Jump to content

Recommended Posts

Gönderildi: (düzenlendi)

@sergentunc Alıcı olmayan hattımızı meşgul etmesin

İlanlarda fiyat güncellemesi yapmaktan fırsat bulamıyoruz

Ayrıca araç fotoğraflarda göründüğü gibidir.

Çalışır yürür durumda bunlar her araçta olabilecek ufak tefek durumlar:D

tarihinde yer_ucagi_34 tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: sertan
      https://otomobil.haber7.com/foto-galeri/63082-volkswagen-nivus-resmen-tanitildi/p11
    • Yazan: yer_ucagi_34
      Herkese merhabalar, yeni konuma hoşgeldiniz. Bu sefer farklı bir konu ile karşınızdayım.
      Bilgisayar alanında duayen diyebileceğimiz Değerli  @yusufacs  hocam kendi aracına uygulamış bunu. Israrla nasıl yaptığını sormama rağmen söylemiyor. Daha önceden @yusuf hocam da yapmıştı fakat iPhone’da ve böyle yatay şekilde komple telefon ekranını yansıtmayı ilk defa görüyorum. Ayrıca bunu fabrika çıkışlı 5” ekrana yapmış olduğunu yine ilk defa görüyorum.
      Benim araca da yapacağına söz verdi, sabırsızlıkla bekliyorum. Benim araca yaparken detaylı foto video atmaya çalışırım. @silvershadow @Nfk @[email protected] @fcsrn @Ender @Alperen099

      @Jesi Hocamızın aracına da uygulamamızı gerçekleştirdik. 6.5” ekrana yaptığımız ilk uygulama oldu aynı zamanda.

    • Yazan: yer_ucagi_34
      Herkese Merhaba, Yeni Konu’ma hoşgeldiniz.
      Bu sefer sizin karşınıza yeni çıkmış olan bir SUV ile çıkmaktayım.
      Bu incelememizde aracımız Yeni BMW X3.
      E SUV Segmentindeki en beğenilen ve en çok tercih edilen SUV’lerden biri olan X3’ün yeni çıkanı da büyük beğeni topladı.
      Eski X3’ü hiç sevmeyen biri olarak bu araç benim de çok hoşuma gitti.
      Eski kasası ile karşılaştırılmayacak derecede ilerlemiş bir araç.
      Aracın her köşesinde BMW’nin yeni teknolojileri yer almakta.
      Aracın ülkemizde en çok tercih edilecek olan versiyonu 1.6 Litrelik Turbo Motora sahip olan versiyon. Bu motor 170 Beygir güç ve 250 nm Tork üretmekte. Yeni Kasa G30 520i’deki motor ile tamamen aynı motor oluyor.
      X3, bu motorla birlikte; 9.1 sn’lik 0-100 hızlanma verisi ve 208 KM/H maksimum hız sunmakta.
      Araç 1735 KG Boş Ağırlığına rağmen gayet iyi performans verilerine sahip.
      Araçta bulunan şanzıman tahmin edeceğiniz üzere ZF8, Tam Otomatik Tork Konvertörlü 8 İleri Şanzıman. BMW’de bildiğiniz üzere Steptronic diye adlandırılmakta.
      Aracın boyutlarına gelecek olursam kafanızda bir örnek oluşması açısından alt segment olsa da Tiguan ile kıyaslayacağım;
      Aracın uzunluğu 4708mm, Tiguan ise 4486mm, yani araç Tiguan’dan yaklaşık 30 cm daha uzun.
      Aracın genişliği 1891mm, Tiguan ise 1839mm. Burada da 5 cm kadar bir genişlik farkı mevcut.
      Yüksekliğe gelecek olursam; 1676mm, Tiguan ise 1646mm yüksekliğe sahip. Burada da X3, Tiguan’dan 3 cm kadar daha yüksek olduğunu görmekteyiz.
      İç genişliğin yansıması olan Aks yani Dingil Mesafesine gelecek olursam; X3’ün Dingil Mesafesi, 2864mm, Tiguan’ın ise 2681mm. Burada da X3’de 18 cm kadar Tiguan’dan daha geniş aks mesafesi görmekteyiz. 
      X3’ün bagaj hacmi ise 550 Litre, Stepne’ye sahip Tiguan ile aynı.
      Bu ölçü kısmında Tiguan’la kıyaslamış olmam kafanızı karıştırmasın, Araç E SUV olarak Tiguan’dan çok daha önde, karşılaştırılmayacak kadar iyi.
      Aracın baz’dan dolu’ya doğru; X, M ve Luxury paketleri bulunmakta.
      Aracın başlangıç fiyatı 338.000 TL, yani anlayacağınız 520i ile aynı fiyatlardan başlamakta. Aynı motor ve şanzımanı da kullanıyorlar aynı zamanda. Bu da benim gibi bu araçlar radarında olan kişiler için karar vermekte zorluk yaratmakta.
      Aracın donanımlarını anlatmama pek gerek yok, incelediğim araçta aklınıza gelebilecek her donanım yer alıyordu. Özellikle BMW’lerin yeni büyük ekranları, her renk olabilen Ambiyans aydınlatmaları, yeni nesil hayalet göstergeleri ve iDrive’ı mükemmel.
      Bundan sonra bu aracın muadili ve aynı fiyatlarda olan 2.0 motorlu Mercedes GLC250’nin incelemesini sizlere sunacağım.
      Şimdi sizi çektiğim fotoğraflar ile baş başa bırakıyorum. @silvershadow @fcsrn @forzaGilles @Nfk @Jesi @Levent Tiryaki @yusufacs @xentus @iamalegend @Blackjoke @caglar_61 @[email protected] @OnurD7 @jajaja @Bekir @[email protected] @Savatage @scknklc @Alperen099 @Beşiktaş1903 @Enis @Ender @DuzboruDownpipe @ÖzDi






