Jump to content

Neden Golf 8 Alınmamalı?


Recommended Posts

Golf C segmentin öncu arabasıdır ve sınıfının en iyisidir diyebilirim.Evet en iyisidir mercedes bmv auidi gibi araçlara göre hem malzeme kalitesi hem fiyat performans hem de tutulan bir araçtır.Golf için sadece 5 kasa istekleri karşılayamadı onun haricinde hepsi tuttu.Golf 8 ise artık günümüzde yeni C segmentin önderi olacak diğer markaların ilham kaynağı olacak

Sizce Vw en çok sattığı modellerden birini pazarın gerisinde tutar mı?

DoğanARABACI bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

  • İleti 365
  • Oluşturuldu
  • Son yanıt

Konuda en çok paylaşım yapanlar

Konuda en çok paylaşım yapanlar

En beğenilen yorumlar

@smhk tasarımı kiminin hoşuna gider kiminin gitmez tartışılır konu. Tuşları dokunmatik yapsa ne olur ki ben bu aracı alsam o sunroof tan yine ses gelecek. Audi A3 premium bir araç tasarım ve malzeme k

Tartışma bitsin Golf 9 geldi

Eyvallah Furkan hocam, ben kısmet olursa alacağım ve aldığım hali ile kalmayacak o araç. Evet kabul ediyorum 2012 de Golf 7 tanıtımında beynimde şimşekleri çakan o etkiyi yapmadı Golf 8 Ama

Konudaki görseller

Ben 7 kasanın içini gördüğümde tüm gözlerin kapaklı olması ve konsol tasarımı  “vay premium olmuş kalite kokuyor resmen” dedirtmişti. Yenisinin her tarafı açık olması cidden anlamsız olmuş.Medyanın çıkıntılı olmasını açıkçası bende sevmiyorum hadi biraz yukarı aldın da o kadar mı be kardeşim.Ve hakikaten kaput çubuğu nedir bu devirde. Sen golfsün kendine gel :D 7.5 kasa sahipleri aracına iyi baksın. Ki gariptir 7 kasa daha çok seviliyor o da ayrı bir çelişki :) 

smhk bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Makyajıydı osuydu busuydu derken belki ileride güzelleştirilebilir, ama o ön bakış değişmediği sürece (Benim açımdan) bu golf alınmaz. Alsam bile her evin önüne park ettiğimde şöyle bi dönüp bakar "Keşke eski golfü satmasaydım" derim. Öyle olur demiyorum bakın DERİM.
Daha aracın tanıtımı yapılırken ilk gördüğümde de dedim " Bu şaka herhalde, gerçek golf 8 birazdan gelecek" diyerek kendimi avutmuştum. 

Hani bi araç tasarımı olur " vaybe şu bakışlara bak ne kadar agresiv duruyor, arka tarafı hele jantları....vs" dedirtir. Bu dedirtmedi işte.

smhk ve kdombayci bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
7 dakika önce, smhk yazdı:

@Alpyaman GTI versiyon bizim ülkeye gelmez gelse fiyatı 600-700k civarı olur. O paralar bu araca verilir mi? Verilirse air süspansiyon işine girilir mi? Bu görüntüyü elde edebilmek için çeşitli sorular ve bir bedel var maalesef.

Hergüzel şeyin bir bedeli vardır. Bir önceki yorumumda belirttiğim gibi alınacaksa rline alınır veya Rline gti çevrilir. Basic mk7 7.5 da bence mk8 basic görüntüsü ile aynı eşitlikte 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
5 saat önce, Mye06 yazdı:

Golf C segmentin öncu arabasıdır ve sınıfının en iyisidir diyebilirim.Evet en iyisidir mercedes bmv auidi gibi araçlara göre hem malzeme kalitesi hem fiyat performans hem de tutulan bir araçtır.Golf için sadece 5 kasa istekleri karşılayamadı onun haricinde hepsi tuttu.Golf 8 ise artık günümüzde yeni C segmentin önderi olacak diğer markaların ilham kaynağı olacak

Sizce Vw en çok sattığı modellerden birini pazarın gerisinde tutar mı?

Hocam tövbe de çarpılırsın 300 veren benim nazarımda 100 daha koyar gider premium alır asagiya bir video bırakıyorum (fiyatlar mevcut) belki size bir fikir verir; Ek olarak yeni A serisi sedanı bi inceleyin derim. 

 

smhk bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Valla ben mk8 i beğendim açıkçası. Sonuçta golf un tasarımında klasik çizgilerden vazgeçilmediği sürece çok farklı ve vurucu bi tasarım zor. Eğer artık beğenilmiyorsa golf1 ile başlayan kutu tasarımın da sonuna gelindi demektir. genelde beğenilmiyor evet ama bunda günümüzdeki suv popüleritesinin de etkili olduğunu düşünüyorum.

