- Katılım
- 2 Mar 2017
- Mesajlar
- 4,319
- Tepkime puanı
- 5,790
- İsim
- Ogz
Durum çok basit.
P'ye alıp kaldırmak indirmek ya da daha sonra P'ye alıp indirmek aynı sonucu veriyor.
Burada sorun araç yerden yükselince lastiklere dikkat edin kamberleşir. Yere indirirken kamber acısı kalır ve gerilme olur. Bu da p konumunda olursa kavramayı sıkıştırır.
Buna net bir şekilde zarar verir diyemeyiz. Çünkü kullanım kılavuzunda da p konumunda kaldırın yazar.
Ancak tecrübeler doğrultusunda daima N konumunu tercih etmek parça ömrü açısından daha faydalıdır.
P'ye alıp kaldırmak indirmek ya da daha sonra P'ye alıp indirmek aynı sonucu veriyor.
Burada sorun araç yerden yükselince lastiklere dikkat edin kamberleşir. Yere indirirken kamber acısı kalır ve gerilme olur. Bu da p konumunda olursa kavramayı sıkıştırır.
Buna net bir şekilde zarar verir diyemeyiz. Çünkü kullanım kılavuzunda da p konumunda kaldırın yazar.
Ancak tecrübeler doğrultusunda daima N konumunu tercih etmek parça ömrü açısından daha faydalıdır.
Moderatör tarafında düzenlendi: