Golf 1.2 tsi buji


Motosiklet parça stokum



Buji fotoda kaybolmuş cünkü tek silindir


63594bdb94712bff8124379e4af9d603.jpg


 

benim aracıma özel serviste ngk takıldı ama inşallah orijinalidir emin değilim 

 
araç 2014 model ise   biraz geç kalmışsınız gibi . tamam 45 bine giriyorsunuz ama .  bujiler için 4 yıl yada 60 bin hangisi önce dolarsa  kuralı olduğu için hatırlatayım dedim . 

tabi ustanıza bujileri  baktırdığınızı tahmin ediyorum  o zaman sorun olmayabilir  KABUL........ geçen sene ve ondan önceki bakımda  ? 

iyi bir usta  buji başlarına bakarak  ilerde ne zaman ne kadar sürede mefta olacağını  bilir !  (oksitlenme / korozyon  gözle test olayı ) 
Hocam benim bir akrabamın aracı 2014 ağustos  çıkışlı polo  tsi , şu an 7 bin km de . O bujide hangi zamanı dikkate almalı? 

Bir de vw önceden 45 bin km de değişirken (2010 zamanları)   artık günümüz yakınlarında  60bin km de mi değişiyor?

 
benim aracıma özel serviste ngk takıldı ama inşallah orijinalidir emin değilim 
Ne kadar fiyat aldılar? Ngk buji takımı gördüğüm kadarıyla min.  250 tl civarları gibi.

 
Hocam benim bir akrabamın aracı 2014 ağustos  çıkışlı polo  tsi , şu an 7 bin km de . O bujide hangi zamanı dikkate almalı? 

Bir de vw önceden 45 bin km de değişirken (2010 zamanları)   artık günümüz yakınlarında  60bin km de mi değişiyor?
polo için de değişen olmaz  4 yıl yada 60 bin kuralı var  .   2018  de    bujiler için  usta   hadi bujiler iyi dediyse 2019 a  sonra aynen 2020 ye kalmış bir hikaye olabilir. 

ama ben olsam 5 yılı geçirmezdim.  6 yılda 7 bin km yaptı diye  değişmez durumu yoktur.. İllaki   gözle kontrol onayı şart uzatmaları oynatmak için 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
polo için de değişen olmaz  4 yıl yada 60 bin kuralı var  .   2018  de    bujiler için  usta   hadi bujiler iyi dediyse 2019 a  sonra aynen 2020 ye kalmış bir hikaye olabilir. 

ama ben olsam 5 yılı geçirmezdim.  6 yılda 7 bin km yaptı diye  değişmez durumu yoktur.. İllaki   gözle kontrol onayı şart uzatmaları oynatmak için 
Km si az olmasına rağmen geç değişirse bobin, buji kablosu sorunları mı erkenden gelebilir?

Zaman çok geçse bile Bujiler çok km yapmasa bile elektriksel iletimi mi iyi sağlayamamış olur ?

 
hocam   buji kutup başlarında zamana bağlı  oksidasyon / korozyon dan bahsetmiştim (km yapılamasa bile) .  yani olay  sağlıklı  full performans  ateşleme mekanizması  . oksijenle  tam performanslı bir ateşleme/kıvılcım için  buji başlarının deforme olmaması lazım. 

daha ileri teknik açıklama için daha bilgili arkadaşlar eklemelerde bulunabilir.  Benim düzey bu seviyede anca bu kadar . 

 
hocam   buji kutup başlarında zamana bağlı  oksidasyon / korozyon dan bahsetmiştim (km yapılamasa bile) .  yani olay  sağlıklı  full performans  ateşleme mekanizması  . oksijenle  tam performanslı bir ateşleme/kıvılcım için  buji başlarının deforme olmaması lazım. 

daha ileri teknik açıklama için daha bilgili arkadaşlar eklemelerde bulunabilir.  Benim düzey bu seviyede anca bu kadar . 
Tamam hocam anladım.  (y)

 
ben ngk takımı 80 tlye aldım bana yan sanayi mi itelediler şimdi halbuki sordum internette 250 den aşağı değil nasıl 80 dedim dediler nette farklı olur :D

 
@Generalsanko Bosch buji 5 para etmez uzak durun! 

NGK oldukça iyi markadır., Aracın üzerindekiler yani fabrikanın taktıkları da NGK markadır., fakat dışarda sahtesi çok oluyor., dışarda 250-270 tl. arası buji., servis rakamını tam hatırlamıyorum ama en fazla 100-120 lira oynar., 

4 senede bir değişen bir parça için benim tercihim servisten almak olurdu., Ama güvendiğiniz ve orjinal sartığından emin olduğunuz bir yer varsa dışardan ngk almanızda sakınca yok., 

Yanlış hatırlamıyorsam serviste 4 adet fiyatı 360 gibi bişeydi., (eco seri olmayan  üründen bahsediyorum..!!)

 
Moderatör tarafında düzenlendi:

Buji konusunda bence yan ürün kesinlikle alınmamalı bende 6 ay önce değiştim serviste bazı şeylerde yan sanayi olabilr ama motor konusunda kesinlikle ve kesinlikle orjinal tercih edin derim 

 

Geri
Üst Alt