Jump to content

thelordof

Golf 7.5 alınmalı mı yoksa Golf8 beklenmeli mi?

Recommended Posts

İyi günler arkadaşlar,

Yakınım raporlu ötvsiz şekilde golf almayı düşünüyor.  Ötvsiz ankara doğuş comfortline 1.0tsi dsg 108 bin tl, highline paketlesine 126bintl dediler. Az km yaptığı için dizel düşünmüyor ama bu aralar dizeller daha mı uygun golfte?

Bir de golf8 sorunsalı var. Golf8 gelirse fiyatı şu ankilere göre çok uçuk olur mu?

Alırsa sonbaharda düşünüyor, mevcut aracı polo 1.2tsi dsg comfortline 2014 makyajlı(9bin km)  :) 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

bu sizin butcenizle alakali. butceniz suanki 7.5a ancak yetiyorsa almanizda fayda var cunku yeni çıkacak olan 8 ne olursa olsun suanki 7.5lardan pahali olacak. yok eger butce uygunsa tabiki beklenir.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Lethifold evet bütçe şu an şimdikine yetiyor. Benzinlilere çok fiyat diyorlar gibi.   1.5tsi satılmıyor mu bilginiz var mı?Malum sitede de çok göremedim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bütçe şimdiki kadarsa Golf 8 çıktığında da bütçeye hatrı sayılır bir miktar eklemeden almak mümkün olmaz. 

1.5 tsi satılıyor, ötv indirimi varken forumumuzda fiyat alanlar vardı. 1.5 tsi highline dsg Sunroof+geri görüş opsiyonlu araçlara 170 bin tl civarı fiyat veriliyordu. Dizeller ise 185 bandındaydı yanlış hatırlamıyorsam. 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

1.5TSI Avrupa'da da 1.6TDI ile aynı paraya hatta biraz pahalıya satılıyor, ayrıca 1.5TSI yeni bir motor ve bazı sorunları var diye okumuştum yabancı forumlarda. bence 7,5 ta alsanız 8 de alsanız TDI alın. nasılsa ÖTV ödemiyorsunuz.

Bu arada ben olsam bu saatten sonra 8 beklerdim.

tarihinde ahmet306 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@ahmet306 belki de 8 i bekleyecek, en erken ekim de alacak, o zamanlar daha da netleşir. Çok km yapmadığından ve şehiriçi genelde kullanıldığından dpf sorunu göz korkutuyor. Şu anda anladığım kadarıyla dizel golf benzinli golfle aynı fiyat gibi ötvsiz

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@thelordof 2014 polo 9 bindeyse bence beklesin hocam sonuçta illaki 8 pahalı olacak ama aracin vergisiz fiyatında değişiklik olacağını çok sanmam tabiki bizde bi güncelleme devrim yada farklı isimler altında %5 %10 illaki kilifina uydurur zamlı satılır fakat otv siz fiyatta değişiklik olacağını sanmıyorum zaten piyasa şu anda gerçekten tıkanmış durumda insanlar sıfır araç almayı düşünürken bide mtv düşünür oldu i20 nin mtv bile 1800 olmuş :) yanı mtv de ödemeyecek ve 5 yıl satamayacak bence 8 beklenmeli saygılar 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Mmt0634 doğru diyorsunuz hocam. İlerisi için vw  dizel üretimi kalkacağı netleşirse ona göre daha iyi bir tercih yapar arkadaşım.

Vay be i20 1800tl oldu mu mtv, yaşamayalım artık bence:/

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@thelordof aynı durum bizde de oldu yeğenim şeker hastası 10 yaşında ve rapor çıktı eniştem gil araç arıyorlar di en son hundai karar verdiler ve tucson aldılar onların bekleme imkanı yoktu tiguan da ham fiyat limiti geçtiği için alamadılar araç mtv leri de oradan öğrenmiş olduk mtv ler uçtu araç fiyatları uçuk zaten fakat neredeyse çoğu aracın vergisiz fiyatı aynı golf 8 de aynı olacaktır die tahmin ediyorum hocam ama vergi illaki koyulur 10 15 daha pahalıya satılır da milletimiz de alıyor yani anlamadım bu işi her millet hak ettiği gibi yönetiliyor gerçekten... mtv ödemeyecek  arkadaşınız 5 yıl ve aracı kolay kolay satamayacak bunları göz önünde tutması gerekir ve keşke dememesi için gerçekten iyi arastirmali saygılarımla 

tarihinde Mmt0634 tarafından düzenlendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Şahsi görüşüm golf 8 i beklemeniz yönünde. Kasa değişimi büyük bi fark yaratacağına eminim ötvden muafda sayılacaksınız hali hazırda, beklemelisiniz daha sonrasında keşke dememek için. Yine çıktığında eğer kafanıza yatmayan bi durum olduğunda 7.5dan yana yapabilirsiniz  tercihi ama 8e bi şans tanınmalı

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@fthyrl Görüşünüz için tşk ederim, az bir süre kaldı sayılır 8 için evet. Bir de piyasa iyi değilken ötvsiz bile almamak beklemek lazım ilerisi için

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@Mmt0634 görüşlerinizi dikkate alacağım, arkadaşımla paylaşacağım teşekkür ederim. Valla şu anda vergili o yüksek fiyatları vermek son derece mantıksızlık. 2-3 yaşında araç almak daha mantıklı oluyor

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Golf 8 in 2020 Eylül ayında geleceğini düşünürsek araç beklemek için uzun bir süre. Birde fiyatlar ne durumda olacak göz önünde bulundurmak lazım. Başlangıç paketini 199.900 den satarlarsa tahmini en dolusu da 349.900 civarı olur ne kadar çok talebi olursa o kadar pahalı olacak diye düşünüyorum.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

ben bu saatten sonra 8 beklerdim. her ne kadar daha güzel görünsede 7 kasa 8. yılına girecek bunu da düşünmek lazım

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

@ahmet306 8 tdi alamazsınız çünkü tdi gelmeyecek . 
8 de fiyat yüksek olur ötv limit aşımı yüzünden en donanımlı aracı alamayabilirsiniz. Ama ben olsam. Yine de beklerim çünkü 5 sene satamayacagım o yüzden yeni kasayı alırım. 5 sene bineceğim.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...