SM-A505F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş
4 saat önce, smhk yazdı:

@Alpyaman VW-Golf-R-Mk7.5_08.jpg?fit=1280,853

 

                          2021-volkswagen-golf-8-r-begins-nurburgr

 

Tekrar düşünün isterseniz :)

@smhkhocam, 

golf 7/ 7,5 ları ne kadar da sevsek gün gelecek 8 veya 9 ile değiştirir en fanatiğimiz bile ... 

bu iş basit iphone kıyaslamasına benziyor,  6S ne kadar efsanede olsa 12 yi alabilen alır ve unutur 6yı 

Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Bence yeni ekran güzel olmuş, kadran hizasında olması bütünlük sağlamış ki çoğu yeni araçta da bu şekilde oluyor artık, emanet gibi durmuyor bence, yeni BMW'lere benzettim hatta. Dışını ise beğenmedim, bir 7.5 Highline gibi değil.

tarihinde hakanb tarafından düzenlendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Ben de 6 ve 7 kasaları kullandım. Zamanında 6 harika geliyordu, 7'ye de bütçem yetmediği için çok bakmıyordum bile. Şimdi Golf 7 aldım, 6'ya baktıkça ne kadar eski bir arabaymış diyorum. Diyeceğim o ki bence zamanla gözler alışır, 7 veya 7,5 eski gibi gelmeye başlar. Şimdi çıplak gözle görmedik, videolarda ve fotoğraflardakinden daha iyi olacaktır diye düşünüyorum. İnşallah hayal kırıklığı yaratacak durumda değildir.

Seastar76 bunu beğendi
Gönderi bağlantısı
Sitelerde Paylaş

Hesap oluşturun veya yorum yazmak için oturum açın

Yorum yapmak için üye olmanız gerekiyor

Hesap oluştur

Hesap oluşturmak ve bize katılmak çok kolay.

Hesap Oluştur

Giriş yap

Zaten bir hesabınız var mı? Buradan giriş yapın.

Giriş Yap
  • Konuyu Görüntüleyenler   0 kullanıcı

    Sayfayı görüntüleyen kayıtlı kullanıcı bulunmuyor.




  • İletiler

    • @SCC  bilgiler icin cok tesekkurler hocam. Sizin videoyu izledikten sonra ps4e karar verdim sayilir. Sizin model neydi aractaki. Ps4 mu.
    • Bende 1.0 tsi dsg kullanıyorum 3 yıl oldu. İlk çalıştırma ve start stoplar sarsıntılı oluyor malum 3 silindir olduğu için. Start stopu kapatıp kullanmazsan sıkıntı kalmaz. Onun dışında uzun yolda da şehir içinde de gayet kullanışlı. Performans istiyorsan 1.5 büyüktür 1.0 tabiki, ama maliyette aynı oranda büyük oluyor. 
    • Direkt nokta atışı model bilgisi veremeyeceğim fakat bu iki markayı da şu yönlerinden kıyaslayacağım; gerisi size kalmış. Özellikle uzun dönem performansı sorduğunuz için öncelikle bildiğiniz üzere lastik hamurunun sert olması lâzım. Yani hemen eriyip, yok olup, ufalanmaması lâzım. Bunu marifetmiş gibi söylemiyorum fakat şuan Golf aracımız üzerindeki lastikler 71.000 kilometredir aynı ve geçen ay şu konudaki manevrada gösterdiği yol tutuşu performansını siz kendiniz değerlendirin: http://www.golftutkusu.com/topic/14285-120-ile-giderken-yola-köpek-atladı-arabayla-nasıl-dönülmez-araç-içi-kamera-incelemesi/?tab=comments#comment-271397 Bu lastikler Michelin. Bolu'nun soğuk kış sabahlarını da gördü; Yukarı Kavrun'un sarp yollarına da girdi; burada lastik ne zaman patlayacak, ne zaman yandan yırtılacak diye saatlerce kelle koltukta gittim fakat hiç oralı olmadılar. Geçen kış bir ara Lassa kış lastiği taktık; söktüğüm Michelin lastiklere ışık hızıyla geri döndüm. Lassa'nın düşük hızda olsa dahi aracı spin attıracak kadar anında kopup gittiği ıslak virajlarda Michelin bana mısın demiyor. Good Year'ı ise babamın Transporter'ından biliyorum. Lastikler o kadar yumuşacık ki pamuk gibi Sakız gibi eziliyor; en ufak bir sivri maddede patlayıveriyor. Babamın 1 ay içerisinde 2-3 kez lastikçiye gittiğini hatırlıyorum; Michelin ile 71.000 kilometredir sadece 1 defa ufak hava kaçağı için lastikçiye gittim. Michelin'in kuruluş tarihi 1889, Good Year 1898. İlki Fransız, ikincisi Amerikalı. Amerika'da yol altyapısının ezelinden beri gelişmiş olduğunu ve Fransa Alpleri'nin çetin şartlarını düşündüğümüzde, hangi markanın hangi şartlar altında Ar-Ge çalışmaları yaptığını düşünmek de faydalı olacaktır. Ayrıca, tanesi 4 otomobil lastiğiyle aynı fiyatlara denk gelebilen daha teknik ve özel bisiklet lastiklerini Michelin'in hem yol hem dağ bisikletleri için ürettiğini gördüm ve kullandım fakat Good Year'ın bu ürünlerine pazarda rastlamadım.
    • @onRGizliGarage merhaba hocam fiyat nedir
×
×
  • Yeni Oluştur...