bir otomobil alma hikayesi


bugün arkadaşla konuştuk, 2016 teklifini gönderdi, tamam dedim, geçecekmiş talebi, 2-3 hafta sonra kapora için ararım dedi, 1000 tl yeter dedi, artık bilmiyorum niye 2-3 hafta sonra kapora ama süreç öyle demek ki, şimdi sipariş numarası mı isteyeceğim?  :000049-medium:

 

bugün arkadaşla konuştuk, 2016 teklifini gönderdi, tamam dedim, geçecekmiş talebi, 2-3 hafta sonra kapora için ararım dedi, 1000 tl yeter dedi, artık bilmiyorum niye 2-3 hafta sonra kapora ama süreç öyle demek ki, şimdi sipariş numarası mı isteyeceğim?  :000049-medium:
hocam talebiniz Almanya'ya iletiliyor. 2 hafta içinde üretime planlanıyor. o durumda bir sipariş numarasi oluşuyor. sonra o numarayla volkswagenim.com dan takibe başlıyorsunuz. 

10 gün sonra sipariş numaram noldu diye arayıp sormaya başlayabilirsiniz. :)

 
teşekkürler Murat hocam, görmemişim yazınızı...

bugün konuştum, haftaya oluşurmuş büyük ihtimal sipariş numarası...

 
efendim st'mi aradım dedim ki: "sipariş için aramadım, sipariş numarası oluşmamıştır daha ben başka bir şey soracağım, dün şu media ile ilgili mesaj atmıştım..."

dedi ki "aaa olur mu, oluştu siparişiniz, kabul edilmiş üretime planlanmış"  "vaay" dedim "teşekkürler...", neyse app-connect konusunu konuştuk, daha doğrusu o neyin neden olamayacağını anlattı bana, sonra siparişimi mesaj olarak gönderdi,

o da ne?! uled yok, sürüş profili seçme yok...

aradım hemen "eee dedim bunlar yok", farkında bile değil, "ben döneyim size..." dedi,

neyse dönmedi tabi ben aradım tekrar, "sizin siparişte" dedi "maalesef talep eden arkadaş unutmuş o 2 opsiyonu, yeniden sipariş geçeceğiz ama merak etmeyin süre uzamayacak..."  yani bir standart yok ki bu işin zaten uzayıp uzamadığını kontrol etme gibi bir durumun yok, "peki" dedik... ne yapalım... sonra app-connect konusunu sordum tekrar, apar topar kapadı telefonu çok yoğunmuş beni arayacakmış... yapacağı da, zaten sıfır yapılacak araca onu takma bunu tak diyecek...

zinhar!!

denebilir mi böyle bir şey...

 
efendim st'mi aradım dedim ki: "sipariş için aramadım, sipariş numarası oluşmamıştır daha ben başka bir şey soracağım, dün şu media ile ilgili mesaj atmıştım..."

dedi ki "aaa olur mu, oluştu siparişiniz, kabul edilmiş üretime planlanmış"  "vaay" dedim "teşekkürler...", neyse app-connect konusunu konuştuk, daha doğrusu o neyin neden olamayacağını anlattı bana, sonra siparişimi mesaj olarak gönderdi,

o da ne?! uled yok, sürüş profili seçme yok...

aradım hemen "eee dedim bunlar yok", farkında bile değil, "ben döneyim size..." dedi,

neyse dönmedi tabi ben aradım tekrar, "sizin siparişte" dedi "maalesef talep eden arkadaş unutmuş o 2 opsiyonu, yeniden sipariş geçeceğiz ama merak etmeyin süre uzamayacak..."  yani bir standart yok ki bu işin zaten uzayıp uzamadığını kontrol etme gibi bir durumun yok, "peki" dedik... ne yapalım... sonra app-connect konusunu sordum tekrar, apar topar kapadı telefonu çok yoğunmuş beni arayacakmış... yapacağı da, zaten sıfır yapılacak araca onu takma bunu tak diyecek...

zinhar!!

