1,4 lt TSI BMT 122 PS DSG / ACT BMT 150 PS DSG : Beyaz Highline



Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ahmet dedi:
Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.
hocam 6,5' ekran kesin bilgi mi? @Ahmet

 
maniax dedi:
Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.
hocam 6,5' ekran kesin bilgi mi? @Ahmet
Evet,

ithalatçıdan gelen maili okudum.

 
Murat hocam PXB / PXD farkı nedir hangisini ekletmeliyim?

 
Ahmet dedi:
Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.
Böylece 6.5" ekranı da göreceğiz haberleri kesin demektir ilk kez Golf'te.

Hesabınız Doğru ancak yanlış anlama olmasın diye tekrar etmekte fayda var diye düşünüyorum Park assist ve ACC bir arada alınırsa sürüş konfor paketi düşülüyor hesaptan. Geriye ödeyeceğiniz fark 498 TL kalıyor. Aslında Park Assist'in fiyatı 2.108 TL.

Ben tabanın 10 cm alt kademeye indirileceği için kazanılacak alan için dijon jantınızın birini feda etmenize gönlüm razı değil. Çünkü:

1. Ola ki bir çarpma sürtme sonrası tanesine 1000 liradan fazla vereceksiniz aksesuar olduğu için. Oysa ki yedek jantınız olsa takar geçersiniz. Stepne olarak da çizik veya vuruk olanı koyarsanız gözünüze de batmaz.

2. Bir de uzun yolda patladı mı yer tasarruflu ince stepneyi takınca 70 km/s hızı geçmemeniz gerek, yolunuz uzunsa benim kadar sabırlı değilseniz tam bir eziyet demek olacaktır size..

4. Bagaj çok önemli değilse 4 parmak derinleşmesi uğruna orijinal janttan vazgeçmeye değmez.

*"DCC" : Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve sürüş profili seçimi ekipmanın adı, kodu ise PDD

*PDA yani sürüş profili seçimi hiç bir donanımda standart değil.

*50 TL fark vererek bir başka donanıma sahip olmak diyerek bahsettiğim şeyi açıklayayım.

Eğer Dinamik Far asistanı alırsanız. Bunun iki parçası var. İlk parçası U led  farlıysa (PXB kodlu far ise) araç 51 TL fark vererek dinamik far asistanı alt yapısı barındıran PXD kodlu yine U ledli far almak zorunlu. Buna Dinamik far asistanının ikinci ve ana parçası olan kamera ve yazılım içeren Dinamik Light Assist yani PFD alınmalı. PFD kodlu bu donanım 1.454 TL + 51 TL far farkı= 1.505 TL olacak. Fakat bunu aldığınızda VAG kablosu ile 50 liraya yapılacak müdahaleyle PFC kodlu 1.847 TL tutarındaki "Lane assist" denen şerit takip ve trafik işaret tanıyıcı bedavaya gelmiş olacak.

 
silvershadow dedi:
Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.
Böylece 6.5" ekranı da göreceğiz haberleri kesin demektir ilk kez Golf'te.

Hesabınız Doğru ancak yanlış anlama olmasın diye tekrar etmekte fayda var diye düşünüyorum Park assist ve ACC bir arada alınırsa sürüş konfor paketi düşülüyor hesaptan. Geriye ödeyeceğiniz fark 498 TL kalıyor. Aslında Park Assist'in fiyatı 2.108 TL.

Ben tabanın 10 cm alt kademeye indirileceği için kazanılacak alan için dijon jantınızın birini feda etmenize gönlüm razı değil. Çünkü:

1. Ola ki bir çarpma sürtme sonrası tanesine 1000 liradan fazla vereceksiniz aksesuar olduğu için. Oysa ki yedek jantınız olsa takar geçersiniz. Stepne olarak da çizik veya vuruk olanı koyarsanız gözünüze de batmaz.

2. Bir de uzun yolda patladı mı yer tasarruflu ince stepneyi takınca 70 km/s hızı geçmemeniz gerek, yolunuz uzunsa benim kadar sabırlı değilseniz tam bir eziyet demek olacaktır size..

4. Bagaj çok önemli değilse 4 parmak derinleşmesi uğruna orijinal janttan vazgeçmeye değmez.

*"DCC" : Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve sürüş profili seçimi ekipmanın adı, kodu ise PDD

*PDA yani sürüş profili seçimi hiç bir donanımda standart değil.

*50 TL fark vererek bir başka donanıma sahip olmak diyerek bahsettiğim şeyi açıklayayım.

Eğer Dinamik Far asistanı alırsanız. Bunun iki parçası var. İlk parçası U led  farlıysa (PXB kodlu far ise) araç 51 TL fark vererek dinamik far asistanı alt yapısı barındıran PXD kodlu yine U ledli far almak zorunlu. Buna Dinamik far asistanının ikinci ve ana parçası olan kamera ve yazılım içeren Dinamik Light Assist yani PFD alınmalı. PFD kodlu bu donanım 1.454 TL + 51 TL far farkı= 1.505 TL olacak. Fakat bunu aldığınızda VAG kablosu ile 50 liraya yapılacak müdahaleyle PFC kodlu 1.847 TL tutarındaki "Lane assist" denen şerit takip ve trafik işaret tanıyıcı bedavaya gelmiş olacak.
Hocam yanlış anlama da bu arabayı sipariş verebilmek doktora tezi hazırlamak gibi yawf  :eek:

ben şimdi PXB değil de PXD mi almalıyım?

PXB sadece U LED

PXD U LED+ Dinamik light asist mi?

Stepneye gelince 13.5.1985 yılından bu yana bazı şehir dışları(uçakla gittiğim) ya da yurtdışı seyahatlerim dışında hemen hergün direksiyondayım ve şeytanın kulağına kurşun derler ya hiç stepne takmadım.

Ek; Ayrıca biz yaylacı insanlarız yaz aylarında yayla seyahatlerinde bagaj fazlası ile gerekli oluyor.

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ben doğru sipariş verebilecğimden endişe etmeye başladım. :(

 
Ahmet dedi:
Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.
Böylece 6.5" ekranı da göreceğiz haberleri kesin demektir ilk kez Golf'te.

Hesabınız Doğru ancak yanlış anlama olmasın diye tekrar etmekte fayda var diye düşünüyorum Park assist ve ACC bir arada alınırsa sürüş konfor paketi düşülüyor hesaptan. Geriye ödeyeceğiniz fark 498 TL kalıyor. Aslında Park Assist'in fiyatı 2.108 TL.

Ben tabanın 10 cm alt kademeye indirileceği için kazanılacak alan için dijon jantınızın birini feda etmenize gönlüm razı değil. Çünkü:

1. Ola ki bir çarpma sürtme sonrası tanesine 1000 liradan fazla vereceksiniz aksesuar olduğu için. Oysa ki yedek jantınız olsa takar geçersiniz. Stepne olarak da çizik veya vuruk olanı koyarsanız gözünüze de batmaz.

2. Bir de uzun yolda patladı mı yer tasarruflu ince stepneyi takınca 70 km/s hızı geçmemeniz gerek, yolunuz uzunsa benim kadar sabırlı değilseniz tam bir eziyet demek olacaktır size..

4. Bagaj çok önemli değilse 4 parmak derinleşmesi uğruna orijinal janttan vazgeçmeye değmez.

*"DCC" : Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve sürüş profili seçimi ekipmanın adı, kodu ise PDD

*PDA yani sürüş profili seçimi hiç bir donanımda standart değil.

*50 TL fark vererek bir başka donanıma sahip olmak diyerek bahsettiğim şeyi açıklayayım.