      Araçta hareket ile kontrol özelliği bulunmakta. Ve mükemmel çalışıyor.



    • Yazan: yer_ucagi_34
      Öncelikle konuma hoşgeldiniz. Başlık biraz iddialı oldu gibi.
      Bu incelemeyi normalde Range Rover incelemesinden daha önce yapmıştım. Ama Range Rover incelememizde bir de test sürüşü yaptığımızdan ve videolu olduğundan dayanamadım onu önce paylaştım.
      BMW M4'ü artık bilmeyen yoktur, çok yaygınlaşan bir araç haline geldi ülkemizde de. 4 Serisi Coupe'nin M Departmanı tarafından geliştirilen yarış versiyonu. Ama hem ülkemizde hem de dünya genelinde bu aracın standart olanı yaygın. 
      Bu aracın yani BMW M4'ün standart olanı 3.0 Litre hacminde Çift Turbolu Sıralı 6 Silindirli bir Turbo Benzinli motor yer alıyor. Bu motor 431 Beygir ve 550 nm Tork üretmekte. 0-100 Hızlanması 4.1 sn ve maksimum hız 250 ile sınırlandırılmış. Diğer versiyonlarda da aynı motor var ama beygir ve tork değerleri farklılaşmakta. 
      Ve bu motora 7 İleri Çift Kavramalı Şanzıman eşlik etmekte.
      Şimdi gelelim konumuz olan M4 CS'e. M4 CS denen versiyon standart M4'ün bir üstü, M4'ün en üst modeli olan M4 GTS'in altında yani ortada konumlanmış bir model.
      Standart M4'den farklı olarak Yine aynı motor ama 460 Beygir ile 29 Beygir daha güçlü ve 600 nm Tork değeriyle 50 nm Tork daha güçlü.
      Bunların dışında M4 CS'de ağırlık tasarrufu konusunda birçok uygulama mevcut. Örneğin; Kaput komple karbon(çok hafif, kapatabilmek için aniden çarpmanız gerekiyor.) Tavan Komple Karbon, Diğer parçalarda da olabildiğinde karbon kullanılmaya çalışılmış.
      Aracın içinde ise kapı kolları kaldırılmış, kapı panelleri karbon yapılmış ve çift bölgeli klima yerine tek bölgeli klima konulması tarzı işlemler yapılmış, normal M4'den daha hafif olmasına sağlayabilmek adına.
      Aracın  iç tasarımı zaten klasik BMW F30 kasa tasarımı. Bildiğimiz gibi 1 serisi 3 serisi 4 serisi ön konsol neredeyse tamamen aynı.
      Ama M4 CS Alcantara M Direksiyon ve komple Alcantara kaplı Ön konsol ile öne çıkmakta.
      Aracın dışını tasarım anlamında inceleyecek olursak, ön taraf standart M4'den büyük fark göstermemekte fakat stoplar mükemmel kristal tasarımıyla tüm ilgiyi üzerine topluyor.
      Şimdi gelelim BMW M4 CS'İn performans verilerine. Araç 460 Beygir ve 600 Tork ile 0'dan 100'e 3,9 sn'de çıkıyor. Maksimum hızı yine 250 ile sınırlandırılmış.
      Yakıt tüketimi ise ortalama 8,4 LT (Yalan)
      En can alıcı kısım olan fiyata da gelecek olursak Aracın fiyatı 1.200.000 TL. Standart M4'den yaklaşık 200.000 TL daha pahalı.
      Şimdi sizi çektiğim fotoğraflarla baş başa bırakıyorum. @silvershadow @caglar_61 @Adv_Dbl @DuzboruDownpipe @Porsche @driver_can @AhmetCakmak @ayb @forjust1day @forzaGilles @fcsrn @xentus @iamalegend @Nfk @OnurD7 @yusufacs @setirekli @leon_312 @mehmetmert  @ansolak












      Bebek arabası sığar bagaja.

       




×
×
  • Yeni Oluştur...