Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-plusg.grs-boyasiz-50.000-km-1276727160/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-temiz-golf-7.5-bakimli-1282998685/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-kaza-boya-lokal-degisen-yok-1280308815/detay


Benim alacağım araba bu ayarlarda olur. Birde ergoactive koltuklu ACC li bir şey denk gelirse tadından yenmez. Bu rakamların üstündeki köpüğü pazarlıkla alırsak tamamdır. Alternatör sorunu ile uğraşmam paşalar gibi 7.5 aracıma binerim.
7 yaşına yaklaşmış 50.000 bin km üstü bir araca 1.800 milyon lira ederinin çok üstünde bir bedel ödeyerek sahip olmak,

Mk7 ve Mk7,5 araçların sorunsuz olduğu doğrudur, benim gözümde Mk4 ile beraber efsane kasadır,

Şuan hali hazırda zaten çok düşük km’li bir Highline araç sahibi birisi olarak, Ben bu araçların ederinin 1.800 milyon olmadığını düşünüyorum, Bu araçların benim gözümde max. 1.500 ederi vardır (bunu aynı araca sahip biri olarak söylüyorum),


1.800 milyon demek 6 ay veya 1 yaşında Mk8 R-Line veya Mk8,5 Life paket araç demek,

İsterse markası Maserati olsun, 7 yaşına gelmiş bir araç benim gözümde yenisi ile benzer fiyat etmez/edemez,

Bu rakamlar satıcılar tarafından şişirilmiş balon rakamlar. Golf Mk7 R360 gibi sınırlı üretim bir araç olur o zaman belki sıfır km R yerine bunu alayım mı diye belki düşünür insan. Ancak ben yine de R bile olsa ikisini de almaz, O rakamı verecek param varsa gider (E segment Luxury Executive) 5 serisi / E serisi gibi bir premium araç alırdım.
 
Son düzenleme:

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-plusg.grs-boyasiz-50.000-km-1276727160/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-temiz-golf-7.5-bakimli-1282998685/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-kaza-boya-lokal-degisen-yok-1280308815/detay


Benim alacağım araba bu ayarlarda olur. Birde ergoactive koltuklu ACC li bir şey denk gelirse tadından yenmez. Bu rakamların üstündeki köpüğü pazarlıkla alırsak tamamdır. Alternatör sorunu ile uğraşmam paşalar gibi 7.5 aracıma binerim.
7.5 comfort dan 8.5 imp.'a geçtim iki araç da manuel dsg alternatör akü ıvır zıvır uğraşmamak için manuelden devam dedim. Sizin gibi acaba 7.5 dan devam mı etsem dedim ama manuel bakıyordum çünkü dsg ye güvenemiyorum. Doğal olarak 1.4 baktım 1.5 de manuel yok. Hocam lafım size değil ama gidip 1800k parayı 70 bin km de 7-8 yaşında nasıl kullanıldığını bilmediğim dsgli bir araca vermemek için gittim 8.5 manuel aldım 7.5 iyidir lafını geçiniz aynı aracı bende kullandım 8.5 çok çok iyi 7.5 dan bu benim şahsim fikrimdir kimsede kendini kandırmasın. Diyeceksiniz ki 1.4 manuel bakıyordunuz otomatik ne alaka ben 1.4 manuel 7.5 parasına ki ortalama 30k km bu araçlar sıfır 8.5 imp aldım üstüne de cebimde para kaldı mantıklı her insan bunu yapar. Tekrar diyorum sözlerim size değil.
 

7 yaşına yaklaşmış 50.000 bin km üstü bir araca 1.800 milyon lira ederinin çok üstünde bir bedel ödeyerek sahip olmak,

Mk7 ve Mk7,5 araçların sorunsuz olduğu doğrudur,

Şuan hali hazırda zaten çok düşük km’li bir Highline araç sahibi birisi olarak, Ben bu araçların ederinin 1.800 milyon olmadığını düşünüyorum, Bu araçların benim gözümde max. 1.500 ederi vardır (bunu aynı araca sahip biri olarak söylüyorum),


1.800 milyon demek 6 ay veya 1 yaşında Mk8 R-Line veya Mk8,5 Life paket araç demek,

İsterse markası Maserati olsun, 7 yaşına gelmiş bir araç benim gözümde yenisi ile benzer fiyat etmez/edemez.
Buna kesinlikle katılıorum. 7 yaşında bir araca sıfır fiyatına yakın bir fiyatı vermek ne olursa olsun akıl işi değil.
 