Eğer Dinamik Far asistanı alırsanız. Bunun iki parçası var. İlk parçası U led  farlıysa (PXB kodlu far ise) araç 51 TL fark vererek dinamik far asistanı alt yapısı barındıran PXD kodlu yine U ledli far almak zorunlu. Buna Dinamik far asistanının ikinci ve ana parçası olan kamera ve yazılım içeren Dinamik Light Assist yani PFD alınmalı. PFD kodlu bu donanım 1.454 TL + 51 TL far farkı= 1.505 TL olacak. Fakat bunu aldığınızda VAG kablosu ile 50 liraya yapılacak müdahaleyle PFC kodlu 1.847 TL tutarındaki "Lane assist" denen şerit takip ve trafik işaret tanıyıcı bedavaya gelmiş olacak.
Hocam yanlış anlama da bu arabayı sipariş verebilmek doktora tezi hazırlamak gibi yawf  :eek:

ben şimdi PXB değil de PXD mi almalıyım?

PXB sadece U LED

PXD U LED+ Dinamik light asist mi?

Stepneye gelince 13.5.1985 yılından bu yana bazı şehir dışları(uçakla gittiğim) ya da yurtdışı seyahatlerim dışında hemen hergün direksiyondayım ve şeytanın kulağına kurşun derler ya hiç stepne takmadım.

Ek; Ayrıca biz yayacı insanlarız yaz aylarında yayla seyahatlerinde bagaj fazlası ile gerekli oluyor.
Aynen doğru anlamışsınız Hocam...

PXB : sadece U LED

PXD : U LED + dinamik light assist altyapısı + Dinamik light assist tir. = U Led varsa fiyatı: 1.505

U Led yoksa Basic Bi-Xenon'lar varsa 1605+1505= 3110

Eh o zaman hesabı değiştireyim sizin istediğiniz şekilde.

Tam boy alüminyum stepne : -547 TL

Yer tasarruflu stepne: 118 TL

---------------------------------------------

Toplam - 429 TL

Genel Toplam: 88.810 TL

 
silvershadow dedi:
Murat Hocam

Bugün bay, ziyareti gerçekleştirdim.

125PS TSI ve 6,5" ekran standart

1,4 lt TSI BMT 125 PS DSG  Beyaz Highline : 82.000 TL

* Adaptif Hız Sabitleyici ve Şehir İçi acil fren desteği Front Assist : 1.873 TL

* Yer Tasarruflu Stepune (Bagajı çok değiştirirmi? : -364

* PXB (U-LED) : 1605 TL

* DCC mi PDD mi : 2.653 TL

* Park Asist : 498 TL

* Geri Görüş : 610 TL

Toplam : 88.875 TL indirimsiz hali.

İlave olarak siz DH de bir şey alırsanız başka bir şey 50 TL filan diyordunuz.

VAG diyordunuz ben bunu nereden temin ederim nasıl kullanacağım?

Navigasyon sonradanmı yapılıyor onlarda mı sipariş ediliyor.Fiyatı!

PDA highline da standart değilmi?

U led ve DCC den kesinlikle vaz geçmemek gerek diye düşünüyorum.
Benim için ACC mutlaka olmalı.
Böylece 6.5" ekranı da göreceğiz haberleri kesin demektir ilk kez Golf'te.

Hesabınız Doğru ancak yanlış anlama olmasın diye tekrar etmekte fayda var diye düşünüyorum Park assist ve ACC bir arada alınırsa sürüş konfor paketi düşülüyor hesaptan. Geriye ödeyeceğiniz fark 498 TL kalıyor. Aslında Park Assist'in fiyatı 2.108 TL.

Ben tabanın 10 cm alt kademeye indirileceği için kazanılacak alan için dijon jantınızın birini feda etmenize gönlüm razı değil. Çünkü:

1. Ola ki bir çarpma sürtme sonrası tanesine 1000 liradan fazla vereceksiniz aksesuar olduğu için. Oysa ki yedek jantınız olsa takar geçersiniz. Stepne olarak da çizik veya vuruk olanı koyarsanız gözünüze de batmaz.

2. Bir de uzun yolda patladı mı yer tasarruflu ince stepneyi takınca 70 km/s hızı geçmemeniz gerek, yolunuz uzunsa benim kadar sabırlı değilseniz tam bir eziyet demek olacaktır size..

