Golf 8 R-Line alınmalı mı?


Hocam o kadar haklısınız ki alırken donanımlı araç almadığıma (7 midline) çok pişman olmuştum yeni a3 e baktığımda açık ara gözle görülür farklar var fakat arada bütçede oynuyor tabi o kadar parayı veren a3 üde alır düşüncesi doğuyor şuan sadece isim olarak golften şaşmamak düşüncesi algısıyla pişman olmaktan yana bir tedirginliğim mevcut fakat golf 8 life ve style paketlerini kullandım test ettim 1.0 la 1.5 arasında hissedilir fark var ki biri 3 silindir olmasından kaynaklı normal eski a3 olsa kesinlikle istemezdim ama yeni makyajlı a3 boş paketi bile s line gibi duruyor :D bu konuyu açmamdaki en büyük sebepte buydu yani bir yerde duygularıma tercüman oldunuz :)
Golf 7 'den geçerken, yeni Golf'ü inceledim fakat kaliteden tutun da donanım olarak da beni tatmin etmedi. Isıtmalı koltuk, direksiyon güzel bir özellik ama aracım hep kapalı otoparkta duruyor ve çok da ihtiyacım olmuyor. Zaten dış görünüş olarak da makyajlı Golf 7.5 yanında daha kötü duruyor bence. İç malzeme kalitesi olarak alt taraflarda ki malzeme kalitesi A3 ile hemen hemen aynı çok da fark yok ama A3'ün içi çok daha yenilikçi ve daha güzel duruyor. Araba alırken benim için kullanılması gereken donanımlar, acc ve şerit takip di bunlar da A3'de bulunuyor, kör nokta uyarı sistemini de dışarıda 2 ay önce taktırdım. Bu arada bütçeniz yetiyor ise 1.0 yerine 1.5 almanızı tavsiye ederim, 1.0'ın 1.5'a göre titreşimli ve sesli motoru , 1.4 tsi 'dan sonra çok da hoşuma gitmedi, keşke 1.5 advance paket A3 alsaydım deyip duruyorum,ama sline koltuklarının konforu çok iyi, beni cezbeden de sline koltuklar oldu.
 

bence alınır gayet de güzel olur fiyatı bugün 1 milyon üzeri çok ucuz bugün için çünkü eğer almazsanız her gün yükselecek ve yılbaşında keşke o fiyata alsaydım diyeceksiniz :) ilk geldiğinde 475bin verilir mi okadar para diyenler çok oldu şimdi düşünsünler verilir miymiş diye ?
segmentinde bence en iyi araba ne üstü ne altı tam olması gerektiği gibi tabiki bütçe yetse daha iyi arabalar alınabilir ama egea olmuş 650bin
 
HB istiyorsaniz bu fiyatlara A3 (sifir 1.0 advance bulunur)

Sedan-büyük araba olur diyorsaniz biraz dolu business Passat (2.el 10 bin km alti)

Yerden yüksek olsun isterseniz Mokka-Yeni T-roc (sifir)

Benim sahsi görüsüm: yukaridakilerin hepsi olur ama Golf 8'e bu para verilmez.

Bende Golf 8'i begenmiyenlerdenim, yeni opel astra ve pejo 308 geldiginde piyasa alev alir.
 
Son düzenleme:
Dünya çapında araba kıtlığı olmasaydı golf 8 volkswagenin iyi bir ders alacağı bir araba olacaktı diye düşünüyorum. Üstelik sözde dolu bir golf 8’e ile a3’ün aynı donanımlısı aradında fiyat farkı bile neredeyse yok.
Dolu a3 ile aynı donanımda golf almaya kalkışırsanız golf daha pahalıya geliyor.