Yapma hoca highline'dan dolu ne var highline'dan dolusu opsiyonlu highline.

Golf 7 piyasası Golf 8 elektrik yazılım sorunları sebebiyle şişik bu bir gerçek
Suan arac alacak olsam golf 8 kesinlikle almam. Sorunlar tamamen kullaniciya kalmis bir durumda. Illada golf alacak olsam 8.5 alirim. Ama daha buyuk bir arac alacagiz golfe sığmıyoruz artik.
7 yaşına yaklaşmış 50.000 bin km üstü bir araca 1.800 milyon lira ederinin çok üstünde bir bedel ödeyerek sahip olmak,

Mk7 ve Mk7,5 araçların sorunsuz olduğu doğrudur, benim gözümde Mk4 ile beraber efsane kasadır,

Şuan hali hazırda zaten çok düşük km’li bir Highline araç sahibi birisi olarak, Ben bu araçların ederinin 1.800 milyon olmadığını düşünüyorum, Bu araçların benim gözümde max. 1.500 ederi vardır (bunu aynı araca sahip biri olarak söylüyorum),


1.800 milyon demek 6 ay veya 1 yaşında Mk8 R-Line veya Mk8,5 Life paket araç demek,

İsterse markası Maserati olsun, 7 yaşına gelmiş bir araç benim gözümde yenisi ile benzer fiyat etmez/edemez,

Bu rakamlar satıcılar tarafından şişirilmiş balon rakamlar. Golf Mk7 R360 gibi sınırlı üretim bir araç olur o zaman belki sıfır km R yerine bunu alayım mı diye belki düşünür insan. Ancak ben yine de R bile olsa ikisini de almaz, O rakamı verecek param varsa gider (E segment Luxury Executive) 5 serisi / E serisi gibi bir premium araç alırdım.
7,5 golf bana gore de 1800 etmez . Kimsede almaz diye dusunuyorum.Alan cikar mi bu fiyattan acaba ilani gibi bunlar. Ancak sorunlarla dolu bir golf 8 i asla almam. Alternator,vites kolu arizasi , her ne kadar dsg sorunu cozulsede dsg de cikabilecek sorun veya sorunlar insani aractan sogutur hayati sorgulatir. Hepsinin olusma ihtimali bile beni gerer. Bu sorunlardan haberdar olmayan biri alir golf 8 . Benden uzak dursun.
 
Suan arac alacak olsam golf 8 kesinlikle almam. Sorunlar tamamen kullaniciya kalmis bir durumda. Illada golf alacak olsam 8.5 alirim. Ama daha buyuk bir arac alacagiz golfe sığmıyoruz artik.

7,5 golf bana gore de 1800 etmez . Kimsede almaz diye dusunuyorum.Alan cikar mi bu fiyattan acaba ilani gibi bunlar. Ancak sorunlarla dolu bir golf 8 i asla almam. Alternator,vites kolu arizasi , her ne kadar dsg sorunu cozulsede dsg de cikabilecek sorun veya sorunlar insani aractan sogutur hayati sorgulatir. Hepsinin olusma ihtimali bile beni gerer. Bu sorunlardan haberdar olmayan biri alir golf 8 . Benden uzak dursun.
Saygı duyarız tabiki. Yenilerde çözüldüğünü söylüyorlar bunların da zaman ne getirecek göreceğiz.