4. Bagaj çok önemli değilse 4 parmak derinleşmesi uğruna orijinal janttan vazgeçmeye değmez.

*"DCC" : Adaptif şasi kontrolü "DCC" ve sürüş profili seçimi ekipmanın adı, kodu ise PDD

*PDA yani sürüş profili seçimi hiç bir donanımda standart değil.

*50 TL fark vererek bir başka donanıma sahip olmak diyerek bahsettiğim şeyi açıklayayım.

Eğer Dinamik Far asistanı alırsanız. Bunun iki parçası var. İlk parçası U led  farlıysa (PXB kodlu far ise) araç 51 TL fark vererek dinamik far asistanı alt yapısı barındıran PXD kodlu yine U ledli far almak zorunlu. Buna Dinamik far asistanının ikinci ve ana parçası olan kamera ve yazılım içeren Dinamik Light Assist yani PFD alınmalı. PFD kodlu bu donanım 1.454 TL + 51 TL far farkı= 1.505 TL olacak. Fakat bunu aldığınızda VAG kablosu ile 50 liraya yapılacak müdahaleyle PFC kodlu 1.847 TL tutarındaki "Lane assist" denen şerit takip ve trafik işaret tanıyıcı bedavaya gelmiş olacak.
murat hocam aracımın siparişte 125 hp olduğunu konfirme ettim. bu kesin olarak 6,5'la gelecek anlamına da gelir mi yoksa bu daha da ileri siparişler için mi geçerli? bi de 5 gündür üretime planlandı durumunda. fabrika bakıma girmeden benim siparişi halleder gibi duruyor sanırım

 
maniax dedi:
murat hocam aracımın siparişte 125 hp olduğunu konfirme ettim. bu kesin olarak 6,5'la gelecek anlamına da gelir mi yoksa bu daha da ileri siparişler için mi geçerli? bi de 5 gündür üretime planlandı durumunda. fabrika bakıma girmeden benim siparişi halleder gibi duruyor sanırım
Değerli Hocam;

Ahmet Hocamın vereceği siparişle arada fark olmamalı. Koşullar tamamen aynı motorla birlikte bazı iç donanımda değişikliğe gidilmiş olması kuvvetle muhtemel.

 
silvershadow dedi:
murat hocam aracımın siparişte 125 hp olduğunu konfirme ettim. bu kesin olarak 6,5'la gelecek anlamına da gelir mi yoksa bu daha da ileri siparişler için mi geçerli? bi de 5 gündür üretime planlandı durumunda. fabrika bakıma girmeden benim siparişi halleder gibi duruyor sanırım
Değerli Hocam;

Ahmet Hocamın vereceği siparişle arada fark olmamalı. Koşullar tamamen aynı motorla birlikte bazı iç donanımda değişikliğe gidilmiş olması kuvvetle muhtemel.
inşallah öyledir de zamlardan biri için motorumuz güzel oldu, ekranımız da büyüdü diye avuturuz kendimizi.

 

maniax dedi:
murat hocam aracımın siparişte 125 hp olduğunu konfirme ettim. bu kesin olarak 6,5'la gelecek anlamına da gelir mi yoksa bu daha da ileri siparişler için mi geçerli? bi de 5 gündür üretime planlandı durumunda. fabrika bakıma girmeden benim siparişi halleder gibi duruyor sanırım
Değerli Hocam;

Ahmet Hocamın vereceği siparişle arada fark olmamalı. Koşullar tamamen aynı motorla birlikte bazı iç donanımda değişikliğe gidilmiş olması kuvvetle muhtemel.
inşallah öyledir de zamlardan biri için motorumuz güzel oldu, ekranımız da büyüdü diye avuturuz kendimizi.
Bana kalırsa; kaçınılmaz olandan bahsediyorsak canımızı sıkmaya değmez. Sonuçta talep gören bir araca sahip olma yolundasınız

 

Geri
Üst Alt