Dsg Dq200 Yığılma Sorunu


Katılım
28 May 2024
Mesajlar
119
Tepkime puanı
10
Konum
Antalya
İsim
Mustafa
Araç
Golf 7 TDI
Tamirhanede kavrama volant değişti değişmeden öncede vardı değiştikten sonrada devam ediyor dsg aracım 1. ve 2. viteste giderken ayağım gazdan çekince yığılma yapıyor bu vites arasında gaz verince silkeleme oluyor adaptasyon veya optimizasyon yaparsam çözülür mü yardım lütfen ?
 

IMG_2125.jpeg
 

Ekli dosyalar

  • IMG_2126.jpeg
    IMG_2126.jpeg
    253.8 KB · Görüntüleme: 5
  • IMG_2127.jpeg
    IMG_2127.jpeg
    271.1 KB · Görüntüleme: 5
Hocam onlar senin kavramayı düzgün takmadılar gibime geliyor.

Odis son sürüm ile orijinal siyah kafa obd kablosu ile

Montaj bilgisi sıfırlatma yapıp üzerine temel ayar yaptır. 1 hafta kullan arabayı allahın izini ile düzelir benim arabada çok kötüydü. ama benim ki kavrama ayarından değil tüpten di montaj bilgisi sıfırlayınca düzeldi

tapa gaz giderken vites geçerken araba bi yığılıp öyle atıyordu dsg gibi hızlı geçmiyordu vitesler bu şekilde düzeldi benim ki
 
Hocam onlar senin kavramayı düzgün takmadılar gibime geliyor.

Odis son sürüm ile orijinal siyah kafa obd kablosu ile

Montaj bilgisi sıfırlatma yapıp üzerine temel ayar yaptır. 1 hafta kullan arabayı allahın izini ile düzelir benim arabada çok kötüydü. ama benim ki kavrama ayarından değil tüpten di montaj bilgisi sıfırlayınca düzeldi

tapa gaz giderken vites geçerken araba bi yığılıp öyle atıyordu dsg gibi hızlı geçmiyordu vitesler bu şekilde düzeldi benim ki
Temel ayar yaptık dediler ama temel ayarı yolda test ederek yapmadılar galiba yol testiyle temel ayar yapılıyormuş
 
yol ayarı önemli değil. montaj bilgisi önemli hocam. dediğim şekilde yaptıktan sonra dümdüz boş bir yola çıkıp 10 dakika 2500 devir 4. vites 10 dakika da 5. vites 2500 devir kullanın gaz tepkinizde vites geçişlerinizde fabrikasyon gibi hızlı olur
 

Geri
Üst