Jump to content

bangduck

MK7 1.6 Tdi Uzun Yol Tüketim

Recommended Posts


1.0 1.2 ve 1.4 Tsi araçlarım oldu şuan 1.6tdi kullanıcısıyım benzinli araç kullanırken aynı bu şekilde tdi a ne gerek var zaten benzinli araçta sakin kullanırsa 5-6  lt arası yakıyor hatta 4 lt lere kadar iniyor diye inatlaşıyordum forumlarda. Ama ne zaman Bi yere daha hızlı gitmek istesem yakıt inanılmaz bir şekilde artıyordu 120 km üzerinde. Sonra dizele geçince bişey farkettim yüksek hızlarda araç benzinli ye göre inanılmaz derecede az yakıyor. Bi gün forumda tsi kullanıcılarının rekor az yakma resimlerini gördüm sonra bende denemek istedim ve Ankara Çankırı arasını 2.8 lt ile tamamladım resimlerini forumda paylaşmıştım. Sonra arkadaşlar yokuş aşağı inmişsin tabi olur dedi bende dönüş ortalamasını paylaştım 3.5 lt oda yokuş yukarı o zaman dedim 🙂. Yani bu yakıt tartışmayla bitmez gerçek şu dizel az yakar çok kaçar torku alınca yüzün gülümser yokuşta sizi üzmez ama seslidir masrafıda benzine göre biraz farkeder, benzinli araç sessizdir bazen motor çalışmıyorum diye müziğin sesini kısarsınız masrafı dizele göre azdır kışın enjektör sesi olmaz 🙂

slck ve calik bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

 

Istanbul mersin arasi 950 km yol yaptim. 4.5 lt tüketim yapti.(18 inc durban jant, klima acikti,ortalama hizim 107)

2015 golf 1.6 tdi highline manuel

tarihinde azdc123 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Yazının başında hemen belirteyim benim aracım yazılımlı ve şehir içi ve dışı ortalama 4.2 L yakıyor ve uzun yolda 100kmh sürüşte ortala 3.5 L kadar yakıyor. Yazılımsız iken şehir içi dışı ortalama 5.2 L yakıyor idi. Aracımın hem gücü %30 kadar arttı hem de yakıtım 1 Litre kadar düşmüş oldu. Yazılımı yaptıralı 20.000km oldu ve şükür şu ana kadar bi problem yaşamadım. 

bangduck bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Benim aracım 2016 model 1.6 TDI, aracımı alalı 2 ay oldu yaklaşık. Şu an 47 bin kmde. İlk aldığımda (Ağustosun 16sı) Ankara'da tüm periyodik bakımlarını yaptırıp Balıkesir'e yaklaşık 600 kmyi gece ve klima kapalı 3.7 ortalama ile geldim, çok sakin kullandım. Geçen hafta Kütahya'dan İstanbul'a gidiş 460 kmyi ortalama 90 km hızla 4.1 litreyle, aynı yolu dönüşte 77 km ortalama ile yine 4.1 litreyle geldim. Dönüşte çok mola verdim ondan hız düşük muhtemelen. 

bangduck bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...