Sıfır Araç Teklifi Alanlar

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan erkan163
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

Aracın ederini hesaplamak hususuna değinmeden sadece bildiğimi objektif bir şekilde aktarmak isterim karalama veya cilalama değil

8.5 life şu an satılmıyor dostlar. Marka model aşığı olmanın körü körüne savunmanın hiçbir espirisi yok

Kapış kapış satılıyor isteyen o parayı verip alıyor gibi bir durum maalesef söz konusu değil. Artık kitle farklı opsiyonlara yöneliyor. Bu örnek yakın akraba cupra leondan,formentordan başlar, aynı marka adı altında taigo t-roc tcross diye ilerler gider bu konu.

Neye dayanarak golfün tutmadığını, farklı opsiyonların daha çok tuttuğunu düşünüyorsun derseniz;

Gerçek kişi 1 araç arıyor ve hanesine 1 araç alıyor. Tüzel, Yetki belgeli 2.el kara taşıtları ticareti ile iştirak eden işletmeler ve filolar onlarca bu araçlardan toplayabilecek potansiyele sahipler.

Bu bir çok markada var evet doğru. Şu an galeri işletmeleri showroomdan içeri girip 10 tane 1.3 tce touch megane tezgahına çekemiyor torpili yoksa. Çünkü 1.kullanıcıya, gerçek kişiye biniciye daha yüksek fiyattan bu aracı satabiliyor zaten.

Ama gel gelelim ki tartışma konusu olan 8.5 life paket araçta konu bu şekilde ilerlemiyor. Aksine ben size şahıs firmalarında (altur,özön,avek,erel,uzay gibi şahıs bayiileri) bu araçlardan torpil katmadan, 10-12 tane aracı tek seferde rahatlıkla alabileceğinizi söyleyebilirim. Çünkü binici kitle yani gerçek kişi müşteriler yönelmediği için havuzda ve kendi parklarında/stoklarında bu araçlardan yüksek sayıda bulunduğu için daha alçak fiyattan yetki belgeli tüccarlara sunuluyor.
Yetki belgeli işletmeler bu araçlarda piyasa dilinde "ekmek olmadığı için" çokta bulaşmıyor olacak ki çok geniş bir stok var. Şu an standart bir kullanıcı çaba göstermeden bir çok bayiiden istediği renk bir araca erişebiliyor

Bir diğer garip konuya gelecek olursak, normalde bırakın 10 taneyi piyasada talebin yoğun olduğu dönemde bayiiden 1 araç alamayan esnaf kısmına şu an, telefonla sayılı araçlar sunuluyor burada söylenen fiyatlardan hafif aşağı. MK8.5 Life paket araca talep olsa siz satış temsilcilerinin filo satışı veya iskontolu toplu alım için tüzel kişilerin/işletme sahiplerinin peşinden koşacağını düşünüyor musunuz ? Veya talep olduğunu varsayalım, Bu işin simsarı galericiler iskontolu fiyattan bu araçlara balıklama dalmaz mıydı ? Sorunun cevabı çok açık bu fiyatlardan "otomatiğin giriş paketi" golf kolay satılmıyor.

Yorum kısmına gelecek olursak, bende life'nin şu anki piyasada yüksek rakamlardan satıldığını düşünüyorum. Ama bu yorumum bugün için geçerli. Birkaç ay sonra alternatiflerinin fiyatının yükseleceği dönemde artan ve biriken stok sebebiyle bugünün rakamlarından satılırsa rakiplerine göre avantajlı kalacağından birkaç ay sonranın normal fiyatları denebilir buna.


Önemli not: Yukarıda megane 1.3 tce touch örneği, fazla satıldığı ve çok tercih edildiği için verilmiştir. Golften çok iyi bir araba vesaire gibi bir yorum bulunmamaktadır :D . O fiyatlarda tercih edilebilecek sedan olarak makul bir araç olmasa bu kadar fazla satılmazdı herhalde :)

Not 2: Yıl içinde çok fazla araç değiştiriyorum aldığım araçları gıdıklayıp satıyorum ancak Galerici/esnaf değilim. Yakın çevremde çok fazla galerici var hem yaşadığım şehirde hem de çevre illerde ister istemez kendi aramızda paslaştığımız,bilgi alışverişi yaptığımız oluyor bu sebeple yukarıda yazdıklarım güncel bilgilerdir.
hocam a3 2023 mü 20k kmde yoksa 8.5 style sıfır mı alınır
 

hocam a3 2023 mü 20k kmde yoksa 8.5 style sıfır mı alınır
Premium paket varsa eğer ki yani Camtavan dahilse a3 kesinlikle hocam. Aradaki yaş ve kilometreyi absorve eder a3


İyi satılmamasına rağmen 70k zam yaptı Doğuş Kasım ayında.

