mstfa_07golf
Üye
Tamirhanede kavrama volant değişti değişmeden öncede vardı değiştikten sonrada devam ediyor dsg aracım 1. ve 2. viteste giderken ayağım gazdan çekince yığılma yapıyor bu vites arasında gaz verince silkeleme oluyor adaptasyon veya optimizasyon yaparsam çözülür mü yardım lütfen ?