denebilir mi böyle bir şey...
Hocam ben çok sinirleniyorum böyle durumlara bu nedir aaa biz bunu unuttuk kendini unutsaydı bence daha iyiydi. Kabul edilebilir birşey değil. Bir de şöyle bir durum var biz sipariş veren olarak stlerin peşinde koşuyoruz. Sipariş verirken size benzer bir durum bende yaşamıştım. St sipariş verirken demiştim ki koltuk rengi titanyum siyah olacak bu st quarsit gri yapmış. Arıyorum işim çok yoğunum "telefonu kapat kapat"  ben seni akşam ararım. Akşam arıyorum gene yoğunum "telefonu kapat kapat" ben seni yarın ararım diyordu. En sonunda dayanamayıp patlamıştım. O kadar hayallerle sipariş veriyoruz ki 1 gün değil 1 saat bile geç kalmasını istemiyor insan bu kadar beklemeye. Son olarak hocam size süre uzamayacak demiş takipçisi olun süreyi uzatabilirler.

 
Hocam bende bu durumun olacağını varsayarak resmen sipariş verene kadar adamın başının etini yedim, kaporayı verdiğimde sipariş formunun üzerine istediğim donanımlar olmazsa almayacağımı yazıp imza attım, biliyorum çok bi geçerliliği yok ama olsun. Sonra sipariş geçilene kadar ensesindeydim, sonra sipariş oluştuktan sonra aradım bana ekran görüntülerini gönderdi, tek tek kontrol ettim. Ancak o zaman içim rahat etmişti. [emoji4]

@magic

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Hocam bende bu durumun olacağını varsayarak resmen sipariş verene kadar adamın başının etini yedim, kaporayı verdiğimde sipariş formunun üzerine istediğim donanımlar olmazsa almayacağımı yazıp imza attım, biliyorum çok bi geçerliliği yok ama olsun. Sonra sipariş geçilene kadar ensesindeydim, sonra sipariş oluştuktan sonra aradım bana ekran görüntülerini gönderdi, tek tek kontrol ettim. Ancak o zaman içim rahat etmişti. [emoji4]@magic

Sent from my iPhone using Tapatalk
Sefik hocam o kadar kasmana gerek yoktu. Ariyorsun ne oldu bizim is ben sana gondermedimmi onu kardesim diyor. Unuttun diyorsun oda gonderiyor. Bende boyle oldu hep. Onlara da yazik ya izne bile cikamiyorlar suanki satis yogunlugu yuzunden.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Hak veriyorum ama takip etmezsen kalacak gibi geliyor, ki kendisi ile 2016 model olacak diye anlaşmamıza rağmen ertesi hafta siparişi geçerken "2015 istiyorum doğru değil mi" demesi beni benden almıştı ?

 
efendim st'mi aradım dedim ki: "sipariş için aramadım, sipariş numarası oluşmamıştır daha ben başka bir şey soracağım, dün şu media ile ilgili mesaj atmıştım..."

dedi ki "aaa olur mu, oluştu siparişiniz, kabul edilmiş üretime planlanmış"  "vaay" dedim "teşekkürler...", neyse app-connect konusunu konuştuk, daha doğrusu o neyin neden olamayacağını anlattı bana, sonra siparişimi mesaj olarak gönderdi,

o da ne?! uled yok, sürüş profili seçme yok...

aradım hemen "eee dedim bunlar yok", farkında bile değil, "ben döneyim size..." dedi,

neyse dönmedi tabi ben aradım tekrar, "sizin siparişte" dedi "maalesef talep eden arkadaş unutmuş o 2 opsiyonu, yeniden sipariş geçeceğiz ama merak etmeyin süre uzamayacak..."  yani bir standart yok ki bu işin zaten uzayıp uzamadığını kontrol etme gibi bir durumun yok, "peki" dedik... ne yapalım... sonra app-connect konusunu sordum tekrar, apar topar kapadı telefonu çok yoğunmuş beni arayacakmış... yapacağı da, zaten sıfır yapılacak araca onu takma bunu tak diyecek...

zinhar!!

denebilir mi böyle bir şey...
Emre abicim, vakti geldiğinde kısmet olursa ben de o kıymetli kavuşma anına tanıklık edeceğim inşallah ancak aman tövbe bir nokta eksik, gedik, sen de tatminsizlik oluşturacak bir durum olursa inan çok ama çok üzülürüm, kendimde suç ararım  :(  Panik yapmıyorum desem yalan olur...

