Jump to content

3 yıllık arabanın tavanda boya çatlağı


Recommended Posts


  • İleti 28
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

@AhmetCakmak dizel golf 5 arıyorum😀 şaka bi yana ne sorunlu bir seriymiş bu mk7 ler her ay birşeyi çıkıyor eski 5 ile servise 15 binde uğrardım şimdi sağolsun her ay farklı bir ustayla tanışıyorum çev

@bf417 bugün servise gittim dediğiniz gibi ilk soru cam değişim yaptınız mı oldu.. araçta daha önce ön cam hiç değiştirilmedi herhangi boya ve değişende bulunmamakta ilk olarak durumu gösterip anlattı

Kronik galiba hocam. 2013 model aracımda da aynı yerde tavanda boya çatlağı var son 3-4 aydır. Lokal boyayla halledilebilir ama az da olsa can sıkıyor. 

Konudaki görseller

  • Kurucu Yönetici
2 dakika önce, bf417 yazdı:

@AhmetCakmak dizel golf 5 arıyorum😀 şaka bi yana ne sorunlu bir seriymiş bu mk7 ler her ay birşeyi çıkıyor eski 5 ile servise 15 binde uğrardım şimdi sağolsun her ay farklı bir ustayla tanışıyorum çevrem baya genişledi 🤔

Dört dörtlük araba olsa malesef bu fiyatlara bile bulamayız hocam. Golf yıllardır ve özellikle son yıllarda kendi segmentinin açık ara lideri olduğunu kanıtladı. Biraz kronik sorunları da olsa gerçekten çoğu yönden özellikleri iyi olan bir araç olduğu için oradan absorbe ediyor kendini :) 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

bence bir hata söz konusu. boya atsa bıle altındakı astarın gözükmesi lazım. dırek metalin gözüp paslanması garıp. servis boyayalım der muhtemelen Birde üstüne kullanıcı hatası yok darbe almıs yok şu olmus yok bu olmus diyerek işin içinde cıkarlar. ben olsam boyanması kabul etmem yarın satarken tavanda boya olması sıkıntı yaratır. arastırıp tüketici mahkemelerine kadar gider bu iş.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@Ümit Akkaya araç sıfır boyalı daha önce boyanmış olsa hatalı diyebilirim ama fabrikada sonuçta hatasız değildir diye düşünüyorum. boyatsam tavan önemli satarken kimseye anlatamazsın taklalı bu araba yan yatmış vs ne yapacağımı bilmiyorum yarın bir servisi yoklucam bakalım ne diyecekler. araç esnediği için boya çatlamış büyük ihtimal bu da benim sorunum değil açıkcası

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
  • 2 years later...

@selocan833 @VendeTTa garanti olsa ne olacak ki 5 yaşında arabayı getirin boyarız diyecekler sonra satarken taklalı güvercin hesabı olacak, servise götürdüğümde hiç elletmeyin daha kötü olur sakın lokal boya işine falan girmeyin dediler tavan işi sıkıntı. Satana söyleriz alan alır almayan kendi bilir bu kadar basit. 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

@VendeTTa 

On 27.12.2020 at 1:09 AM, VendeTTa yazdı:

@aaron Paslanmazlık 12 yıl derken hocam kendi kendine pas başlarsa mı o garanti ? Benim aracımda taş izlerinin olduğu yerler hep pas olmuş rütuş boyası vurulmadığı için. 

Evet, herhangi bir fiziksel dış etken olmaksızın.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Servisin bunu garantiye sokacağını sanmıyorum türlü bahaneler ile kullanıcı hatasına dönüştürecekler olayı. Kaldıki garantiye soksa dahi aracınızın tavanını boyayıp size geri teslim edecekler. Daha böyle bir sebep ile bayide aracını değiştirebileni duymadım. Size tavsiyem aynı boya kodu ile rutuş yaptırıp üstüne pasta cila çektirmeniz olacaktır.

