Golf 7 Hangi Motor ve Hangi Donanım tercih edilmeli?


Orijinalden alıntı:  ozan_kKafamda fiyatı uygun olması nedeniyle 1,2 midline manuel tsi var. Ama bu modelde o çok istediğim ön ve arka park sensörleri takılamıyor. nlar içinse sanırım comfortlinea yükseltmem gerekiyor ve sürüş konfor pakedi almam gerekiyor. arada 5000 tl oynuyor. Benim alacağım model 52 bin diğeri yani comfortline 57 bin.

ayrıca bu modellerde 2 yıllık garanti olduğunu düşündüm. dsg motor almayacağımdan sizce ilave garanti almam gerekir mi?
Değerli Hocam;

Öncelikle kararınız hayırlı olsun.

Sizinle hemen hemen benzer koşullarda yola çıktım.

Değil yüz lira, ayın sonuna kadar yakıt koyacak 10 liram dahi kalmamıştı

"maksimum nakit minimum borçlanma" mantığıyla hareket ettiğim için.

Ne hissettiğinizi anlıyorum.

Fakat ne kadar doğru karar verdiğinizi kendiniz de göreceksiniz.

En objektif yanıtı belki de Midline kullanıcılarından Yusuf Hocam verebilir.

Bana kalırsa ekonomi ön plandaysa hiç tartışmasız midline plus avantajlara sahiptir.

Gayet güzel bir liste çıkartmışsınız sadece sürücü tarafında bulunmayan ön yolcu koltuğu altında eşya gözü çok da önemli değil bana kalırsa.

Jantları da gayet şık ve yüksek yanak avatajıyla ve dar tabanıyla daha düşük yuvarlanma katsayısına sahip olduğundan hem konforlu hem ekonomik.

Düşük ağırlığa sahip koltuklar ile manuel klima mutlaka ağırlık bakımından düşüş nedeniyle yakıt tasarrufuna etkilidirler.

Fakat sis farları olmayan, ki bu da statik dönüş farlarınız da olmayacak anlamına gelen  bir araçtan bahsediyoruz.

Direksiyonu tuşlarıyla ve ambiyans aydınlatması hadi diyelim ki fonsiyonel değil... ama o kadar etkileyici güzellikte ki sadece bunun için bile 3600 TL farka değer.

Fakat park sensörleri olmazsa olmaz.

Hem kısa sıkışık alanlarda manevra yeteneği  sağlıyorlar hem de küçük görünmez kazalardan sizi koruyorlar.

Verdiğiniz parayı sadece görsel desteği dahi hak eder.

1520 TL'lik sürüş konfor paketi ile ön ve arkada park sensörlerinin yanında highline direksiyonu, geri vitese takılınca sağ aynanın kaldırım seviyesini göstermesi ile hız sınırlayıcı ile hız sabitleme sistemi neredeyse bedavaya geliyorlar.

Bu arada önemle hatırlatmalıyım ki. Sürüş konfor paketi midline plus donanımı ile alınamıyor.

Sadece park sensörleri veya hız sınırlayıcı ayrı ayrı tek başına  alınabiliyor. ve hız sınırlayıcı direksiyonun yanına takılan kolla idare ediliyor.

Bana kalırsa Comfortline ideal

2 yıl ilave garantiye ihtiyaç yok Hocam... O parayla Sürüş konfor paketi alınır.

 
Orijinalden alıntı: Yusuf

Sınırları zorlaman gerekirse dahi confortline olanı al.

En çok dert ettiğim 4 şeyden 3ü confortta var.

1. Katlanır ayna - Olmayan bu :)

2. Direksiyonda kumanda ---> 1500 civarı fiyat istiyorlar taktırmak için. Konforlu sürüş içi çok önemli

3. Sis farı ---> trabzonda yaylalara çıkarken gerekli. :) servis 1000tl Dedi.

4. Ön arka park sensörü ---> bunu kesin taktırcam. 1500 civarı orjinal.

5. Hız sabitleyici ---> çok gerekli olmasa da sonuçta konfor bu da.

Ben şu an yerine olsam asla midline almazdım.

He paran ona yetecekse midline da aynı araba sonuçta. Aynı konforlu gidiş aynı sessiz sürüş hepsi var. Şükür deyip binersin.

Bu eksiklere rağmen hala arabama binerken çok mutlu oluyorum.

Garanti uzatmayın kesinlikle. Altını çizerek söylüyorum asla. :)

Mümkünse başka bankalardan da kredi oranları alın. Sigorta ve kaskonuz için de dışardan fiyat alın.