Sorunsuz araba diye bir şey kalmadı bu bi gerçek maalesef. Elimizde olana biniyoruz işte
 
7 yaşına yaklaşmış 50.000 bin km üstü bir araca 1.800 milyon lira ederinin çok üstünde bir bedel ödeyerek sahip olmak,

Mk7 ve Mk7,5 araçların sorunsuz olduğu doğrudur, benim gözümde Mk4 ile beraber efsane kasadır,

Şuan hali hazırda zaten çok düşük km’li bir Highline araç sahibi birisi olarak, Ben bu araçların ederinin 1.800 milyon olmadığını düşünüyorum, Bu araçların benim gözümde max. 1.500 ederi vardır (bunu aynı araca sahip biri olarak söylüyorum),


1.800 milyon demek 6 ay veya 1 yaşında Mk8 R-Line veya Mk8,5 Life paket araç demek,

İsterse markası Maserati olsun, 7 yaşına gelmiş bir araç benim gözümde yenisi ile benzer fiyat etmez/edemez,

Bu rakamlar satıcılar tarafından şişirilmiş balon rakamlar. Golf Mk7 R360 gibi sınırlı üretim bir araç olur o zaman belki sıfır km R yerine bunu alayım mı diye belki düşünür insan. Ancak ben yine de R bile olsa ikisini de almaz, O rakamı verecek param varsa gider (E segment Luxury Executive) 5 serisi / E serisi gibi bir premium araç alırdım.
Sırf alternatör başımı yakar korkusuna gidip 7/7.5 a mk8 parası vermek ?????


Güncel olmayan aracın kullanıma bağlı kilometre yaptıkça düşeceği değer ile, mk8 in alternatör için çıkaracağı masrafı kıyaslarsak bu denklemden masadan mk8 alıp kalkmak daha mantıklı olacaktır.

@Backup hocamın attığı ilanlardan ikisi yazdan beri dekorda duruyor. Bu paralara ilanda aynı araçlar döndüğü sürece ben bu aracı satarken zarar edeceksem alternatör masrafı ödeyeyim en azından yeni kasa parasına eski kasa araba aldım diye keriz muamelesi de görmemiş olurum dedirtir insana.


Gel gelelim alternatör korkusuna uzun yolda 48v hataya düşmesine binayen @Salih_Sayin ‘ın dediği gibi soğuttuğu ve sorgulattığı için mk8 i satmış bir kullanıcı olarak, sattığım araç cortlamadığı için bir pişmanlık söz konusu. Aküsünü erken değiştirdiğin müddetçe çok yelken modunda süzülmedikçe gözde büyümemeli. Ama ben gün görmemiş gibi yelken modunda aracı kullanırım,sürekli ayağımı gazdan bırakıp süzülmeye zorlarım 0.30kr az yaktırıcam gerekirse alternatör patlasın denirse nur topu gibi alternatör sahibi yapar bu araba :)
 
Saygı duyarız tabiki. Yenilerde çözüldüğünü söylüyorlar bunların da zaman ne getirecek göreceğiz.

Sorunsuz araba diye bir şey kalmadı bu bi gerçek maalesef. Elimizde olana biniyoruz işte
2024 model 8000 kilometrede bu sorunu yaşayan araç var hocam. Biz en azından 40.000-50.000 kilometrelerde denk geldik ancak düzeltilmiş gibi değil de tersine gerilemiş gibi daha erkenden veriyor veren araçlarda. Neyse ki şanslılar garanti sürecinde denk geliyor.
 
2024 model 8000 kilometrede bu sorunu yaşayan araç var hocam. Biz en azından 40.000-50.000 kilometrelerde denk geldik ancak düzeltilmiş gibi değil de tersine gerilemiş gibi daha erkenden veriyor veren araçlarda. Neyse ki şanslılar garanti sürecinde denk geliyor.
Kaç araçta böyle ama. MK 8 de oran epey yüksekti. Bundaki oran nedir? Foruma gelip alternatorum patladı diyen görmedim henüz. Tabi bu görmeyeceğimiz anlamına da gelmez. Umarım görmeyiz.

Üstte yazdığınız gibi aynı paraya eski kasa almak yerine 100-150 bin fazla düşünüp en azından yeni kasa almak daha mantıklı. Ya da 8.5 impression alıp retrofit ile istediğin özellikleri eklemek falan.
 
