Kaput amortisörü yaya güvenliği nedeniyle tüm araçlardan kaldırılıyor.İster boş paket olsun isterse de en dolusu olsun motor kaputunun amotisörü ya hepsinde olur yada hiç birinde olmaz bu donanım ile alakalı bişey değil..
Geçen sene %25 faiz yok muydu,100 bin liraya aracınızı satsanız aylık 2 bin TL getiriyordu.Akşam 7:30 dan sonra satıştaki ilandaki mk7 aracına herkes +5500 fiyat bindirip -3500 eski kasa kaybını düşmeli.
Bu durumda +2000 yine her türlü kardayız
Kaput amortisörü yaya güvenliği mantığı ?Kaput amortisörü yaya güvenliği nedeniyle tüm araçlardan kaldırılıyor.
Ha keza yeni T-Roc'ta ve Polo'da da yok.
Bu açıdan bence güzel asi sert kaslı
Bildiğim kadarıyla bu konsept model olarak bir fuarda tanıtıldı. Golf 8 değil, 7 nin uyarlanmış bir versiyonu.Golf 8 in farklı bir versiyonu olabilir mi? Şayet bu arka stopler 7 de yoktu?
/monthly_2019_11/Screenshot_20191124-042014_Instagram.thumb.jpg.80a5479248ba5d465ae09c573252254f.jpg
Bu konuya bakınca insanların yeni kasa tahmini ve birbirini ikna çabası baya bı komik geldi
Vallahi öyle olmuşBu konuya bakınca insanların yeni kasa tahmini ve birbirini ikna çabası baya bı komik geldi
Herkes kendi fotoğraflarının yeni kasa olduğunu iddia etmiş kendim baya emin şekilde. Kimse de bu stop değişmiş Golf 7 dememiş. Eski konulara bakmak güzel oluyor
Evet sorun Golf değil tüm arabalar böyle çünkü hepsi yine böyle olunca yine golf tutan taraf oluyor.Vallahi öyle olmuşama şu var ki her yeni çıkan golfe bir ön yargı oluşuyor. 7, 7.5, 8, 8.5 diye gidiyor. Ama ne hikmetse hepsi çıkınca tutuluyor ve beğeniliyor. Golf'ün ayrı bir tutucu kitlesi var. Forum anlamında bile geçtiğimiz seneler içinde birçok golf forumu açıldı kapandı, ama ayakta kalmayı başaran ve gayet aktif yine bir golf forumu bulunuyor. Diğer marka modellerde görmek güç. Tabi ki kalite algısı vs değişiyor ama insanların gözündeki golf algısı 2000de neyse bence hala aynı. En büyük tehdit elektrik muhabbeti
![]()