1.0 TSi yazılım



Hocam ben size katılıyorum . Sıkıştırma oranlarına bakmadım ama diyelim 1.0 tsi daha fazla kuvvet altında çalışıyor . Ben şurdayım bir parçanın sınırını o parçanın dayanıklılığı belirler . Çok güçlü bir parça çok sıkıştırırsa ve bu dayanımın altında bir kuvvetse bu parça sınıra yakın olmaz . Bir parça düşük dayanıma sahip ve o dayanıma yakın kuvvetler altında çalışıyorsa bu parça sınıra yakındır .  Yani demek istediğim şu verileri incelemeden o motor sınıra yakın demek doğru değildir .
Zaten incelemeden normal motora sınıra daha yakın deme durumu yok sadece yazılım için normal şartlar için konuşarak böyle diyoruz yoksa söylediğiniz her şeye katılıyorum ben de.

 
Hocam şöyle tolerans genelde düşük tutulur ve bu parçadan bağımsızdır . Ne kadar yüksek tolerans o kadar maliyettir . 
Çok güzel söylemişsiniz hocam, bunun normali zaten budur. Ben de böyle düşünerek kendimce söylüyorum yoksa 2.0 TSi ile aynı parça kalitesi ile üretilen bir 1.0 TSi tabiki de aynı dayanıma sahiptir. Fakat marka neden böyle bir şey yapsın. Her motor kendine göre dayanıma sahip.

 
Bu arada biz golf dışındaki araçlarımızın bakımını 5 bin kmde bir motul kullanarak yapıyoruz . 15 bin yağ bakımı için çok geç bence . 

 
Bu arada biz golf dışındaki araçlarımızın bakımını 5 bin kmde bir motul kullanarak yapıyoruz . 15 bin yağ bakımı için çok geç bence . 
Aracın ömrü açısından bunun dışında da her anlamda çok faydalı bir uygulama.

Golf'te neden aynı şekilde bakım yapmıyorsunuz ?

 
Aracın ömrü açısından bunun dışında da her anlamda çok faydalı bir uygulama.

Golf'te neden aynı şekilde bakım yapmıyorsunuz ?
Golf içinde yapılması gerekiyor aslında 15 bin bir bakım için çok uzun bir süre . Golf garantili ve servis bakımlı olduğu için hiç ellemiyorum .

 
Bizim fabrikada 1.4 atm.motor 90 beygir aynisinin turbolusu 120 bg.bence olabilir...

 
Vallaha abilerim sayeniz de güzel bir forumda olduğunu anladım yazılım kafamda var araç 12bin de 100 bin olmadan satarım zaten ama benden sonra alacak insanın vebalinede girmek istemiyorum aracı yazılımlı kullanan birisine de danışmak lazım 1.0 tsi ödüllü ve verimli motor fordun 1.0 180 lik motoru ve f1 lerin 1.6 1000 ho oldugunu unutmayalım 

 
@Furkan724 Sen yazilimla ugrasicagina su arabani yikasana, benimkinden daha pis Golf birtek seninkisini gördüm B) , hadi benimkisi tungsten gri, kiri belli etmiyor, birde gecen gün otoparkta senin ön silecekleri kaldirmislardi, nasil basarmislar-cizmislermi kaputu?

 

Arkadaşlar asil mesele piston çap ve uzunluk oranlari.Mesela 1.0 piston ve çap uzunluk genişlik oranlari 1.2 den büyüktür fazladir yani.O yüzden 3 silindir diye hir gormeyin😀Bence 1.5 tsi silindir piston boyutlarina gore hareket edilmeli tabi bu çok teknik bir konu😊 Saygılar.Yani 1.5 tsi in piston çapı ve piston uzunluğu 1.0 dan küçükse cok rahat yazilim vs. yaptırılabilir.

 

Geri
Üst Alt