Jump to content

Geri Görüş Kamerası Montajı


fcsrn
 Paylaş

Recommended Posts


@Alpi abı benım ankarada tanıdık cok ama yınede tavsıyem oncelıkle Zulal abıdır ısının ehlıdır ve tertemız calısır bızzat ben kendım kendı aracıma bısuru sey yaptırdım zulal abıye bu arada ben de ankardan ozel gıttım zulal abının yanına gıtmenı tavsıye ederım yok uzak dersen tanıdık cok kısı var ankarada benım

Yorum bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
 Paylaş

  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.

  • Etiket tabanlı benzer içerikler

    • Yazan: SCC
      Haziran'da bisikletle geçtiğim nefes kesici yerleri eşime de göstermek için ve yukarıda bir trekking rotasını merak edip yürümek istediğimiz için sevgili Golf'ümüzü 31 Ağustos 2021'de vurduk yine dağlara taşlara  
      Geçen yaz ayları sebebiyle aşağıda 8 Haziran'daki ilk buluşmada görünen kar artık yoktu:

      Git gel 92 kilometrelik bu rotanın dikkatli bir kullanımla araçla çıkılabileceğini o gün bisikletle test etmiştim. Rotanın denize yakın tarafındaki 25 kilometresi beton ve kesme taş; geri kalanı taş toprak, manzara, akarsu, dağ, keçi, doğan...
      Rotanın harita üzerindeki görüntüsü:


      Zemin yapısı 25. kilometreden sonra hemen aşağıdaki fotoğraflarda geçtiğimiz yollardakiyle aynı. Bu da 26 çıkış 26 geri iniş olmak üzere yavaş fakat zahmetli kilometreler anlamına geliyor:


      Yavaş inip çıkmak hiç sorun değil çünkü manzarayı doya doya içimize çekebilmek için bir fırsat ve aynı zamanda profesyonel ekip olsa VW katalog çekimi yapılabilecek kareler var:



      Aracı buranın az ilerisinde 3066 metrede bırakıp yürüyüşümüze başlıyoruz:


      İlk adımlarda yüksek rakıma bir anda çıkmaktan dolayı (yani önceki gün deniz seviyesinde olmak veya bisikletle yavaş yavaş çıkmadığımız için) hızlı ve derin nefes almaya başlıyor fakat yarım saat kadar sonra daha normale dönüyoruz.



      Hem çok hızlı ve fazla şekilde sis geçişleri hem de dün geceki düğün yorgunluğundan ve yukarı geç varmamızdan dolayı aklımızdaki 14 kilometrelik orijinal rotaya sadık kalmayıp günün en yüksek noktası olan 3220 metreden geri dönme kararı alıyoruz ve yürüyüşe başladıktan 1.5 saat sonra 13:30'da araca vardığımızda çok doğru bir karar verdiğimizi anlıyoruz. Nitekim 14 kilometrelik yürüyüş en az 5-6 saat sürecekti ve akşam karanlığı ve soğuğuna kalma riskimiz doğacaktı.



      Araca geldiğimizde sol arka lastiğin içindeki havanın özgürlüğe adım attığını görmüş oluyoruz. Hanım yukarı çıkarken ilk defa "ya lastiğimiz patlarsa" demişti ve ben de "stepnemiz var; değiştiririz" demiştim bir özgüvenle Fakat araç 2. el olduğu için stepnede hava var mı, bijon anahtarı sağlam mı, kriko düzgün çalışıyor mu bir defa bile bakmamıştım... Neyse ki bunların hepsinin durumu normaldi ve bijonları sökmek için anahtar tepesinde tüm ağırlığımla tepinmem gerekse de, araç krikodan ilk defa lastik değiştirdiğim için acemilikten dolayı 1-2 defa kaçsa da aletlerin hiçbiri beni mahcup etmedi; FAKAT lastik bir türlü gelmiyordu. Vuruyorum, indiriyorum, kaldırıyorum, sıkıyorum, gevşetiyorum, tekme atıyorum, lastik hafif yere değer gibi olduğu için arabayı çamurluktan kaldırıyorum hanım sökmeyi deniyor ama yok yok yok. Durup durup dinlenip dinleyip yaklaşık yarım saat uğraşıyorum ama lastik bir türlü gelmiyor. Lastikçilerin tabancayla lastiğin üstüne hafif vurarak ne kadar kolay söktüğünü göz önüne getiriyorum ama yok arkadaş, lastik yuvasından çıkmamaya yemin etmiş... 
      Aklımdan 2 seçenek geçiyor: Ya aşağıdaki en yakın yaylaya yürüyüp yabancıdan yardım isteyeceğim ya da 400 metredeki Şenyuva'dan akraba arayıp 3 saate yakın gelmelerini bekleyeceğim. İkisini de kesinlikle hiç ama hiç istemiyorum. Bunları düşünürken yol üzerinden birkaç fotoğrafla küçük bir ara verelim:



      İyice sis çöktü. Hava 10 santigrat dereceye indi, zaten fazla efor bu yükseklikte daha yorucu oluyor ve lastik çıkmamakta kararlı. İyice delleniyorum.  Telefonun çektiği bir yerden babamı aramak aklıma geliyor ve "pas tutmuştur; sert tekme at" diyor. Ben zaten sinirimden birkaç tekme atmıştım zavallı lastiğe fakat işe yaramamıştı. Sonra gözüme yerdeki stepne ilişiyor. Alıyorum onu tüm gücümle sallaya sallaya iki lastiğin kauçuğunu birbirine vuruyorum. Tekrar tekrar her seferinde daha sert vuruyorum ve lastik sonunda pes edip yerinden ayrılıyor. Arabaya vardıktan 1 veya 1 buçuk saat sonra tekrar yol alabilir hâle geliyoruz ve acemilik çıkmış oluyor...

      (Bu arada teneke jantın görüntüsü çok hoşuma gitti. 4 lastiği de böyle mi kullansam diye düşünmeye başladım. Forumda kullananlar vardı galiba; fotoğraf atarlarsa sevinirim. Ayrıca paslı bölgeler için pas çözücü tavsiyesi de alabilirim)
      Artık sisler içerisinde iniş yolu:



      Betona kadar stepneyi de taş yarmasa diye daha temkinli iniyorum; 2. vitese atmak zaten mümkün değil. Buradan bisikletle toz kaldıra kaldıra 50-60 kilometre hızla keyifli inişim aklıma geliyor ve iç çekiyorum...
      Neyse ki sorunsuz bir şekilde medeniyete iniyoruz.
      Yol bilgisayarı şunları yazıyor:
      92 KM
      5 saat 17 dk.
      18 km/h ortalama hız
      8.1lt/100 km
      Ertesi gün lastikçide taşın kanala denk gelip kestiği yere yama yaptırıyoruz. O da akraba çıktığı için ücret almak istemiyor fakat el emeği için bir şeyler vermeden edemiyoruz (eline sağlık Yaşar Usta).

    • Yazan: obturator81
      Herkese merhaba , birkaç ay önce belediyenin ilaçlama aracının arkasında kaldık ve sol farda ilaç tabaka halinde kaldı. Sanayide far cila+ince sulu zımpara yaptırdık fakat çok etki etmedi.Bu asit tabakası nasıl çözülür eski haline gelir ? şimdiden teşekkürler.

    • Yazan: donti
      merhaba arkadaslar GOLF 7 arac icindeki direksiyon altında bu pas sizce neden olusmustur ? yorumlarinizi bekliyorum

    • Yazan: emre333
      Öncelikle herkese s.a ins.'da gezerken bir stori gördüm daha sonrasında youtube sayfasına baktım 7sohn kullanıcının adı kullandığı spoiler biraz abartı ama arkadan bakıldığında güzel görünüyor OETTINGER  firmasının geliştirdiği bir komple body kit ama ama ülkemiz koşullarında böyle yapılabileceğini pek sanmıyorum . Birde işin maliyet kısmı var sadece spoiler 1190 euro tl ile çarpmak bile istemiyorum.https://hg-motorsport.de/produkte/karosserieteile/oettinger-heckfluegel-tcr-street-fuer-golf-7 
       
    • Yazan: Hüseyin Koç
      Ürün Adı:  vites topuzu
      Detaylar:  sıfır 
      Konum:  İstanbul 
      Fiyat:  600 tl
      Fotoğraf:  





×
×
  • Yeni Oluştur...