Bu fiyatlarda pazarlık payı var mı diyorsunuz @Atesci . Ekim fiyatlarına almak mümkün mü yani?
Şahs için pazarlıklı/kampanyalı ekim fiyatları bence aralık ayında yıl sonu indirimi adı altında yapılacaktır hocam. Ama Style pakette hiç sanmıyorum böyle bir indirimin olacağını
 
İlan no yaz bakalım ederine

Aracın ederini hesaplamak hususuna değinmeden sadece bildiğimi objektif bir şekilde aktarmak isterim karalama veya cilalama değil

8.5 life şu an satılmıyor dostlar. Marka model aşığı olmanın körü körüne savunmanın hiçbir espirisi yok

Kapış kapış satılıyor isteyen o parayı verip alıyor gibi bir durum maalesef söz konusu değil. Artık kitle farklı opsiyonlara yöneliyor. Bu örnek yakın akraba cupra leondan,formentordan başlar, aynı marka adı altında taigo t-roc tcross diye ilerler gider bu konu.

Neye dayanarak golfün tutmadığını, farklı opsiyonların daha çok tuttuğunu düşünüyorsun derseniz;

Gerçek kişi 1 araç arıyor ve hanesine 1 araç alıyor. Tüzel, Yetki belgeli 2.el kara taşıtları ticareti ile iştirak eden işletmeler ve filolar onlarca bu araçlardan toplayabilecek potansiyele sahipler.

Bu bir çok markada var evet doğru. Şu an galeri işletmeleri showroomdan içeri girip 10 tane 1.3 tce touch megane tezgahına çekemiyor torpili yoksa. Çünkü 1.kullanıcıya, gerçek kişiye biniciye daha yüksek fiyattan bu aracı satabiliyor zaten.

Ama gel gelelim ki tartışma konusu olan 8.5 life paket araçta konu bu şekilde ilerlemiyor. Aksine ben size şahıs firmalarında (altur,özön,avek,erel,uzay gibi şahıs bayiileri) bu araçlardan torpil katmadan, 10-12 tane aracı tek seferde rahatlıkla alabileceğinizi söyleyebilirim. Çünkü binici kitle yani gerçek kişi müşteriler yönelmediği için havuzda ve kendi parklarında/stoklarında bu araçlardan yüksek sayıda bulunduğu için daha alçak fiyattan yetki belgeli tüccarlara sunuluyor.
Yetki belgeli işletmeler bu araçlarda piyasa dilinde "ekmek olmadığı için" çokta bulaşmıyor olacak ki çok geniş bir stok var. Şu an standart bir kullanıcı çaba göstermeden bir çok bayiiden istediği renk bir araca erişebiliyor

Bir diğer garip konuya gelecek olursak, normalde bırakın 10 taneyi piyasada talebin yoğun olduğu dönemde bayiiden 1 araç alamayan esnaf kısmına şu an, telefonla sayılı araçlar sunuluyor burada söylenen fiyatlardan hafif aşağı. MK8.5 Life paket araca talep olsa siz satış temsilcilerinin filo satışı veya iskontolu toplu alım için tüzel kişilerin/işletme sahiplerinin peşinden koşacağını düşünüyor musunuz ? Veya talep olduğunu varsayalım, Bu işin simsarı galericiler iskontolu fiyattan bu araçlara balıklama dalmaz mıydı ? Sorunun cevabı çok açık bu fiyatlardan "otomatiğin giriş paketi" golf kolay satılmıyor.

Yorum kısmına gelecek olursak, bende life'nin şu anki piyasada yüksek rakamlardan satıldığını düşünüyorum. Ama bu yorumum bugün için geçerli. Birkaç ay sonra alternatiflerinin fiyatının yükseleceği dönemde artan ve biriken stok sebebiyle bugünün rakamlarından satılırsa rakiplerine göre avantajlı kalacağından birkaç ay sonranın normal fiyatları denebilir buna.


Önemli not: Yukarıda megane 1.3 tce touch örneği, fazla satıldığı ve çok tercih edildiği için verilmiştir. Golften çok iyi bir araba vesaire gibi bir yorum bulunmamaktadır :D . O fiyatlarda tercih edilebilecek sedan olarak makul bir araç olmasa bu kadar fazla satılmazdı herhalde :)