7 yaşına yaklaşmış 50.000 bin km üstü bir araca 1.800 milyon lira ederinin çok üstünde bir bedel ödeyerek sahip olmak,

Mk7 ve Mk7,5 araçların sorunsuz olduğu doğrudur, benim gözümde Mk4 ile beraber efsane kasadır,

Şuan hali hazırda zaten çok düşük km’li bir Highline araç sahibi birisi olarak, Ben bu araçların ederinin 1.800 milyon olmadığını düşünüyorum, Bu araçların benim gözümde max. 1.500 ederi vardır (bunu aynı araca sahip biri olarak söylüyorum),


1.800 milyon demek 6 ay veya 1 yaşında Mk8 R-Line veya Mk8,5 Life paket araç demek,

İsterse markası Maserati olsun, 7 yaşına gelmiş bir araç benim gözümde yenisi ile benzer fiyat etmez/edemez,

Bu rakamlar satıcılar tarafından şişirilmiş balon rakamlar. Golf Mk7 R360 gibi sınırlı üretim bir araç olur o zaman belki sıfır km R yerine bunu alayım mı diye belki düşünür insan. Ancak ben yine de R bile olsa ikisini de almaz, O rakamı verecek param varsa gider (E segment Luxury Executive) 5 serisi / E serisi gibi bir premium araç alırdım.
Hocam konu golf almaktı yukarıda söylediğim gibi 1800 e çok daha iyi alternatifler var bunu hepimiz biliyoruz ki ben de golf almak yerine sıfır ayarında başka bir araç aldım ama mevzu o paraya golf almak :)


Benim bahsettiğim sıfır dsg mk8.5 yerine (+2 milyon) ikinci el mk7.5 dsg highline almaktı....

Eğer başka kıyaslamalara yöneliyorsak işin sonunda mk7.5 tabii ki mantıksız kalıyor.

Sırf alternatör başımı yakar korkusuna gidip 7/7.5 a mk8 parası vermek ?????


Güncel olmayan aracın kullanıma bağlı kilometre yaptıkça düşeceği değer ile, mk8 in alternatör için çıkaracağı masrafı kıyaslarsak bu denklemden masadan mk8 alıp kalkmak daha mantıklı olacaktır.

@Backup hocamın attığı ilanlardan ikisi yazdan beri dekorda duruyor. Bu paralara ilanda aynı araçlar döndüğü sürece ben bu aracı satarken zarar edeceksem alternatör masrafı ödeyeyim en azından yeni kasa parasına eski kasa araba aldım diye keriz muamelesi de görmemiş olurum dedirtir insana.


Gel gelelim alternatör korkusuna uzun yolda 48v hataya düşmesine binayen @Salih_Sayin ‘ın dediği gibi soğuttuğu ve sorgulattığı için mk8 i satmış bir kullanıcı olarak, sattığım araç cortlamadığı için bir pişmanlık söz konusu. Aküsünü erken değiştirdiğin müddetçe çok yelken modunda süzülmedikçe gözde büyümemeli. Ama ben gün görmemiş gibi yelken modunda aracı kullanırım,sürekli ayağımı gazdan bırakıp süzülmeye zorlarım 0.30kr az yaktırıcam gerekirse alternatör patlasın denirse nur topu gibi alternatör sahibi yapar bu araba :)

Yukarıda belirttiğim gibi sevgili hocam :) Sıfır dsg mk8.5 yerine highline mk7.5 tercih ederim cebimde para kalır hesabı yaptım. Manuel yada mk8 tercih listesindeyse zaten 7.5 tartışılır.


1550 ye golf 7,5 ederi gideri.

Millet 6-7 yıllık 80-90 bin kmde golf 7.5 alacağıma SIFIR taigo alırım dedi ....1.600 fiyata aldıda .

Abi benim bahsettiğim sıfır dsg mk8.5 vs mk7.5 highline. Tabii ki senin dediğin gibi sıfır taigo almak daha mantıklı. Yani konu bu iki aracın dışına çıkıyorsa farklı bir sürü mantıklı alternatif var.
 
Son düzenleme:
Mk7,5 kasaya 1.800 milyon vermek gibi bir çılgınlık yapmam için oluşması gereken şartlar;

-2020 model ve 15 bin km’yi geçmemiş olmalı,
-Highline donanım olmalı
-Adaptif AFS Led Mid farlı olmalı (fabrikasyon olarak olmalı /sonradan takılmış olmamalı),
-Full servis bakımlı olmalı
-Nokta hatasız olmalı
-Apaçi’ler gibi arabaya ekleme veya taiwan replika parça takılmamış olmalı
-Gizli özellikler açılmamış olmalı
-Rodajına dikkat edilmiş olmalı
-Araç 5 yaşında ve max. 15 bin km’de olmasına rağmen, isterse o araç senede 200km yol yapsın, her yıl istisnasız motor yağı değişimi yapılmış olmalı
-İçinde sigara içilmemiş, çikolata-bisküvit vs..
-Mahalle arası oto yıkamacılarda yıkanmamış olmalı
-kapalı garaj arabası olmalı,

Bu şartlar oluşursa hemen notere gider 1.800 milyon veririm, Noterden çıkar aküyü, lastikleri ve soğutma suyu antifrizini değiştirip keyfime bakarım.
 