Benim fikrim bulabilirseniz başka araçlara bakın
 
A3'de kaporta görüyorsun ama A3'de ki gibi front asisst , şerit takip, adaptif hız sabitleyici , 10" multimedya ve deri koltuklar yok . Adaptif hız sabitleyici ye alıştıktan sonra bir daha bu özelliği olmayan araç alır mıyım , asla. Ayrıca önünüze araç çıktığında siz fren yapmadan kendisi motor freni yaparak daha az fren yapmanızı sağlıyor, ayrıca ışıklar da öndeki araç hareket ettiğinde kendisi motoru çalıştırıyor. Sonuç olarak aynı paraya donanımsız bir Golf almak mantıksız. Ben aracı 1.0 rline Golf ile aynı paraya aldım.
adaptif hız sabitleme yeni corollada kullandım hiç gerekli değil BENCE(burda şahsi fikir beyan ediyorum bu bir başkasına göre değişkenlik gösterebilir.), istanbul e5 trafiği çekiyorsanız o zaman işe yarayabilir, ki dediğim gibi corollada olan özellik. Hayatımda iki aracım deri koltukluydu bir daha üstüne para verseler deri koltuklu araç almam çok kullanışsız, sırf gösteriş gibi geliyor bana. Hiçbir zaman algı için bir ürün almamışımdır, kendi ihtiyaçlarıma göre ürün almışımdır daima, golf8 life aracımı alırken bankada nakit 4 sıfır golf daha alacak param vardı, life benim istediğim donanımdaydı ve yeterliydi bende bu paketi seçerek ve beğenerek aldım ha keza motor seçimimde o yönde oldu, 1.0etsi yine alsam aynı motoru alırım. A3 ü inceledim dıştan gayet beğendim ancak iç deri standart olunca kafadan gitti zaten. Birde arka koltuk daha dar ve klostrofobik golf8 den ki passat b8 den sonra golf bile dar görünmüştü o hiç olmazdı. Bunların haricinde ABD Vaşingtonda üç yıl yaşamış ve pek çok araç almış satmış, 5litre benzinli motor araçlar kullanmış, egzotik araç dahi kiralamış biri olarak otomobil fanatizmi üzerinden polemik yaratacak değilim, forumdaki genel saygılı ortamdan ve güzel üsluptan çok memnunum, umarım yorumlarında herkes bu ayarı tutturur. Herkese aracıyla mutluluklar.
 
