Jump to content

gokhan8585

Dsg hep mi arıza veriyor?

Recommended Posts

40-50 binde zaten satıcam diyen için

DSG hep iyi huylu tümör olarak kalır

40-50 binden sonra kötü huyluya çevirme yüzdesi %51 (bilmem ? belki %49 çevirmez?)

Nükleer reaktör kumanda odası kullanma talimatları gibi DSG uzun ömür kullanım önerileri var...

İnsan bunlarla uğraşıcaksam otomatiğin ne anlamı kaldı diyor...

Bu adamlar Audi de aynı altyapıyı kullanmıyor mu?

Stronic =DSG değilmi

Forum alemlerinde 90 tane vw DSG (Dövünürüm-Sövünürüm-Güdülürüm açılımlı) tecrübe şikayet paylaşım varken 

Audi de ben bu şikayetleri göremiyorum

VW HALK ARABASI

AUDİ PREMİUM

Halkın sırtından DSG ayağına (iyi niyet) para kazanma buna denir (x3 peryodik bakım masrafı)

Hiç otomatik aracım olmadı..derdim DSG ile değil .. 

DSG hikayesine *3 misli bakım tarifesine tepkim

DSG denen icat olmasaydı yetkili servisler 450 liraya fix bakım yapardı 

Nasıl olsa gelmek zorundalar hikayesine 1500 buji filtreler yağ değişimi tam soygun

 

 

Yigit3735, doganersin ve Recep Gül bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Bir saat önce, Savatage yazdı:

40-50 binde zaten satıcam diyen için

DSG hep iyi huylu tümör olarak kalır

40-50 binden sonra kötü huyluya çevirme yüzdesi %51 (bilmem ? belki %49 çevirmez?)

Nükleer reaktör kumanda odası kullanma talimatları gibi DSG uzun ömür kullanım önerileri var...

İnsan bunlarla uğraşıcaksam otomatiğin ne anlamı kaldı diyor...

Bu adamlar Audi de aynı altyapıyı kullanmıyor mu?

Stronic =DSG değilmi

Forum alemlerinde 90 tane vw DSG (Dövünürüm-Sövünürüm-Güdülürüm açılımlı) tecrübe şikayet paylaşım varken 

Audi de ben bu şikayetleri göremiyorum

VW HALK ARABASI

AUDİ PREMİUM

Halkın sırtından DSG ayağına (iyi niyet) para kazanma buna denir (x3 peryodik bakım masrafı)

Hiç otomatik aracım olmadı..derdim DSG ile değil .. 

DSG hikayesine *3 misli bakım tarifesine tepkim

DSG denen icat olmasaydı yetkili servisler 450 liraya fix bakım yapardı 

Nasıl olsa gelmek zorundalar hikayesine 1500 buji filtreler yağ değişimi tam soygun

 

 

Katılmıyorum. Diğer otomatik şanzumanlı başka marka araçlarınında servis fiyatları vw grubuna yakın hatta fazla. BMW nin sorunsuz zf şanzumanı varda 500 tl yemi yapıyor bakımları ? 

Paramızın değeri kalmadı. Sorun sadece şanzuman değil. Her türlü soruna karşı servis bakımı garantidir. Vw çok sattığı için ve alıcı kitlesi kazandığından fazlasını arabasına yatıran bir kitle olduğu için bu sorun dile geliyor(du) . 30 bin satan araçla 3 bin satan aracın sorun oranları zaten aynı olamaz. Audi alan adam zaten sallamıyor, dillendirmiyor. 

Doğuş oto son zamanlarda cogu sorunun arkasında durdu. Belki Almanya baskısıyla belki kendi politikasıyla bilemem. Burda konu acık sorun yasayan yada yasamayan, destek alıp sorunu cozulen cozulmeyen yazsın cıkar ortaya. Ben ustteki postumda yazdım. 10 tane vw grunu dsg li aracta 1 tanesinde 45 binde kavramam ucretsiz degisti. Bana göre sorun yok. 

Recep Gül ve doganersin bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

değerli dostlar illaki herkesin kendine göre kullanım ve fikri var ancak

eğer ki bir mekanizmadan (özellikle zorlama nedeniyle) olağan dışı bir ses geliyorsa bir şeyler ters gidiyor demektir

 

video kanalında onlarca anlatım içinden en belirgini ve sadesi sanırım bu

 

benim yüreğim kaldırmaz ama sesi duymak isteyenler deneyebilir

 

videonun 3.05 ten sonrası sohbeti alakadar ediyor ve özellikle 4.10 daki sese dikkat etmenizi isterim

 

 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
2 saat önce, Recep Gül yazdı:

Hayır, araç vitesteyken debriyaj,fren kontağı kapat el frenini çek anahtarı çıkar yapıyordum. Komik mi  geldi acaba? 