Bayi de hizmet ayağınıza geldiği için bir miktar ayağa geliş parası olur üzerinde ;)

 
Orijinalden alıntı:  ozan_kDeğerli paylaşımlarınız teşekkür ederim.

[mentioned]SILVERSHADOW[/mentioned]  [mentioned]Yusuf.Terzi[/mentioned]

Belirttiğiniz gibi gereksiz gördüğümüz özellikler olsa dahi olmazsa olmazlar nedeniyle sanırım kararımı 1,2 tsi man. comfortline+sürüş konfor pakedi olarak değiştireceğim . Jantların 16" olması bile tek başına beni cezbediyordu, onun yanında comfortline modeline yalnızca ön-arka park sensörünü içeren sürüş konfor pakedi takılacak olması kararımı etkiledi.

bir iki sorum daha olacak müsadenizle,

-büyük jantların performans veyahut yakıt tasarrufu gibi avantajı var mıdır? 

-sürüş konfor pakedini yalnızca hız sabitleyici+park sensörü olarak biliyordum ancak mesajınızdan anladığım kadarıyla bu paketle birlikte highline direksiyonu, geri viteste aynanın kaldırımı göstermesi özellikleri de bulunuyor. Doğru mu anlamışım. Highline direksiyon nedir? Zaten comfortline'ın direksiyonu bildiğim kadarıyla kumandalı ve araç bilgisayarı ve müzikçaları kumanda edebiliyoruz.

Yusuf hocam garantiyi uzatmayın diye belirtmişsiniz. bunun nedeni acaba servislerin birçok hatada sorunu kullanıcıya yıkması nedeniyle ortaya çıkan hizmet memnuniyetsizliği midir? yoksa araçların -beyaz eşyalardaki aynı mantıkla- zaten 5 yıldan sonra sorun çıkarmaya başlaması mıdır?
Sizin vesilenizle Yusuf Hocama teşekkür ederim.

Kendi eşsiz deyişiyle "işi bitince (onca zahmetle edinilen bilgileriyle birlikte) çekip gidenlerden olmadığı için" en başta.

Ve sonra güzel içeriğe sahip fakat aynı zamanda güzel sunulan detaylı bilgiler için.

Ve en baştan sona açıkça sergilediği iyi niyeti için..

Değerli Hocam;

Söylediklerimizden umarım Midline plus almak mantıklı değildir çıkmaz.

Çünkü imkanlar bazen değil 5000 TL değil 500 TL 50 TL nin dahi yüksek bir meblağ haline dönüştüğü durumlar yaşanıyor.

Midline Plus da olsa Golf'e binme zevkini yaşattığı, Golf'e binmenin güvenli ve verdiğiniz paranın en uygun karşılığı olduğu için Donanımı Golfü golf yapmadığı için donanımına bağlı olmaksızın Golf, Golf'tür.

Donanımlar kullanım kolaylığı ve iç mekanda görsel değişimleri sağlar,

Daha önce kullanmayı bilmediğim ve kullandığım araçlarda olmadığından farkında bile olmadığım Cruise Control şu an sürüş keyfimin ayrılmaz bir parçası...

Fakat benim için vazgeçilmez olan aynı donanım,  aracını 3-5 kilometre akşam ve sabah kullanan, hafta sonları ara sıra kullanan bir kullanıcı için tamamen gereksizdir.

Ancak her iki sürücü de aynı dolgun deri  direksiyon hissini, aynı yol ve aracın durumu hakkında geri bildirimde bulunan hisli direksiyon duygusunu, aynı yolu kavrama hissini, aynı viraj kabiliyetini, aynı frene bastığınızda aynı iç ve dış detaylarla uzun süre uğraşılarak oluşturulmuş hissini doyasıya yaşayacaktır.

Bizim burada açıklamaya çalıştığımız verilen pahanın karşılığına ve ününe sahip olmakta haklı ve  layık olduğudur.

 
Oncelikle bu forumu kuran arkadasima tesekkur ediyorum.. Bende konulari DH `da gorerek buraya giris yaptim..

Forumu biraz inceledim fakat Golf 7 2.0 TDi 150 PS. ile ilgili konu goremedim..

Hali hazirda 3 senedir Golf 6 2.0 TDI 140 PS Highline kullaniyorum.. Gelecek sene icin Golf 7 `ye gecmeyi dusunuyorum..

Yine HighlineTDI satin almayi dusunuyorum ama hangisi olacagina karar veremedim.. 1.6 TDI 110 PS ile 2.0 TDI 150 PS arasinda kararsiz kaldim.. TDI 110 PS `in cekis gucunun dusuk kalacagindan cekiniyorum.. Bu konuda yorumlara acigim..

