hasimytk
Yeni Üye
Arkadaşlar merhaba aracım 2015 model 1.2 tsı otomatik golf bugün marş sistemi arızalı diye bir hatayla karşılaştım aracı istop 4-5 denemem sonucunda arıza gitti bir daha aynı arıza tekrar göstermedi ekranda obd cihazına bagladıgımızda arıza kodu falan hiç birşey göstermedi başına daha önce bir olay gelen oldumu?