adaptif hız sabitleme yeni corollada kullandım hiç gerekli değil BENCE(burda şahsi fikir beyan ediyorum bu bir başkasına göre değişkenlik gösterebilir.), istanbul e5 trafiği çekiyorsanız o zaman işe yarayabilir, ki dediğim gibi corollada olan özellik. Hayatımda iki aracım deri koltukluydu bir daha üstüne para verseler deri koltuklu araç almam çok kullanışsız, sırf gösteriş gibi geliyor bana. Hiçbir zaman algı için bir ürün almamışımdır, kendi ihtiyaçlarıma göre ürün almışımdır daima, golf8 life aracımı alırken bankada nakit 4 sıfır golf daha alacak param vardı, life benim istediğim donanımdaydı ve yeterliydi bende bu paketi seçerek ve beğenerek aldım ha keza motor seçimimde o yönde oldu, 1.0etsi yine alsam aynı motoru alırım. A3 ü inceledim dıştan gayet beğendim ancak iç deri standart olunca kafadan gitti zaten. Birde arka koltuk daha dar ve klostrofobik golf8 den ki passat b8 den sonra golf bile dar görünmüştü o hiç olmazdı. Bunların haricinde ABD Vaşingtonda üç yıl yaşamış ve pek çok araç almış satmış, 5litre benzinli motor araçlar kullanmış, egzotik araç dahi kiralamış biri olarak otomobil fanatizmi üzerinden polemik yaratacak değilim, forumdaki genel saygılı ortamdan ve güzel üsluptan çok memnunum, umarım yorumlarında herkes bu ayarı tutturur. Herkese aracıyla mutluluklar.
Adaptif hız sabitleyici yanlış araç da deneyimlemişsiniz, öndeki araç ile arasına 2 araç giriyor Toyota'nın adaptifinde , hatta önüne pat diye atlayanlar olunca fren bile yapmıyor. Ataşehir'den çıkıp Gayrettepe'ye kadar işe gidiş trafiğinde kullanıyorum , ayağımı hiç gaza frene değmeden, hatta son açtırdığım traffic jam asisst ile birlikte sadece direksiyona zaman zaman dokunarak gidiyorum . Şehirler arası gittiğim İstanbul-İzmir otobanın da adaptif hız sabitleyici ile huzurlu bir biçimde seyahat ediyorum. A3 deri koltuklu Türkiye'de ki 3. aracım , ilk deri koltuklu aracım çok terletiyordu ama A3'de çok terletmiyor, ayrıca temizlemesi de kumaşa göre çok kolay. Olay banka da ki para meselesine gelirse banka da duran param ile 0 EQS bile alabiliyorum ama o parayı çocuğumun geleceği için yatırım amaçlı tutuyorum. 2 yıl Londra'da yaşadım , yaşadığım dönem içinde Türkiye'de satılan clio parasına 5 senelik Porsche 911 sahibi oldum , sonra da Mercedes clk aldım , hatta pistte Lamborghini ve Aston Martin deneyimim de oldu, ama Türkiye şartlarında böyle araçlara binmek oldukça masraflı ve gereksiz.
Golf 8'i , Golf 7'den sonra sevemedim hem dışı hem de içi ile, zaten bir çok otomobil otoritesi kalitenin düştüğünü belirtiyor, bu durum A3 içinde geçerli ama Golf'de bu daha çok hissediliyor. VW zaten Golf, Passat, Tiguan'ın fişini çekti, güncel kasalardan sonra üretilmeyecek, bütün üretimlerini elektrikli versiyonlara yönlendiriyor id3,id4,id5 gibi bundan dolayı eskisi kadar kalite yönünden üstüne düşmüyor eski modellerin.
 
Son düzenleme:
Adaptif hız sabitleyici yanlış araç da deneyimlemişsiniz, öndeki araç ile arasına 2 araç giriyor Toyota'nın adaptifinde , hatta önüne pat diye atlayanlar olunca fren bile yapmıyor. Ataşehir'den çıkıp Gayrettepe'ye kadar işe gidiş trafiğinde kullanıyorum , ayağımı hiç gaza frene değmeden, hatta son açtırdığım traffic jam asisst ile birlikte sadece direksiyona zaman zaman dokunarak gidiyorum . Şehirler arası gittiğim İstanbul-İzmir otobanın da adaptif hız sabitleyici ile huzurlu bir biçimde seyahat ediyorum. A3 deri koltuklu Türkiye'de ki 3. aracım , ilk deri koltuklu aracım çok terletiyordu ama A3'de çok terletmiyor, ayrıca temizlemesi de kumaşa göre çok kolay. Olay banka da ki para meselesine gelirse banka da duran param ile 0 EQS bile alabiliyorum ama o parayı çocuğumun geleceği için yatırım amaçlı tutuyorum. 2 yıl Londra'da yaşadım , yaşadığım dönem içinde Türkiye'de satılan clio parasına 5 senelik Porsche 911 sahibi oldum , sonra da Mercedes clk aldım , hatta pistte Lamborghini ve Aston Martin deneyimim de oldu, ama Türkiye şartlarında böyle araçlara binmek oldukça masraflı ve gereksiz.
Golf 8'i , Golf 7'den sonra sevemedim hem dışı hem de içi ile, zaten bir çok otomobil otoritesi kalitenin düştüğünü belirtiyor, bu durum A3 içinde geçerli ama Golf'de bu daha çok hissediliyor. VW zaten Golf, Passat, Tiguan'ın fişini çekti, güncel kasalardan sonra üretilmeyecek, bütün üretimlerini elektrikli versiyonlara yönlendiriyor id3,id4,id5 gibi bundan dolayı eskisi kadar kalite yönünden üstüne düşmüyor eski modellerin.
Hocam ACC dediğiniz özellik için golf 7.5 aracımda (her serisinde olmamasada) 3 veya 4 defa kullanmışımdır o kadar gerekli bir özellik değil. Trafikte dururken öndeki araç hareket ettiğinde motorun çalışması bazen sinir bile ediyordu. Adam milim milim hareket eder her seferinde araç çalışırdı. Yani velhasıl ACC elzem değil onun Yerine kör nokta harika birşey. Deri koltuk olayına gelirsek kişiden kişiye değişir tabi ama arkadaşım sıfır a3 S Line aldı, kışın arabaya her bindiğinde buz gibi oluyor diyor koltuklarına kilim bakıyordu, hiç memnun değil, onun yerine alcantar koltuklar 10/10. Yeni Golf 8 ile ilgili birkaç şey söylemek isterim. Golf 6 makyajlı (2 sene) Golf 7.5 (2 sene) kullanmış birisi olarak yalıtım konusunda çok iyi gerçekten ben çok memnunum ama kalite konusunda önceki modellerden taviz verilmiş iç dizayn konusunda çok yenilikçi. 1.0 R Line ise çok yakışıklı arabamı almadan önce bayide 2. Eli gördüm bayıldım duruşuna Yunus gri. Ama sırf ikinci el almamak için sıfır Life Cam tavanlı aldım, hakkınızda hayırlısı olsun.
 