Yok hocam, alaycasına demedim. Ciddi manada sordum. 

Tşk ler

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Citroen pejo grubunun etg6 diye bi sanzumani var. Hani kullanan varsa bilir. Utanmadan arlanmadan onu yapip piyasaya surmusler. Toyatinin multimode u !?  Saymakla bitmez. Cift kavramalar genel anlamda sorun cikarmaya meyilli hassas mekaniklerdir. Bu yuzden artik hepsi gelistirilmis tork konvertör sistemine donuyorlar. Dsg iyidir biraz nazlidir hassasdir. Suyuna gidiceksin. Bekarlara yeni hanim evlilere kumadir :)

Ender bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Forum 5 seneye yaklaştı. Dsg den başı ağrıyan bir daha Dsg almam diyene denk gelmedim. Zf en iyisi deniyor belki ama ben bmw varken daha çok korkuyordum. Dsg de kavrama mekatronik değişir sıfır olur ama zf çok pahalı bir şanzıman. Dsg hassas da olsa piyasanın en iyisi bence 

Ender ve mmartins bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ve sonuç iyi niyetli temsilciler ilgilendi.fakat doğuş oto.yardımcı olmaya çalışırken fazladan para istediler.araç değişme hakkım olduğu halde ötv farkı istendi.

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, Recep Gül yazdı:

@nightwolf Hocam o sesi bende ara ara duyuyorum, özellikle asfalt değilde taşlı yollarda, onu sonraki bakımda servis elemanına soracağım, onlar orda aracı test edip(kullanıp)  tam olarak neyin olması gerektiğini söyleyeceklerdir. Buraya tekrar sizi etiketleyip bilgilendiririm. 

 

Bekliyorum hocam teşekkürler 

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Merhaba Dostlar
Bu Şakirt Şukurt ses olayı Vites değişimini sağlayan K1 ve K2 dedilen Millerden gelen ses olup herhangi bir ariza sesi değil-dir. Aracınızın kalkışlarda silkeleme yapması vitese geç çıkıp düşmesi bir kavrama sorunu olabilir . Tekrar etmekte fayda giriyorum o şakırti sesi Bozuk olduğu anlamına gelmez. Doğal sesidir ve engebeli v3 bozuk yollarda daha fazla duyulabilir.
DSG günümüz şartlarında En iyi ve keyifli Çift kavramalı yarı otomatik bir Şanzuman olup elbette mevye veren ağaç taşlanir misali eleştirilere acıktır. Lakin bazen eleştirinin dozunu artıran dostlarımız abilirler yada Manüel tercih eden dostların pek ilgisini cekmeyebilir ama bu DSG lı milyonlarca aracın ülkemizde kullanıldığı gerçeğini kapatmaz.
Kendim de;
2014 1.6tdi polo
2015 1.6.tdi Golf mk7
2017 1.4 tdi Jetta ve
2017 1.4 TSI Golf 7,5 Araçlarımızın Hepsi DSG olup Keyifle Kullandık ve kullanmaya devam ediyoruz.
Herkese Keyifli Forumlar Dilerim.

SM-G950F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Recep Gül bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Birinden duydum, ne kadar doğrudur yorumlarınızı merak ediyorum, teknik olarak teyit edebilecek bilgim yok; 

Dsg araçlarda ilk hareket ileri olmalı, aracınızı ona göre park edin, aracı ilk çalıştırdığınızda  P en R ye dsg ömrü açısından pek sağlıklı olmuyormuş.

Bir de donanımhaber sitesindeki bilgisiz ve parası yetmediği için vw araçlarını kötüleyen yaşça ufak ama kendi çapında otomotiv sektörüne yön verdiğini zanneden trollere selam olsun buradaki sorunsuz dsgler.

golfaşkı, ahmet306, Recep Gül ve 1 diğer bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Ben aracımı 2016 Ocak’ta 0 km aldım şu an araba 68.000 km’de bir kere iyi niyetten P arızası vardı onu çözdüler.

Yine olsa yine dsg alırım otomatik vitesin konforu çok farklı.

Otomatik vitesin ne olduğunu bilmeyen kişi  akıllı telefon kullanmamış 3310 kullanıcısıdır.  3310 kullanana iphone nu anlatmak zor olur 😁  

Recep Gül, krym ve Negatiwe bunu beğendi

İletiyi paylaş


Link to post
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

×
×
  • Yeni Oluştur...