Not 2: Yıl içinde çok fazla araç değiştiriyorum aldığım araçları gıdıklayıp satıyorum ancak Galerici/esnaf değilim. Yakın çevremde çok fazla galerici var hem yaşadığım şehirde hem de çevre illerde ister istemez kendi aramızda paslaştığımız,bilgi alışverişi yaptığımız oluyor bu sebeple yukarıda yazdıklarım güncel bilgilerdir.
Fiyat konusunda dogusun bize giydirdiginin en buyuk kanti polo . Dogus CEO su yeni vergilerden sonra artik poloyu getirmeyecegiz sanirim diye aciklama yapti. Sebep olarak fiyatinin golf ile ayni olacagindan bahsetti.
Dogus fiyat belirlerken satabilmek kaygisini en sona birakiyor. Ben bu arabayi en fazla kac tl den satabilirimin derdine dusup ona gore fiyat belirliyor.
Maksimum kar derdinde. Gecen yil taigo 1500 bu sene 17000 . Taigonun yapim maliyeti mi azaldi ? Piyasada bu fiyattan satabilirim diye herkesten iyi biliyorlar. Kar dusur arac sat. Zaten Taigo ve Tcross bu amacla uretildi.
Golf bu ulkede pahali satilan ve satilsin diye getirilen bir arac degil suan.
Tayron da Dogus ilk geldiginde nispeten iyi satti . Ilk heyecan falan derken hep zam yapti. Sonra satamadi. Liste fiyatindan 7000000 tl indirim yapti. Bu ne 700.000 tl indirim mi olur? Kampanya dedikleri fiyat ile satmaya yil boyu devam etse 10.000 satariz hedefine ulasamaz. Cunku kampanya ile Tayron almayi dusunen kisilerden kopuk kismini topladi. Diger dusunenler bu pahali biraz daha dusmeli diye bekliyor. Tayron life biraz daha gorsellestirilip bir kac donanim eklese ayni fiyata cok satmaya baslar. Hep calan bir dogus hep satarim mantigi. Artik Taigo vb ucuz araba disinda oyle cok satmiyor ve bunun farkindalar. Bu yuzden tesla, byd ,chery gibi markalari hep kotuleme karalama onlem alin bunlara derdinler.
 
Fiyat konusunda dogusun bize giydirdiginin en buyuk kanti polo . Dogus CEO su yeni vergilerden sonra artik poloyu getirmeyecegiz sanirim diye aciklama yapti. Sebep olarak fiyatinin golf ile ayni olacagindan bahsetti.
Dogus fiyat belirlerken satabilmek kaygisini en sona birakiyor. Ben bu arabayi en fazla kac tl den satabilirimin derdine dusup ona gore fiyat belirliyor.
Maksimum kar derdinde. Gecen yil taigo 1500 bu sene 17000 . Taigonun yapim maliyeti mi azaldi ? Piyasada bu fiyattan satabilirim diye herkesten iyi biliyorlar. Kar dusur arac sat. Zaten Taigo ve Tcross bu amacla uretildi.
Golf bu ulkede pahali satilan ve satilsin diye getirilen bir arac degil suan.
Tayron da Dogus ilk geldiginde nispeten iyi satti . Ilk heyecan falan derken hep zam yapti. Sonra satamadi. Liste fiyatindan 7000000 tl indirim yapti. Bu ne 700.000 tl indirim mi olur? Kampanya dedikleri fiyat ile satmaya yil boyu devam etse 10.000 satariz hedefine ulasamaz. Cunku kampanya ile Tayron almayi dusunen kisilerden kopuk kismini topladi. Diger dusunenler bu pahali biraz daha dusmeli diye bekliyor. Tayron life biraz daha gorsellestirilip bir kac donanim eklese ayni fiyata cok satmaya baslar. Hep calan bir dogus hep satarim mantigi. Artik Taigo vb ucuz araba disinda oyle cok satmiyor ve bunun farkindalar. Bu yuzden tesla, byd ,chery gibi markalari hep kotuleme karalama onlem alin bunlara derdinler.


Doğuşun stratejisi satış pazarlama değil de satmama ve pazarlayamama üstüne olsa gerek hocam. Dediklerinize katılıyorum harfiyen.


Ek olarak doğuş distribütör olduğu için, gümrükten geçirdiği araçları zaten şahıs bayilerine dağıtıyor elimde kalmış,satamamış falan çokta önemli değildir doğuş için. Hiç olmadı elindeki stoğu şahıs bayilerine dağıtamadıysa vdf filosuna faturalandırır yine ekmeğine bakar 😂. O yüzden doğuşun politikası ben kendimi kurtarayım da gerisi çokta önemli değil politikası gibi geliyor bana.
 
Sıfır orta/boş paket 8-8.5 alacağıma dolular dolusu düşük km 7.5 highline alırım cebime en az 500 bin tl en fazla 1 milyon tl kalır. Benim gibi düşünen onlarca insan var. Golfe bu parayı kimse kolay kolay vermez. Doğuş oto'nun çok satalım gibi bir derdi de yok gibi. O yüzden 7.5 highlineden devam.
 
Sıfır orta/boş paket 8-8.5 alacağıma dolular dolusu düşük km 7.5 highline alırım cebime en az 500 bin tl en fazla 1 milyon tl kalır. Benim gibi düşünen onlarca insan var. Golfe bu parayı kimse kolay kolay vermez. Doğuş oto'nun çok satalım gibi bir derdi de yok gibi. O yüzden 7.5 highlineden devam.
Malesef temiz Mk7,5 Highline ‘lar için 2.elde ciddi rakamlar istiyorlar,

Aynı şeyi ben de düşünüyorım, Opel bir araç var evin ortak kullanım aracı, artık beni değiştir diyor, onu satıp 7,5 Highline almak istediğimizde Mk8 Life hatta 20 bin km ‘de Mk8,5 Life parası istiyorlar saçma sapan bir piyasası var Mk7,5 kasanın.
 

Geri
Üst