Orjinal dijon jant nasıl anlaşılır?


Benim jantta ekstradan birde soyle bir barkod var

A24EC42B-F5CF-45D3-887B-0167E13864FD.png

 

@forzaGilles Jantçı sadece neden şüphelendiniz tam olarak logo falan da var ama ?
Yazıların baskıları çok kötü ve dikkat ederseniz dip kısma doğru da taşma/kayma yapmış., Açıkçası ben biraz şüphelendim ama orjinal olup olmadığı ile ilgili daha net fotoğraf görmek lazım., replika dijon bu zamana kadar 1 kez denk geldim., neredeyse hiç yok gibi ama tabii bu yapmıyacakları anlamına da gelmiyor., jantın daha net resimlerini görmek lazım.,

Kendi orjinal stepnemden resimler;

thumbnail_image2-a.jpg

thumbnail_image1.jpg

IMG_4694.JPG

IMG_4697.JPG

IMG_4698.JPG

thumbnail_image2.jpg

IMG_4708.JPG

IMG_4700.JPG

IMG_4707.JPG

thumbnail_image2-a.jpg

thumbnail_image4.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Arkadaşlar selamlar, eski bir konu ama hazır varken yeni başlık açmak istemedim. Ben de orijinal başka bir jant bakıyorum da ikinci el çıkma bulduk diyelim bunun işlem görüp görmediğini nasıl kontrol edebilir veya ettirebiliriz? Satıcı işlemler yapmış ve kapatmak için içini boyamış olabilir, sadece boyaya bakarak değil de başka nasıl şekilde işlemi anlayabiliriz? Bu işin profesyonelleri kimlerdir?
 
Arkadaşlar selamlar, eski bir konu ama hazır varken yeni başlık açmak istemedim. Ben de orijinal başka bir jant bakıyorum da ikinci el çıkma bulduk diyelim bunun işlem görüp görmediğini nasıl kontrol edebilir veya ettirebiliriz? Satıcı işlemler yapmış ve kapatmak için içini boyamış olabilir, sadece boyaya bakarak değil de başka nasıl şekilde işlemi anlayabiliriz? Bu işin profesyonelleri kimlerdir?
Satıcı boyatmış ise jant göbeğinden kolayca anlayabilirsiniz,

boyama aşamasında jant göbeğini de boyadıkları için (orjinalinde jant göbeğinin bazı bölgeleri pütürlü boyalı, bazı bölgeleri çıplak metal) şeklindedir, boyarken bununla uğraşmazlar direkt tüm jant göbeğini boyarlar, haliyle anlaması kolay olur.
 
Satıcı boyatmış ise jant göbeğinden kolayca anlayabilirsiniz,

boyama aşamasında jant göbeğini de boyadıkları için (orjinalinde jant göbeğinin bazı bölgeleri pütürlü boyalı, bazı bölgeleri çıplak metal) şeklindedir, boyarken bununla uğraşmazlar direkt tüm jant göbeğini boyarlar, haliyle anlaması kolay olur.

Teşekkür ederim yanıt için, evet bunlara dikkat ediyorum dediğiniz gibi. Hatta göbeği boyamadan dışta kalan tarafları boyayanlar da var sanırım. Misal aşağıda boyasız, işlemsiz olduğu iddia edilen bir örnek var ama boyalı olduğunu düşünenler de var. Orijinal olabilir ama logo ve bazı numaraların içleri dolmuş gibi, sonradan atılan boyadan dolayı olabilir belki. Soğuk damgadan sonra böyle homojen olmayan bir görüntü oluşmaz diye düşünüyorum. Farklı yorumunuz varsa almak ve öğrenmek isterim belki yanılıyorumdur. Direkt olarak üretimden bu şekilde çıkan orijinal jant olabilir mi?

Bunların haricinde jantı satın almadan kontrol ettirebileceğim eksper gibi yerler var mı acaba, işlem görüp boyanmışsa jantta olan biteni anlayıp aktarabilecek?

1747497763818.png
 
Son düzenleme:

Geri
Üst