Abi valla dayanamadım yazayım dedim yukarıda öyle kaliteli muhabbet dönmüş ki ve yeni astra ve 308 geldiğinde hala birileri c segment araba alabilecek durumdaysa eğer bu araba sevdası, muhabbeti değerlendirmeleri aynı şekilde devam ettirecektir. Alacak kisiler için objektif güzel yorumlar olacağına eminim. Konuya gelecek olursam yukarıda kendimi gördüm bir arkadaş alternatif olarak yeni kasa 2018 ve sonrası MB A serisi önermiş aynen katılıyorum zamanında 150 ye golf 6 mı satıp kredi ile 400 civarı olan A serisini almadığıma çok pişmanım. 1.3 160hp motor iç-dış dizayn deri-alcantara koltuklar ekranlar benim diyenin aklını karıştırır. Mk6 golfü bile çok sevmeme rağmen o paraya çıkacaksam Mercedes i tercih ederdim. Son olarak herkese teşekkür ederim golf 8 in tüm versiyonları ve audi a3 ü hiç binmeden deneyimleme fırsatı bulduk. Allah herkese hakkında hayırlısını nasip etsin.
 
Son düzenleme:
tavsiyeden ziyade neyi almak neye binmek istiyorsan al devam et yoksa bu işin sonu zaten yok...

en iyi araba marka model önemli değil senin olan bindiğin arabadır...
 
Abi valla dayanamadım yazayım dedim yukarıda öyle kaliteli muhabbet dönmüş ki ve yeni astra ve 308 geldiğinde hala birileri c segment araba alabilecek durumdaysa eğer bu araba sevdası muhabbeti değerlendirmeleri aynı şekilde devam ettirecektir. Alacak kisiler için objektif güzel yorumlar olacağına eminim. Konuya gelecek olursam yukarıda kendimi gördüm bir arkadaş alternatif olarak yeni kasa 2018 ve sonrası MB A serisi önermiş aynen katılıyorum zamanında 150 ye golf 6 mı satıp kredi ile 400 civarı olan A serisini almadığıma çok pişmanım. 1.3 160hp motor iç-dış dizayn deri-alcantara koltuklar ekranlar benim diyenin aklını karıştırır. Mk6 golfü bile çok sevmeme rağmen o paraya çıkacaksam Mercedes i tercih ederdim. Son olarak herkese teşekkür ederim golf 8 in tüm versiyonlarına ve audi a3 ü hiç binmeden deneyimleme fırsatı bulduk. Allah herkese hakkında hayırlısını nasip etsin.
O fiyatlara çıktığında Mercedes A serisi daha iyi bir seçenek.
 
