Motor Aşırı Isındı Uyarısı, Yardım !


Arkadaşlar merhaba, benim aracimda da devirdaim pompasinin baglandigi bolgede kaçak tespit edildi. Conta degisimini sordum olmaz komple degismesi lazim dediler. Servise biraktim araci. Kafama takilan soru bu parcayi degismek icin sokulen kisimlarda sorun cikar mi? Triger vs sokulecek sanirim. Ayarinin bozulmasi va gibi olumsuz bir durum gelisir mi sizce?
Aracınız 100 bine yakınsa trigerı da aradan çıkartın km düşükse size kalmış işçilik triger için ayrı bir dert tsi 180bin tdi 120 bin normal şartlarda değişim gerektiriyor.

 
Aracınız 100 bine yakınsa trigerı da aradan çıkartın km düşükse size kalmış işçilik triger için ayrı bir dert tsi 180bin tdi 120 bin normal şartlarda değişim gerektiriyor.
Hocam aracim 56 binde sizce deger mi

 
Hocam aracim 56 binde sizce deger mi
Kendi aracım olsa sadece devirdaimi değiştiririm ne olacağı belli değil belki satarsınız alan adam bunu  trigeri değişmiş 2 bin daha fazla veriyim mi diyecek? Kaldı ki km de çok düşük. Devir daimi serviste değiştirmenizi öneririm garantil iş olur.

 
Öncelikle yorumlarınız için herkese teşekkür ederim.Bu arada Ramazan bayramınızıda kutlar, hayırlara vesile olmasını dilerim.Önceki yorumumda söylediğim gibi bugün bir yolculuk yapmam gerekiyordu.Burada yazılanlardan sonra aracı kullanmamayı düşündüm, fakat hem önemli bir durumdan ötürü yolculuk yapmam gerekiyordu hemde uyarıyı ilk gördüğümde hararet ibresine dikkat etmemiştim ve gerçekten bir sorun olup olmadığını hararet ibresinin 90 derecenin üstüne çıkıyormu diye merakımdan, yola çıkmadan önce yağ ve su seviyelerini kontrol ederek ve 90 derecenin üstüne çıkmaya başladığı anda sağa çekip durmayı göze alarak  120 km olan yolculuğumu tamamladım.Gözüm hararet ibresi ve yağ sıcaklığındaydı.Gidiş yolunda korktuğumdan 70 km hızı geçmedim, ama hızlanmaya başladığımda sanki ufaktan yukarı doğru kıpırdıyordu hararet ibresi bende yüklenmedim o yüzden, dönüş yolunda ise varış noktasına yaklaşınca hızımı arttırdım ve hatta klimayıda açtım.Hararet ibresi 90'ı geçmedi.Yolculuk esnasında yağ sıcaklığı max 105 dereceyi gördü.Ve yolculuğun sonunda dahi fan çalışmadı.İlk olay olduğunda öğle vaktiydi ve hava 35 36 derece civarlarında.Bugün ise yağışlı ve fotoğraftada gördüğünüz gibi ortalama 14-16 derece civarlarındaydı.Bununla ilgili olabilirmi bilmiyorum.Çarşamba günü servise  götürmeyi düşünüyorum.Fakat bir arıza var ise servis bunu cihaz vs. bağlayıp görebilecekmi yoksa aynı olayın tekrar başıma gelmesini mi bekleyeceğim bilmiyorum... @forzaGilles @Ender @atacandiri @ZITIPAŞA @typhoons

Ekli dosyayı görüntüle 32954
Yağ sıcaklığından ziyade Hararet önemli :)  

20170727_230829.jpg

 

Geri
Üst Alt