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Emre abicim, vakti geldiğinde kısmet olursa ben de o kıymetli kavuşma anına tanıklık edeceğim inşallah ancak aman tövbe bir nokta eksik, gedik, sen de tatminsizlik oluşturacak bir durum olursa inan çok ama çok üzülürüm, kendimde suç ararım  :(  Panik yapmıyorum desem yalan olur...
Erkan'cım hiç olur mu öyle bir şey, senin ne suçun olabilir? ordan almasam başka yerden alacağım, heryerde bu sorunlar oluyor, keyfimiz yerinde hiç merak etme, yine sorun olsun farketmez en fazla bakarız almayız ne olacak? 

 
Orhan Hoca dedi:
Emre hocam üretime planlanmışsa ona artık ekleme yapamazlar benim bildiğim. yeni sipariş geçecek ve nasıl süre uzamayacak bu bence üstü örtülü bir teselli gibi geldi bana. inş dediklerini gerçekleştirirler.

Bir kavuşsaydın aracına.  kendi aracım gibi beklemedeyim bende. hayırlısı bakalım. ama bizim zamanımızda 4 ay bekliyorduk. yine de opsiyonları elde etmek için beklemeye değer bence. daha u ledleri çakar yapacağız inş. s=s15
aynen öyle Orhan kardeşim, yeni sipariş olacak, sipariş no değişecek, süreyi bilmiyorum bence de uzar ama bunun bir standartı olmadığı için bilme şansımız yok, sağolasın...

 
aynen öyle Orhan kardeşim, yeni sipariş olacak, sipariş no değişecek, süreyi bilmiyorum bence de uzar ama bunun bir standartı olmadığı için bilme şansımız yok, sağolasın...
Kıymetli üstadım;

Bana kalırsa  sipariş numarası aldığınız andan itibaren minimum 47 maksimum 60 gün sonra elinizde olacaktır anahtarları.  

Bundan iki yıl önce Sipariş ile teslimat arasında geçen  süre 120 günden aşağı olamazdı. 

Artık üretim ve teslimat süreci son derece hızlı.

 
"siparişiniz üreticiye iletildi"

:)

IMG-20160215-WA0001.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Sefik hocam o kadar kasmana gerek yoktu. Ariyorsun ne oldu bizim is ben sana gondermedimmi onu kardesim diyor. Unuttun diyorsun oda gonderiyor. Bende boyle oldu hep. Onlara da yazik ya izne bile cikamiyorlar suanki satis yogunlugu yuzunden.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam sozum size degil;

Satis yogunlugu yuzunden bu kadar hata ve gecikmenin yasandigi tek firma bu ulkede Dogus sanirim.

Ona göre planlama yapsinlar adam alsinlar efendim oyle sacmalikmi olur.

Ben aracimin parasini pesin pesin vermisim.arac bayiye gelmis,tanıtım istemez aracimi teslim edin,anahtari verin sadece dedim,efendim yogunuz vs haftaya çarşamba-perşembe belki olur falan deyince karsimdaki bir patladim heralde oyle laf isitmemistir hayatinda o adam.

Eger yapamiyorlarsa biraksinlar efendim sacma sapan bir durum bu.

Zaten piyasa bedelinin ustunde rakamlar oduyoruz bu araclara (bilerek tabiki)

 bu satis politikalari insanlari canından bezdiriyor,aldigi alacagi araçtan vazgeciriyor.

Marka değerini arttirmak bu degil.

Nasil olsa satiyoruz mantigini birakmali artik dogus.

Bu isleri Almanyaya anlatacak birisi lazim bu ulkeden.

Paranla rezil olmanin tarifi tam olarak bu oluyor,Cidden can sıkıcı durumlar.

 

Hee bu arada problem sadece Dogusta degil.

Satış Temsilcilerinin genlerine lakaytlikda ciddi anlamda işlemiş artik.sirket ici bir huy haline gelmis bu.

Yani st lerde masum degil.

 

Geri
Üst Alt