3 yıl golf 6, 5 yıl golf 7 ve 1 aylık golf 8 Rline kullanıcısı olarak yorumlarımı aşağıda sıralayayım belki faydalı olur.

Golf 8'in - ve +'ları;
Kokpit
  • Rline aldığınızda ön koltukların kafalık bölümü koltuk ile bütünleşik olduğu için arka koltuktan kokpit görünümü sınırlanıyor. Rline koltukları sürücüyü iyi kavrıyor güzel bir tasarımı var.
  • Rline'da direksiyon tuş takımı da dokunmatik geliyor. Gelenekselci yaklaşımdan uzaklaşıp ID serilerine göz kırparak aracın çoğu bölümü dokunmatik olmuş golf 8'de.
  • Malzeme kalitesi hususunda genel görüşe katılıyorum. Golf 8 de kalitenin eski serilere kıyasla düştüğünü hissediyorsunuz fakat Rline kokpit tasarımıyla yine de kendini özel hissettiriyor. (Diğer donanımları da şirket aracı olarak kullandım hissiyat bu şekilde) Birde döşeme türü tavan siyah olarak geliyor.
  • Havalandırma ızgaralarını bel hizasına konumlandırdıkları için ayar yapmak biraz zor. Klima kuvveti de mezbaha gücünde, hasta olmanıza sebep olabilir. Garip bir tespit ama tespit işte :)

Farlar
  • Rline veya Style alacaksanız standar gelen Led farların aydınlatması gayet tatminkar ve homojen. Sellektör gücü güzel.
  • Olurda life almaya karar verirseniz, led farın aydınlatma lokasyonu aracın çok önü. Ek ayar yaptırmak gerekli.
  • Golf 7 jenerasyonunda alışık olduğumuz mükemmel viraj aydınlatması etkisi golf 8 Rline ve Style'da gelmiyor ama viraj aydınlatması fena değil.
  • Sis farı ise viraj aydınlatmasındaki ledlerin yanması ile sağlanıyor.

Sürüş
  • Motor olarak hala rodaj döneminde olsam da şirket araçlarında 1.0 etsi kullandım. Performansı yeterli fakat ekonomi odaklı bir motor. 1.0 alan adam uçacam kaçacam mantığında olmamalı. Yürütürseniz yürüyor bu arada, yokuşta gaza oturduğunuzda çok beklentiniz olmasın, üzebilir. (bir önceki golf 7'lerim 1.4tsi ve 1.6 tdi idi)
  • 1.0 etsi motor için şehir içinde 4,8-5,5 arasında gezebiliyorsunuz. Yakıt olarak tüketimi iyi. Uzun yolda da kasarsanız ve sürüş esnasında planlamaları iyi yaparsanız (serbest sürüş) 4,5 tüketebiliyorsunuz.
  • 1.5 Rline alırsanız DCC geliyor ve sürüş dinamikleri üzerinde ciddi etkisi var.
  • Rline'ın Style'dan farkı progresif direksiyon. Tur sayısı daha düşük ve benim daha çok hoşuma gitti.
  • En garip nokta olarak golf 8'in frenleri diyebilirim. Araç durmayacakmış hissiyatı verse de duruyor. Dozajlaması farklı geliyor. His olarak fren yaparken motor freni etkisi ile pedalda yeni kademe açılıyor gibi. :)

