Amatör dış detay


tankut27

Üye
Katılım
14 Ağu 2025
Mesajlar
93
Tepkime puanı
79
Konum
Gaziantep
İsim
Erdal
Araç
Golf
2016 model 106 binde 1,4 tsi golf aracımın dışına amatörce bir şeyler yapmaya çalıştım:)
Demirtozu temizliği için carpro ironx kullandım





Daha sonra kil temizliği yaptım


Yıkadıktan sonra Innovacar SC0 Hydro Sealant uyguladım uygulamayı panel panel yapıp sildim uygulama sonrası bir kaç final resmi :)ürünün uygulaması ve silmesi çok kolay yüzeyde bıraktığı hissiyat ve parlaklık oldukça başarılı










Dayanım ve hidrofobi konusunda güncelleme yaparım
 

Elinize sağlık hocam, iyi demirtozu çıkmış :D
Kil işlemi ne kadar çiziğe yol açsa da parlaklığa ciddi etkisi var bence. Çünkü zaman içinde eldivenle vs çıkmayacak kirler yüzeyi çok yorgun hale getiriyor
 
Elinize sağlık hocam, iyi demirtozu çıkmış :D
Kil işlemi ne kadar çiziğe yol açsa da parlaklığa ciddi etkisi var bence. Çünkü zaman içinde eldivenle vs çıkmayacak kirler yüzeyi çok yorgun hale getiriyor
Teşekkür ederim ben de çizikten korktuğum için soft kil ve bol kaydırıcı kullandım:)
 
2016 model 106 binde 1,4 tsi golf aracımın dışına amatörce bir şeyler yapmaya çalıştım:)
Demirtozu temizliği için carpro ironx kullandım





Daha sonra kil temizliği yaptım


Yıkadıktan sonra Innovacar SC0 Hydro Sealant uyguladım uygulamayı panel panel yapıp sildim uygulama sonrası bir kaç final resmi :)ürünün uygulaması ve silmesi çok kolay yüzeyde bıraktığı hissiyat ve parlaklık oldukça başarılı










Dayanım ve hidrofobi konusunda güncelleme yaparım
Elinize sağlık, bayaa bir demir-tozu çıkmış, tungsten silver efsane bir renk :cool:

Bilt hamber kil hamurunu yeni mi satın aldınız?
 
teşekkür ederim yok zamanın da Nuri den almıştım:)
Vay nuri var :LOL:
En az 4-5 sene olmuştur o zaman, Normalde bu kadar uzun süre sonucu kilin hamurunda yapısal sertleşme veya bozulmalar olur, halen iyi durumda mı..?
 
Vay nuri var :LOL:
En az 4-5 sene olmuştur o zaman, Normalde bu kadar uzun süre sonucu kilin hamurunda yapısal sertleşme veya bozulmalar olur, halen iyi durumda mı..?
Hiç kullanmamıştım orijinal kağıdında sarılı duruyordu biraz sertleşmişti poşet içinde sıcak suda bekletince yumuşadı:)
 
2016 model 106 binde 1,4 tsi golf aracımın dışına amatörce bir şeyler yapmaya çalıştım:)
Demirtozu temizliği için carpro ironx kullandım





Daha sonra kil temizliği yaptım


Yıkadıktan sonra Innovacar SC0 Hydro Sealant uyguladım uygulamayı panel panel yapıp sildim uygulama sonrası bir kaç final resmi :)ürünün uygulaması ve silmesi çok kolay yüzeyde bıraktığı hissiyat ve parlaklık oldukça başarılı










Dayanım ve hidrofobi konusunda güncelleme yaparım
🧿
 
Boya kendine gelmiş. Ben de geçen yaz ilk defa demir tozu + kil temizliği yapmıştım, arabayı temizlemekten ziyade insanın kendisine terapi oluyor. :)
 
Bende diycektim bu sıcakta yapılacak iş değil:) sonuç gayet güzel olmuş Maşallah
 
Bu tungsten gri ise bizimki ne renk acaba

Maşallah super olmus ellerinize saglik
 

Geri
Üst