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   1 kullanıcı




  • İletiler

    • Benim bildiğim kadariyla sadece soğuk havalarda devreye giriyor hava biraz yumuşak olduğunda dahi devreye girmiyo. Ve yabanci forumlarda gördüğüme göre bunu ayarlayan yani ısıtıp isitmayacagini ayarlayan bi tane mūşūr varmis yanlis anlamadiysam.Daha fazla birsey bulursam paylasirim.
    • 7.5 ve 7 jenerasyon farkli markyajla gelen bi durum dediğiniz. 7lerde midline plusta cam tavan yok. Bkz: golf 5 tour vs golf 5 goal farkli. Konuyu satış dışı konularda kirletmeyelim. Sağolun yorumunuz icin Mi 10 Pro cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    • Mqb’de linkteki yemez ama adaptasyonda ayari olabilir ama bence sorunu baska bir yerde aramak lazim, sicak havada ve ilik havada orijinalde de cok fazla Hatta hic calistirmiyor olabilir kizdirma bujisini. Sicak havada ben hic bekledigini hatirlamiyorum
    • @Evilhard dostum ben aynı model aynı kasa ve aynı marka olduğu için söyledim 😊 ikisi de golf ikisi de volkwagen ikiside midlineplus ikisi de manuel 😊 motorlar farklı sadece 
    • Bu konu ile ilgili olarak yabancı sitelerde aşağıdaki gibi bir konu var. Genelde eski modellerde denemişler ve ısıtıcı eşik değeri değiştirilerek ısıtma bujilerinin devrede kalma süresi ayarlanabiliyor görünüyor. Konu içinde golf 7'de yapılıp yapılmadığını görmedim ama altyapı aynı olduğu için uygulanabilir diye düşünüyorum.  Şehir dışında olduğum için kendi aracımdan kontrol edemedim. Konuyu aşağıdan inceleyebileceğiniz gibi anladığım üzere kısaca açıklayayım; VCDS ile;  Motor kontrol (Engine) ünitesine bağlanın. 12233 şifresini girerek oturum açın. Sonra, Adaptation'a tıklayın ve grup 12'ye gidin. Ekranda Stored value: 32768 (varsayılan) değeri görünmesi gerekiyor, bu değeri 32700 civarında bir değer ile değiştirin. Test'e tıklayın, ardından yeni değeri kaydedin. Motor kontrol ünitesinden çıkın, Kontağı kapatın ve tekrar açın. Motor kontrol cihazına gidin ve tekrar oturum açın. Adaptasyon'a girin ve grup 12'ye gidin. Burada görünen ekranda üstten ikinci penceredeki (no unit) değerin bir önceki haline göre değişmiş olması gerekiyor. Bu değer, kızdırma bujilerinin aktif olacağı saniye cinsinden süresini gösterir. Not: Değişikliğin sonuçlarını görebilmek için bunu soğuk bir motorla yapmanız gerektiğini unutmayın. VCDS ile değer değişimini istediğiniz zaman yapabilirsiniz, ancak motor sıcaklığı soğuyana kadar hiçbir şey fark edemezsiniz. Ayrıca, değişikliği yaptıktan sonra ikinci pencerede (no units ekranı) yeni ısıtma süresi görünmeyecektir. Adaptasyonun sonuçlarını görmek için kontağı kapatıp açmanız ve motor kontrolöründe yeniden oturum açmanız gerekir. Örneğin: Aşağıdaki değerleri Motor 7 derece sıcaklıktayken yaptığınızda; eşik değeri: 32768 iken, ısıtma süresi: 1,01 saniye, eşik değeri: 32700 iken, ısıtma süresi: 2,88saniye eşik değeri: 32650 iken, ısıtma süresi: 6,66saniye oluyor. Yani eşik değerini düşürdükce süre artıyor, tabi bunu çok uzatmamak gerekebilir, çünkü çok uzun süre devrede kalması avantaj olmayacağı gibi ısıtma bujilerinin de erken bozulmasına sebep olabilir. Bu yüzden yapılabilmesi durumunda sorumluluk tamamen kendinize aittir  Yukarıda da dediğim gibi Golf 7 de olur mu şu an bilmiyorum ama İstanbul'a döndüğümde sırf merakımdan deneyeceğim bunu, İlgilenenler aşağıdaki konuyu inceleyebilir. Konu: https://forums.tdiclub.com/index.php?threads/how-to-extend-glow-time-with-vag-com-alh.123304/  
×
×
  • Yeni Oluştur...