Genel
  • Ses sistemi kalitesiz diyemem fakat golf 7 jenerasyonu bence daha başarılıydı. Ses şiddeti olarak çeyrekte kullandığım seviyeyi şimdi orta seviyede kullanıyorum.
  • Dış görünüş olarak alınabilecek tek golf bence Rline donanım. Tamponlar ve yan marşpiyeller gayet yakışıklı duruyor.
  • En güzel farklılıklardan birisi golf 7'ye kıyasla aynaların camdan kapıya taşınması olmuş. Ne alaka derseniz, geri görüş açısını arttırdığı için kör nokta minimuma inmiş diyebilirim. Kör nokta asistanına çok ihtiyaç kalmıyor gibi.
  • Aracın yalıtımı iyileştirilmiş ve rüzgar direnci düşürülmüş. Sadece yanal rüzgarlardaki tepkilerinden çok hoşlaşmadım.
  • VW amblemi yanındaki kedi bıyığı ledinden çok hazetmiyorum ama zevkler ve renkler konusu.
  • Mavi ve kırmızı renklerine bulaşmayın nacizane önerim.
  • Ön arka IQlight opsiyonlu araç bulursanız kaçırmayın.
 
ALINMALI MI ? sorusu yanlış olmus bence , Eğer bütçeniz var ise bence ALIN, ama Kredi kullanarak alacaksanız ve suan ki aracınız size dert cıkartmıyorsa faiz ödemeye değmez, kredi faizleri şuan çok çok yüksek
 
Mk9 çıkana kadar Golf almazdım., 2017 'de yavaş yavaş hissettirmeden her sene malzemeden ufak ufak çalmaya başladırlar., tabii Seat/Skoda 'da aynı şeyi yaptılar., gelinen noktada Mk8 bana "neredeyse" eski kasa Leon kalitesinde gibi hissettiriyor.,

Elbette aracı gömmemek lazım hala segmentinde pek çok diğer markaların C segmenti araçlarından daha iyi bir araç olduğu biliyoruz ama kalitenin eskiye nazaran düştüğü de bir gerçek.,

Hiç Golf sahibi olmamış bir insan olsam bunları dert etmem gider alırdım,

Şuan malzeme işçiliği ve kalite anlamında Mk6 ve Mk7 kasanın dengi --> 8Y kasa yeni Audi A3 diyebiliriz., tabii ona da +200-250 bin fark isterler.,

8Y kasa yeni Audi A3 şuan C segmentinde en iyi araç bence.
Hocam açıkçası BMW 1 ve Mercedes a sınıfı a3’e göre bir tık iyi kalıyor yeni kasalarda. Ancak şunu söylemek lazım a3 f/p olarak tam tercihlik. Hatta ilginç şekilde şöyle söyleyeyim premium sınıf gereksinimlerini bu segmentte karşılayan (kapı içlerinde araç gövdesinin görünmemesi gibi) yalnızca BMW 1 serisi diyebiliriz.
 
3 yıl golf 6, 5 yıl golf 7 ve 1 aylık golf 8 Rline kullanıcısı olarak yorumlarımı aşağıda sıralayayım belki faydalı olur.

Golf 8'in - ve +'ları;
Kokpit
  • Rline aldığınızda ön koltukların kafalık bölümü koltuk ile bütünleşik olduğu için arka koltuktan kokpit görünümü sınırlanıyor. Rline koltukları sürücüyü iyi kavrıyor güzel bir tasarımı var.
  • Rline'da direksiyon tuş takımı da dokunmatik geliyor. Gelenekselci yaklaşımdan uzaklaşıp ID serilerine göz kırparak aracın çoğu bölümü dokunmatik olmuş golf 8'de.
  • Malzeme kalitesi hususunda genel görüşe katılıyorum. Golf 8 de kalitenin eski serilere kıyasla düştüğünü hissediyorsunuz fakat Rline kokpit tasarımıyla yine de kendini özel hissettiriyor. (Diğer donanımları da şirket aracı olarak kullandım hissiyat bu şekilde) Birde döşeme türü tavan siyah olarak geliyor.
  • Havalandırma ızgaralarını bel hizasına konumlandırdıkları için ayar yapmak biraz zor. Klima kuvveti de mezbaha gücünde, hasta olmanıza sebep olabilir. Garip bir tespit ama tespit işte :)

