini gercek anlamda tarafsiz bir gozle inceleyip kullanirsaniz yilin otomobili olur. Ancak gelelim servise. O tarafi cok sikintili. Ben 1 yildir bekliyorum fabrika olayini ve vazgectiler. Her ne kadar araclari iyi de olsa acaba giderler mi mantigini asamiyorum. Byd cizik yedi artik benden.
Arac degistirecek olan ben grandland,tiguan ve tayron uclemine dustum. Cok azda olsa chery tiggo 8 var ihtimal dahilinde. Para isleri kalani .
Tiguan ve Tayron'un olduğu listeye Grandland ve Chery gibi araçları eklemek hakaret olur herhalde.
 
Tiguan ve Tayron'un olduğu listeye Grandland ve Chery gibi araçları eklemek hakaret olur herhalde.
Hocam tamamen ekonomik meseleler. Alabilirsem tayron tiguan . Olmazsa grandland.Bos tiguan almak istemiyorum. Cok kotu basit duruyor. Bos tayron daha oturakli duruyor. Onunda koltuklar bos yani. Ikisininde elegans modelini almaya calisacagim. Tayron life olabilir. Grandlan gs oldukca dolu ve guzel ikinci plan olarak duruyor.
 
Hocam tamamen ekonomik meseleler. Alabilirsem tayron tiguan . Olmazsa grandland.Bos tiguan almak istemiyorum. Cok kotu basit duruyor. Bos tayron daha oturakli duruyor. Onunda koltuklar bos yani. Ikisininde elegans modelini almaya calisacagim. Tayron life olabilir. Grandlan gs oldukca dolu ve guzel ikinci plan olarak duruyor.
Maksat doluluksa ve ikinci el deki değer kaybı önemli değil derseniz tiggo 8 pro alabilirsiniz. Doluluk olarak hepsinden önde. Şanzıman ve Motor ikilisi de oldukça sağlam. Bir diğer alternatif ise sıfır araç yerine ikinci el 20 bin km altı tiguan / tayron bakabilirsiniz.
 
Bunların bence asıl problemi bagaj hacmi 270 lt. olması.
Aynen öyle

Bagajın oraya sıkıştırdıklari için bataryayı öyle bir şey var

Benim için sorun değil mesela, onun da artısı eksisini alacak adam düşünsün
 
Uzun süreli kullanımda nasıl dertler açar bilmiyorum ama kısa süreli kullanım için güzel gibi.

Ayrıca bunda 6 ileri ıslak kavrama yok muydu? 7 ileri yazmışlar

Led far olmaması ve 270 lt bagaj hacmi büyük dezavantaj. Garanti bitince ne tür sorunlar açar o da bilinmez. Leon FR Phev yerine Golf Life daha mantıklı duruyor. Karşısında hangi araç olursa olsun bu fiyat bandında en iyisi Golf Life. :)
 

@Xcorpit39 hocam bu uğultu problemi golf 8.5 1.5 etsi 116 bg modelde mi oldu mevzu nedir acaba
 

Geri
Üst