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-plusg.grs-boyasiz-50.000-km-1276727160/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-temiz-golf-7.5-bakimli-1282998685/detay
https://www.sahibinden.com/ilan/vas...-kaza-boya-lokal-degisen-yok-1280308815/detay


Benim alacağım araba bu ayarlarda olur. Birde ergoactive koltuklu ACC li bir şey denk gelirse tadından yenmez. Bu rakamların üstündeki köpüğü pazarlıkla alırsak tamamdır. Alternatör sorunu ile uğraşmam paşalar gibi 7.5 aracıma binerim.
Hocam Golf 7.5'a 1.8 milyon para vermek demek alternatör tamir parasını peşin peşin ödemek demek zaten.

Ben 1 ay boyunca 7.5 highline baktım opsiyonlu olanlardan (iç dış r-line vs). Rakamlar çıldırmış vaziyetteydi. En son dayanamadım gittim Golf 8 aldım.
 
Mk7,5 kasaya 1.800 milyon vermek gibi bir çılgınlık yapmam için oluşması gereken şartlar;

-2020 model ve 15 bin km’yi geçmemiş olmalı,
-Highline donanım olmalı
-Adaptif AFS Led Mid farlı olmalı (fabrikasyon olarak olmalı /sonradan takılmış olmamalı),
-Full servis bakımlı olmalı
-Nokta hatasız olmalı
-Apaçi’ler gibi arabaya ekleme veya taiwan replika parça takılmamış olmalı
-Gizli özellikler açılmamış olmalı
-Rodajına dikkat edilmiş olmalı
-Araç 5 yaşında ve max. 15 bin km’de olmasına rağmen, isterse o araç senede 200km yol yapsın, her yıl istisnasız motor yağı değişimi yapılmış olmalı
-İçinde sigara içilmemiş, çikolata-bisküvit vs..
-Mahalle arası oto yıkamacılarda yıkanmamış olmalı
-kapalı garaj arabası olmalı,

Bu şartlar oluşursa hemen notere gider 1.800 milyon veririm, Noterden çıkar aküyü, lastikleri ve soğutma suyu antifrizini değiştirip keyfime bakarım.

Böyle bir araç yok zaten :)

Ayrıca sen normal değilsin Ali :)
 

Mk7,5 kasaya 1.800 milyon vermek gibi bir çılgınlık yapmam için oluşması gereken şartlar;

-2020 model ve 15 bin km’yi geçmemiş olmalı,
-Highline donanım olmalı
-Adaptif AFS Led Mid farlı olmalı (fabrikasyon olarak olmalı /sonradan takılmış olmamalı),
-Full servis bakımlı olmalı
-Nokta hatasız olmalı
-Apaçi’ler gibi arabaya ekleme veya taiwan replika parça takılmamış olmalı
-Gizli özellikler açılmamış olmalı
-Rodajına dikkat edilmiş olmalı
-Araç 5 yaşında ve max. 15 bin km’de olmasına rağmen, isterse o araç senede 200km yol yapsın, her yıl istisnasız motor yağı değişimi yapılmış olmalı
-İçinde sigara içilmemiş, çikolata-bisküvit vs..
-Mahalle arası oto yıkamacılarda yıkanmamış olmalı
-kapalı garaj arabası olmalı,

Bu şartlar oluşursa hemen notere gider 1.800 milyon veririm, Noterden çıkar aküyü, lastikleri ve soğutma suyu antifrizini değiştirip keyfime bakarım.
Koltuk ısıtma + Anahtarsız giriş ve çalıştırma da olmalı.

Standart mk8 life da bile var çünkü.
 

Geri
Üst