 
TolgANL dedi:
Oncelikle bu forumu kuran arkadasima tesekkur ediyorum.. Bende konulari DH `da gorerek buraya giris yaptim..

Forumu biraz inceledim fakat Golf 7 2.0 TDi 150 PS. ile ilgili konu goremedim..

Hali hazirda 3 senedir Golf 6 2.0 TDI 140 PS Highline kullaniyorum.. Gelecek sene icin Golf 7 `ye gecmeyi dusunuyorum..

Yine HighlineTDI satin almayi dusunuyorum ama hangisi olacagina karar veremedim.. 1.6 TDI 110 PS ile 2.0 TDI 150 PS arasinda kararsiz kaldim.. TDI 110 PS `in cekis gucunun dusuk kalacagindan cekiniyorum.. Bu konuda yorumlara acigim..
Foruma hoş geldiniz hocam. 110ps çekişi düşük kalmaz. 2.0 ile farkı 140 üzeri hızlarda anca hissedersiniz bence. Bu kadar dizel sevdanız varsa yılda kaç km yaptığınızı sorabilir miyim.

2.0 motora verilecek vergi ve al sattaki zararına göre ben 1.4 ACT alırdım ;) Hem de dizele göre sessiz sakin olurdu.

 
TolgANL dedi:
Oncelikle bu forumu kuran arkadasima tesekkur ediyorum.. Bende konulari DH `da gorerek buraya giris yaptim..

Forumu biraz inceledim fakat Golf 7 2.0 TDi 150 PS. ile ilgili konu goremedim..

Hali hazirda 3 senedir Golf 6 2.0 TDI 140 PS Highline kullaniyorum.. Gelecek sene icin Golf 7 `ye gecmeyi dusunuyorum..

Yine HighlineTDI satin almayi dusunuyorum ama hangisi olacagina karar veremedim.. 1.6 TDI 110 PS ile 2.0 TDI 150 PS arasinda kararsiz kaldim.. TDI 110 PS `in cekis gucunun dusuk kalacagindan cekiniyorum.. Bu konuda yorumlara acigim..
Değerli Hocam aramıza hoş geldiniz.

Golf motor seçenekleri arasında şimdilik 2.0 TDI bulunmuyor. sanırım motor hacmine bağlı olarak yüksek vergi oranları nedeniyle fiyatının 140 bin lira civarında olacağı için...

Şu an alıştığınız araç ciddi bir güç üreten makineye sahip.

Hız sevdanız varsa, uzun tolda sıklıkla kullanacaksanız ve bir de en önemlisi TDI'ın yakıt ekonomisine alıştıysanız TSI'a geçmek zordur.

Yeni versiyonlar 110 beygirdir ama ECU ile 140 beygirlere çıkartabilirsiniz.

Ya da bunun yerine sakin kullanım esnasında ve jkısa mesafelerde kullanımda TDI'ı aratmayacak neredeyse başa baş, silindir kapatma teknolojisine sahip 150 beygirlik  1.4 TSI ACT öneririm.

Lastiklerinizin üçte bir zamanda ve kilmetrede biteceğine eminim... 8D

 
Oncelikle bu forumu kuran arkadasima tesekkur ediyorum.. Bende konulari DH `da gorerek buraya giris yaptim..

Forumu biraz inceledim fakat Golf 7 2.0 TDi 150 PS. ile ilgili konu goremedim..

Hali hazirda 3 senedir Golf 6 2.0 TDI 140 PS Highline kullaniyorum.. Gelecek sene icin Golf 7 `ye gecmeyi dusunuyorum..

Yine HighlineTDI satin almayi dusunuyorum ama hangisi olacagina karar veremedim.. 1.6 TDI 110 PS ile 2.0 TDI 150 PS arasinda kararsiz kaldim.. TDI 110 PS `in cekis gucunun dusuk kalacagindan cekiniyorum.. Bu konuda yorumlara acigim..
Foruma hoş geldiniz hocam. 110ps çekişi düşük kalmaz. 2.0 ile farkı 140 üzeri hızlarda anca hissedersiniz bence. Bu kadar dizel sevdanız varsa yılda kaç km yaptığınızı sorabilir miyim.

2.0 motora verilecek vergi ve al sattaki zararına göre ben 1.4 ACT alırdım ;) Hem de dizele göre sessiz sakin olurdu.
Yilda 40.000 km. altina nadiren dusuyorum. Kullandigim Golf 200.000 km. yi devirdi, degistirme zamani geldi..

Yurtdisinda kullaniyorum.. Vergi, al-sat zarari hakkinda birsey soyleyemiyorum...TDI den vazgecmeyi dusunmuyorum, neredeyse 20 senedir TDI kullaniyorum..

 

Geri
Üst Alt