- Katılım
- 26 Kas 2015
- Mesajlar
- 6,908
- Tepkime puanı
- 10,026
- Konum
- İstanbul
- İsim
- Ali
- Araç
- Golf Mk7 1.6 TDI 110ps Highline /Tungsten Silver Metallic
7 yaşına yaklaşmış 50.000 bin km üstü bir araca 1.800 milyon lira ederinin çok üstünde bir bedel ödeyerek sahip olmak,https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-plusg.grs-boyasiz-50.000-km-1276727160/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-temiz-golf-7.5-bakimli-1282998685/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-kaza-boya-lokal-degisen-yok-1280308815/detay
Benim alacağım araba bu ayarlarda olur. Birde ergoactive koltuklu ACC li bir şey denk gelirse tadından yenmez. Bu rakamların üstündeki köpüğü pazarlıkla alırsak tamamdır. Alternatör sorunu ile uğraşmam paşalar gibi 7.5 aracıma binerim.
Mk7 ve Mk7,5 araçların sorunsuz olduğu doğrudur, benim gözümde Mk4 ile beraber efsane kasadır,
Şuan hali hazırda zaten çok düşük km’li bir Highline araç sahibi birisi olarak, Ben bu araçların ederinin 1.800 milyon olmadığını düşünüyorum, Bu araçların benim gözümde max. 1.500 ederi vardır (bunu aynı araca sahip biri olarak söylüyorum),
1.800 milyon demek 6 ay veya 1 yaşında Mk8 R-Line veya Mk8,5 Life paket araç demek,
İsterse markası Maserati olsun, 7 yaşına gelmiş bir araç benim gözümde yenisi ile benzer fiyat etmez/edemez,
Bu rakamlar satıcılar tarafından şişirilmiş balon rakamlar. Golf Mk7 R360 gibi sınırlı üretim bir araç olur o zaman belki sıfır km R yerine bunu alayım mı diye belki düşünür insan. Ancak ben yine de R bile olsa ikisini de almaz, O rakamı verecek param varsa gider (E segment Luxury Executive) 5 serisi / E serisi gibi bir premium araç alırdım.
Son düzenleme: