Direksiyonu çevirdiğimde gıcırtı sesi geliyor

  • Konbuyu başlatan Konbuyu başlatan docea37
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

docea37

Yeni Üye
Katılım
25 Haz 2026
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
Konum
Karabük
İsim
Ali
Araç
Golf
Merhaba 2013 model 1.2 motor otomatik şanzıman golf 7 aracım var. Araç düşük hızda dönüşlerde (sağ sol her iki tarafa da çoğunlukla sağ) gıcırtı sesi yapıyor vuruntu kıtırtı vs değil araç hareket etmiyorken ses yok fakat vitesi boşa attığında kesiyor yani şanzıman yükten kurtulduğunda kesiyor sesi. Aracın aks bilye amortisörlerine bakıldı değişti ama düzelmedi. Ankara da şanzımancıya gittiğimde büyük ihtimalle istavroz yapıyor dedi acaba başına gelen bilgi sahibi olan var mı? Yardımcı olursanız sevinirim
 
Son düzenleme:

Geri
Üst