Farlar
  • Rline veya Style alacaksanız standar gelen Led farların aydınlatması gayet tatminkar ve homojen. Sellektör gücü güzel.
  • Olurda life almaya karar verirseniz, led farın aydınlatma lokasyonu aracın çok önü. Ek ayar yaptırmak gerekli.
  • Golf 7 jenerasyonunda alışık olduğumuz mükemmel viraj aydınlatması etkisi golf 8 Rline ve Style'da gelmiyor ama viraj aydınlatması fena değil.
  • Sis farı ise viraj aydınlatmasındaki ledlerin yanması ile sağlanıyor.

Sürüş
  • Motor olarak hala rodaj döneminde olsam da şirket araçlarında 1.0 etsi kullandım. Performansı yeterli fakat ekonomi odaklı bir motor. 1.0 alan adam uçacam kaçacam mantığında olmamalı. Yürütürseniz yürüyor bu arada, yokuşta gaza oturduğunuzda çok beklentiniz olmasın, üzebilir. (bir önceki golf 7'lerim 1.4tsi ve 1.6 tdi idi)
  • 1.0 etsi motor için şehir içinde 4,8-5,5 arasında gezebiliyorsunuz. Yakıt olarak tüketimi iyi. Uzun yolda da kasarsanız ve sürüş esnasında planlamaları iyi yaparsanız (serbest sürüş) 4,5 tüketebiliyorsunuz.
  • 1.5 Rline alırsanız DCC geliyor ve sürüş dinamikleri üzerinde ciddi etkisi var.
  • Rline'ın Style'dan farkı progresif direksiyon. Tur sayısı daha düşük ve benim daha çok hoşuma gitti.
  • En garip nokta olarak golf 8'in frenleri diyebilirim. Araç durmayacakmış hissiyatı verse de duruyor. Dozajlaması farklı geliyor. His olarak fren yaparken motor freni etkisi ile pedalda yeni kademe açılıyor gibi. :)

Genel
  • Ses sistemi kalitesiz diyemem fakat golf 7 jenerasyonu bence daha başarılıydı. Ses şiddeti olarak çeyrekte kullandığım seviyeyi şimdi orta seviyede kullanıyorum.
  • Dış görünüş olarak alınabilecek tek golf bence Rline donanım. Tamponlar ve yan marşpiyeller gayet yakışıklı duruyor.
  • En güzel farklılıklardan birisi golf 7'ye kıyasla aynaların camdan kapıya taşınması olmuş. Ne alaka derseniz, geri görüş açısını arttırdığı için kör nokta minimuma inmiş diyebilirim. Kör nokta asistanına çok ihtiyaç kalmıyor gibi.
  • Aracın yalıtımı iyileştirilmiş ve rüzgar direnci düşürülmüş. Sadece yanal rüzgarlardaki tepkilerinden çok hoşlaşmadım.
  • VW amblemi yanındaki kedi bıyığı ledinden çok hazetmiyorum ama zevkler ve renkler konusu.
  • Mavi ve kırmızı renklerine bulaşmayın nacizane önerim.
  • Ön arka IQlight opsiyonlu araç bulursanız kaçırmayın.
@yekk hocam selamlar hortlatiyorum konuyu ama gorurseniz eger :) yeni astradan sonra bir de golf 8 denemeyi dusunuyorum ama ozellikle mavi dusunuyordum nasil bi problemi var acaba vernik sorunu vs midir? Bir de 1.5lerde dcc standart degil diye biliyorum standart miydi?
Astradan da cok memnunum bu arada kaşıntı sadece bizdeki 😎
 


Geri
Üst Alt