Demin menemen yedim, domatesi ve salçasını fazla koymuşum o da kötü oldu.
Konu yine salça oldu.
Konuyu tam salçalayım o zaman
Elektrikli araclarda kütle sorunsalının başbelası bir durum oldugu malum.
İlerde asla suv bir E.V araç almam (tesla hiç almam)
C hatcback / C sedan / mecbur kalırsam B hatcback sıralamasıyla hacmi + kütleyi alt sınırlardan secmek önceligim.
Şu an
e-308 / astra-e / corsa-e komik menzilleriyle zaten kapsam dışı
Cupra born diye bi araba var dışardan bakınca resmen B sınıfı gözüken bu araca C Sınıfı demisler. neyse burasını gecelim
Araca 77 kw batarya koymuşlar (id4 de 52 kw batarya var)
Bu 77 kw lık bataryasıyla bu kadar menzil veriyo şu kadar gidiyo reklamları yapıyolar.
Gitmez abicim !
Dısardan icerden bu kadar kücük bir araç bu kütleyle yercekimine/ F sürtünmeye yenik düser! Menzili falan yalan olur.
Vw dogus sitesinden
Hem cupra born hem de benzinli tayronun ağırlıklarına baktım
Tayron tüy sıklet kalmış born un yanında
Sonuç : EV aracların batarya teknolojileri hafifleyene kadar bekliycez. Bu obez sislemlerin revize edilmesi şart
Tayron 1682 kg
Cupra born 1966 kg

